Gå til innhold

FREDAGs linken 11.11 for ned 20-30kg


Gjest Tornerose
 Share

Anbefalte innlegg

Å så var det fredag, endelig helg eller??

Skal ha barneselskap på søndag, har tenkt å bake mange kaker. Huff blir vanskelig å holde seg på matta da, men har spart opp kosemerker i 3uker nå. Skal bruke dem, men det blir ikke så mye kake fordet.

Har tenkt å lage fruktfat i tilleg da, så jeg får knaske litt frukt også.

Noen andre som har utfordringer i helga, er vel i helga utfordringene stå i kø.

Men men, har gått bra så langt, skal klare å begrense meg for kiloene de skal av.

Ha en go helg alle sammen (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en mye bedre dag, startet dagen med en god frokost og en kaffekopp. Ting er faktisk ikke så verst lenger. Skal slappe av litt nå på formiddagen før jeg skal vaske hus og ta en liten tur på ergometersykkelen( og jeg skriver inn her om jeg gjennomfører;) )

 

x-ray: så flink du var med saltstengene; det er nok en fordel å ta seg tid til en slik indre prat før man bare hiver digget inn. Godt forslag!

 

Jeg var i tillegg innom biltema for å kjøpe skritteller, men det hadde de ikke inne ennå., Men jeg gjorde et forsøk. Håper på litt fint vær i helgen uansett teller eller ikke..

 

Tornerose: har du spart kosemerkene i 3uker; det er jo kjempebra- det har ikke jeg greid ennå. Ha det koselig med barnebursdag i helga, man kan jo unne seg en liten bit.

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, idag er verden et bedre sted. Ihvertfall bedre enn igår.

Hva skulle jeg gjort uten dere :eek:

Det føles alltid litt bedre når man ser man ikke er alene.

 

Igår kjøpte jeg meg nye joggesko, røde og fine. Og idag hadde jeg min aller første trening. Ble ganske rød og anpusten. Føltes som pusten rev i brystet, og hodet banket. Men det er sunt, ikke sant. Etterpå føltes det veldig godt. Jeg begynner jo med en kondis som ligger langt under skosåla, i butikken igår, sa hun jeg kjøpte joggesko av "Ikke for å være slem, men det er viktig med riktig støtte. Spesielt for deg som er såpass tung"

Jeg tok meg ikke noe nær av det, det kom jo ikke akkurat som noen overraskelse på meg. Men det er aldri hyggelig å høre det høyt liksom.

 

Jeg er jo passe dum også, jeg TROR jo faktisk at det man spiser når ingen andre ser det, det legger man IKKE på seg av. Vet jo at det ikke er sant selvsagt, men det er en merkelig tankegang det der.

 

Men jeg har kommet til en stor enighet med meg selv idag. Jeg skal kun veie og måle meg EN GANG I MÅNEDEN. Blir helt skrudd av den vekta og det målebåndet. Bedre å legge det helt bort, og da det frem den 1 i hver måned. Tror faktisk jeg skal klare det. Begynne å fokusere på hvordan jeg føler meg istede.

Jo, dette skal gå bra. Litt mer positiv idag.

 

xray, Jeg tror faktisk veldig på den teknikken din. Når jeg legger meg på kvelden, så ligger jeg å tenker på meg selv i en olabukse. Ikke en sånn olabukse med streche. Men en knall kul levis bukse. Og støvletter, ååååååååhh, har så lyst på støvletter.

 

trinny, jeg fikk sånn skritteller på McDonalds, jeg :( Av alle steder. Jeg kjøpte en av salatene dems, og da fulgte den med. Om den er av beste kvalitet, kan nok diskuteres.

 

tornerose, lykke til med barneselskap, det er alltid en utfordring. På flere plan :)

 

Lykke til alle sammen, og ha en fantastisk helg. Kanskje vi "prates" i løpet av helgen.

 

Hilsen Heidi, obs mener Gosmal :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å lese det dere skriver her inne, selv om jeg gruer meg litt til den dagen jeg blir demotivert. Jeg startet på kurs for første gang for to uker siden. Hadde veiedag i går, og i løpet av to uker har jeg gått ned til sammen 3, 8 kg. 2,3 første uka 1,5 andre. Er skikkelig overraska, for jeg føler ikke at jeg har endret livet så mye.

 

Det stresser meg imidlertid litt at det ikke er anbefalt med et stort vekttap. Fordi jeg har mange kilo å tære på, og lever et aktivt liv, er det ikke så lett for meg å få i meg all maten jeg skal ha.

 

Men, men. For øyeblikket er jeg hvertfall veldig glad og motivert. Livet mitt dreier seg ikke rundt slanking (som jeg var redd det skulle begynne å gjøre), og buksene føles løsere.

 

Ha en strålende helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske bra motivert jeg også for tiden! Det hjelper utrolig godt med den daglige økten jeg med å gå til jobb! Mer enn 40 minutter rask gange hver dag! Føler meg sprekere og mer sulten(!) enn på lenge, så jeg har en ekstra skive til ett av måltidene. -Jeg ligger akkurat på øvre grensen av meny 2 med 7 trimpoeng, så når jeg nå nesten dobbler trimmen, så bør jeg spise litt ekstra!

 

Det ble lite action av sit-ups forslaget mitt, så jeg gir opp på det området for øyeblikket! -Men i dag har jeg og kjæresten bestemt oss for å se gull-rekka i kjelleren (etter at Tortillas'en er fortært!), sammen med sykkel, tredemølle og trenings matte! Da blir det kanskje litt fart på forbrenninga før helg og barsel-treff med 7 voksen og barn på søndag her i huset også! -Skal ikke bake kake, men en mor tar med kake (og den tar hun med hjem igjen også!). Har tenkt å servere pasta og fruktsalat med vanilje is!

 

Ha en riktig god helg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...