Gå til innhold

Ny Her!!!


Gjest annkiann

Anbefalte innlegg

Gjest annkiann

Etter å ha prøvd mange typer kurer faller valget på GR igjen... Og etter å ha skal ha begynt hver mandag mange ganger, begynner jeg nå for fullt idag på en SØNDAG!!! Jeg må bare greie dette her, har syka meg sikkelig opp nå Jeg veier 106.5!!!! Og det er jo altfor mye..... Har satt meg 5 og 5 kg som mål nå, og ikke 30 på en gang. Jeg håper å grie de første 5 innen juli. Har lest litt her inne og det er en fin side hvor jeg kan få litt hjelp om jeg står helt fast. Dere må bare hjelpe meg, mitt høyeste ønske ier å gå ned, har vært overvektig det meste av hele mitt liv... Kan si jeg er 33år. Da håper jeg på å klare dette nå da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandia

Velkommen hit, du er i godt selskap! Vi har mange her inne som har planer om å gå ned, så du er ikke alene. Sikkert lurt å sette seg opp delmål, det har jeg også gjort. Selv begynte jeg i januar på 101.1 kg (men har vært oppe i 105 kg) og veier nå 90.8 . Den siste måneden har jeg ikke gått ned noe, for jeg har slitt med motivasjonen. Men ti kilo er borte og det merkes veldig godt!

 

Selv har jeg gått på nettkurs og er veldig fornøyd med det. Målet mitt er å klare meg uten kurs på sikt, for en dag må jeg jo uansett begynne å ta det fulle ansvaret for min egen helse. Nå har jeg en krykke i min kursleder.

 

Så jeg ønsker deg lykke til, vil gjerne følge deg videre.

 

Hilsen Sandia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...