Gå til innhold

30+ uke 3


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

her kommer mine mål denne uken:

 

vekt:121,0

hals:35,5

overarm:41

byste:121,5

midje:122

hofte:124

lår:69,5

legger:42

minus vekt tilsammen:2kg

minus cm tilsammen:27,5

siden forige uke:-11cm og 0,6kg

 

syns jeg har vært flink da jeg...fikk en skikkelig kink i ryggen på søndag,så eneste trimmen jeg har hatt er bading på onsdag.men savner trimsyklen nå så da blir det trim fra i morgen hvis ryggen holder.pluss at jeg begynner å svømme to ganger i uka i steden for en gang.

men venter mensen når som helst så da pleier jo vekta mi å stige ca 3 kilo.og det er mye.men er borte dagen etter mensen er ferdig stort sett....

ha en fin morgen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte resultarer! Må være fantastisk å se nåla bevege seg nedover, og ikke minst se det på vektkurven på sida di!

Lykke til med uka som kommer nå, det kan vel bli tøft med mensen på gang! Får du sjokoladesug? Det får jeg, hver gang, men prøver likevel å holde ut! Så en liten "motivasjon" fra meg i forkant, selv om du sikkert har tenkt på det: bruk nå ikke mensen denne uka som unskyldning til en sprekk! :(

 

Jeg har veiedag på mandag, så jeg skal raportere da om jeg har greid å holde meg på samme!

 

Hilsen Xantippe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det veldig stille???

ingen som er intresseri denne tråden lenger?.....

 

Jeg har vært å handlet meg egen trimsykkel i helga...den forige bare lånte jeg og så skulle personen jeg lånte den av begynne å sykle,så da måtte jeg jo ha en egen en...men må kutte ut badingen en stund da...har ikke råd til begge....

er spent på morgendagen..mamma har skaffet meg prøvetime på noe som heter bailine.er maskiner som gjør treningen for deg og strammer opp her og der.og hvis jeg likte det skulle mamma betale det for meg.1650 kr!!!!!det er møe peng det...

jeg er ikke så flink til dette med å veie maten og det ,men spiser 5 ganger om dagen og lite til hvert måltid.går sån ca etter boka men...

jeg er spent på og se vekta til fredag,siden jeg nå er begynt å sykle igjen etter kinken...håper den fortsetter like fint nedover som til nå.

 

hvilken dag har dere veiedag?har egentlig på fredag,men har lyst til å begynne å ha den hver mandag...

noen synspunkter....

 

fortsatt fin søndagskveld fra linak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sykkel! Hvor ofte trener du med sykkel? Jeg prøver litt hver dag- er planen; men orker jo 10-12min hver gang og det er jo ikke akkurat mye, men men.. bedre enn ingenting;)

Baline muskelstimulator ja- det kunne jeg virkelig ønsket meg også. Fått sparket i gang musklene; spesielt på magen. Gi tilbakemelding om hvordan du syns det var da.

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag Mandag, synes det er en grei start på uka.

 

Nå har jeg akkurat tatt en og en halv time med Aerobic og styrketrening foran DVD´n, synes jeg har vært flink, ja! Så får vi se i morgen om jeg har klart å holde meg på samme vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400g ned denne uken! Fantastisk! Føler at jeg får noe igjen for all treningen da! Men oppdaget til min store skuffelse at nå får jeg ikke samme antall trimpoeng for sammeutførte trening! Ja, ja, det er jo også et tegn på at man går ned, så da er det bare å trene mer! Skal til legne neste mandag, er spent på hvordan han reagerer på at jeg har klart å gå ned i stedet for opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...