Gå til innhold

33kg opp første svangerskap, og ned 40kg.


Gjest Holyse

Anbefalte innlegg

Gjest Holyse

Ja, jeg gikk opp veldig mye første svangerskap 21 år gammel. Vi ventet en gutt den gangen. -Jeg spiste og koste meg hele veien.. for hvis jeg ikke fikk mat jevnlig ble jeg fryktelig kvalm og kastet opp. Vel stor ble jeg å var ikke til å kjenne igjen;-) var 70kg da jeg ble gravid og endte på 103kg...uff.

 

Men så fort den nydelige gutten var født, var det ut med vognen og joggesko..intens hard gange hver dag i ca 1-1 1/2 time hver dag, pluss halvering av matinntaket gjorde meg til en enda lykkeligere jente bare 6mnd senere.

Hvor jeg da hadde gått fra å bruke str 46 til 38.

 

Og etter nøyaktig 7 1/2 mnd hadde jeg gått ned hele 40kg.Kun ved hjelp av egeninnsats.

 

Sitter nå med ny kul på magen ,denne gangen venter vi en jente og har en god vektøkning denne gangen også...men ikke fullt så mye.

Da ca med 5 1/2 år`s aldersforskjell. Og jeg ca 5 1/2år eldre:-).

 

 

Men håper selvsagt at jeg får en sunn livsstil og at jeg klarer å få av en del kg denne gangen også. Spennende å se hvordan det blir.

 

 

Er det flere som skal ha barn nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter barn nr 2 og er i dag 7uker/5 på veg:)

 

Gikk opp ca 14 kg med førstemann, men håper og klare det med godt under 10 på denne.... Håper det er mulig!

 

Jeg meldte meg inn på vektklubben før jeg ble gravid og har nå tatt av 4kg på 5 uker, men nå har det stått stille i 2 uker......

Hadde håpet å ta av enda et par kg før magen begynner og vokse:)

 

gravid dag 1: 76.7kg

1 mnd: 76.2kg

2 mnd:

3 mnd:

4 mnd:

5 mnd:

6 mnd:

7 mnd:

8 mnd:

Termin:

 

Tenkte å fylle ut dette skjemaet så får jeg se hvordan det går mnd. for mnd.

 

Hva er dine mål for svangerskapet, og hvor mangen uker på veg er du?

 

Gratulerer til oss gravide!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Jeg venter også barn nr.2. Jeg fikk gutt forrige gang for 4 år siden, og venter gutt nå også. Jeg gikk opp 18 kg med gutt nr 1. Hittil har jeg gått opp 12 kg og jeg er 34+1 i dag. Håper jeg ikke går opp så mye mer, men klarer ikke å holde meg helt unna snop og is...

 

Etter første graviditet hang de 10 siste kiloene veldig godt på, men tilslutt tok jeg meg i nakken og fikk bort 8 av dem. Denne gangen har jeg planer om å få de bort så fort som mulig. Håper jeg er like motivert etter fødselen som jeg er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...