Gå til innhold

Tok sin tid...


Gjest stina85

Anbefalte innlegg

Gjest stina85

Hei hei alle sammen.

 

Ja da fikk jeg endelig nok vett til å melde meg på kurs igjen. Skal gifte meg 14 juli i år.

 

Vi skal ha bondebryllup, dermed må jeg komme meg inn i bunaden min. Gud som jeg sliter.

Men jeg er bestemt på at det er bunad jeg skal ha.

 

Jeg håper å komme ned på 70 kg, men for øyeblikket er målet å komme inn i bunaden. Det vil si at jeg må gå ned 10 kg.

 

Har prøvd det meste, men har ikke viljen... Jeg er bestemt og sier at jeg ikke skal ha noe. Når jeg har besøk eller er på besøk spiser jeg ingen kaker eller noe annet søtt. Men når kvelden kommer og jeg er alene uten at noen ser meg... Det er da viljen blir borte...

 

Har en liten sønn på 5 mnd. Samboeren min jobber borte nå frem til 14 juni. Dermed er det ingen som kan "passe" på meg om kveldene...

 

Jeg tar med glede imot tips og råd. Hvis det er noen som skal gifte seg i de tidene, kan vi gjerne ha kontakt og støtte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annebrud

Ja jeg skal gifte meg 7.juli, går på mitt andre kurs men merker det går tregere nå enn i starten!! skulle gjerne hatt vekk 10 kilo til, men det tar jo sin tid.. gått ned 11 til nå så jeg er veldig fornøyd med kurset =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
Hei hei alle sammen.

 

Ja da fikk jeg endelig nok vett til å melde meg på kurs igjen. Skal gifte meg 14 juli i år.

 

Vi skal ha bondebryllup' date=' dermed må jeg komme meg inn i bunaden min. Gud som jeg sliter.

Men jeg er bestemt på at det er bunad jeg skal ha.

 

Jeg håper å komme ned på 70 kg, men for øyeblikket er målet å komme inn i bunaden. Det vil si at jeg må gå ned 10 kg.

 

Har prøvd det meste, men har ikke viljen... Jeg er bestemt og sier at jeg ikke skal ha noe. Når jeg har besøk eller er på besøk spiser jeg ingen kaker eller noe annet søtt. Men når kvelden kommer og jeg er alene uten at noen ser meg... Det er da viljen blir borte...

 

Har en liten sønn på 5 mnd. Samboeren min jobber borte nå frem til 14 juni. Dermed er det ingen som kan "passe" på meg om kveldene...

 

Jeg tar med glede imot tips og råd. Hvis det er noen som skal gifte seg i de tidene, kan vi gjerne ha kontakt og støtte hverandre.[/quote']

 

Det eneste tipset jeg kan gi deg hvis du skal ha en sjans til å komme nær målet ditt,er at du MÅ være STEINHARD med deg selv... Når du er alene på kvelden og stapper innpå med diverse godsaker er det KUN deg selv du lurer og ikke alle de andre som ikke ser deg...

 

Hvis du ikke skjerper deg nå kan det jo hende du ikke når målet ditt og hva da? Du har jo bestemt at du skal ha bunad så du har ikke noe annet valg enn å være knalltøff mot deg selv nå i tiden fremover... Det klarer du,det er jeg sikker på... Litt over en måned med hard disiplin er det vel verd,tenk,du skal jo gifte deg!!! Det må da være motivasjon nok!!!

 

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...