Gå til innhold

Fredagslinken (11.11) for 20-30 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det Gosmal, har du en bedre dag i dag? Hva med dere andre, nå som helga er rett rundt hjørnet? Jeg skal jobbe hele helga, og kom frem til i går kveld at det blir ikke kosemerker på meg denne uka. Håper den planen holder, og det hadde vært helt ok, MÅ jo ikke ha de hver uke...

 

Da jeg kjørte hjem fra jobb sent i går kveld, var jeg bare SÅÅ sulten, og syntes at saltstengene jeg har liggene kunne konsumeres. En liten kosestund for meg selv etter en slitsom vakt. Men så tok jeg en liten samtale med meg selv - hvor jeg lurte på om jeg egentlig trengte de ekstra kcal klokken 2330, og hvordan skulle det bli med den fine drakten jeg har hengende i skapet som ikke passer, skulle den aldri få lov til å passe?? Dessuten kunne jeg legge meg og lese i den spennende boka mi i stedet. Også pendla jeg tankene mine inn på hvor jeg gleder meg til draktene og de andre klærne skal passe, og at "den boka er virkelig spennende!" Så dermed, jeg klarte å holde meg unna de saltstengene! Kan dette være et tips for dere andre? Har hørt snakk om denne "metoden" på kurs før, men aldri klart å forstå/gjennomføre det mentalt. Har blitt hengende på tankene om maten i stedet for det andre positive.

 

Meeeen, jeg har en liten tilståelse, hadde lovet meg og Tutte at jeg ikke skulle veie meg før mandag, men i dag kom vekta frem gitt, og også målbåndet (midje/mage)... Buhu... Ja, tårer fordi jeg ikke klarer å ligge unna, men YESSS fordi det var positive resultater på begge deler!! Nå er det bare å håpe at dette var motivasjon nok til at resten av helga skal gå strykende bra, og at jeg klarer å ligge unna vekt og målbånd. (har aldri tatt frem målbåndet midt i uka, men nå følte jeg og syntes jeg det så ut som at magen var litt mindre... Og det var den, i dag i allefall!)

 

Ha en god helg, alle sammen, håper at ingen på jobb finner ut at vi skal ha vafler eller is. Da vil jeg ikke ha, tenker jeg, men det er så vanskelig. Får begynne å stålsette meg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...