Gå til innhold

Blir du med på delmål?


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Det gå ikke posetivt resultat at jeg har vært plaget av forskjølelse den siste uka! Tilbake til utgangspunktet etter ferien, det var kjedelig, men ikke uventet.

 

Nå bara MÅ denne forskjølelsen gi seg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeleg med dårleg resultat, men etter det eg kan lese ut frå innlegga dine er det snakk om 200 gram opp? Det er jo ingenting. Dei er GARANTERT vekk til neste veging :) Køyr på med c-vitaminar og bli kvitt den hersens forkjølelsen, so er eg heilt sikker på at du er under vekta di frå sist veke igjen!

 

Heia oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en liten tyv titt på vekta i helgen, og det så lovende ut. Ja det så faktisk ut som jeg hadde gått ned igjen det jeg gikk opp. Er spent på om trneden fortsetter utover i uka.

 

Ellers så var jeg på brudesalg i helgen. Fikk tak i slør, tiara/diadem og 2 par strømper til den deilige prisen av 1850,- Med tanke på at det sløret jeg ville ha kostet 2500,- er jeg meget fornøyd med å ha fått et i samme stil til en rimeligere pris :)

Kjenner allerede at det skal bli gøy å prøve kjolen min på nyåret. Spesielt med tanke på at jeg jo skal være litt finere i formene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So flott at du har funne deg slør og tilbehør til ein rimelegare peng enn forventa! Eg blir nesten stressa av at du har gjort so mykje allereie no!! Vi har jo ikkje sett skikkeleg dato endå!!! *pust med magen*

 

Godt at vekta synte nedgang igjen. Det kan vi like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So flott at du har funne deg slør og tilbehør til ein rimelegare peng enn forventa! Eg blir nesten stressa av at du har gjort so mykje allereie no!! Vi har jo ikkje sett skikkeleg dato endå!!! *pust med magen*

 

Godt at vekta synte nedgang igjen. Det kan vi like :)

 

Ta det helt med ro!

Jeg begynte her på forumet allerede i fjor, og da hadde ikke vi satt noe dato ennå heller, ei heller hadde min kjære fridd på ordentli :)

 

Så bare pust ut du!

Jeg er nok også litt den typen som liker å ting ferdig planlagt i meget god tid...

 

Skal du medle deg på LHL sin "gå kampanje"? begynner i morgen ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og likar å ha ting "på stell" i god tid. Syns det er kjempe kjekt å planlegge arrangement, og derfor har eg no litt småpanikk sidan vi ikkje veit noko bestemt endå. Men det går seg vel til når vi får ein dato å jobbe ut i frå.

I dagtidleg var eg tilbake på tanken om å reise vekk.. såg føre meg raude utslett, snørr og tårer på veg opp kyrkjegolvet. Off nei eg kan ikkje tenke på eventualitetar!!

 

LHL kampanjen får gå sin gang utan meg. Eg får ikkje skrittellaren min til å fungere og blir meir opptatt av å sjå på den enn å lange ut når eg går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som det å være smådårlig den siste uka, og mangle matlyst, ga et vekttap på 800 gr.

Er jo ikke en bra måte å slanke seg på da, så jeg må heller prøve å holde på vekten, men spise mer normalt. Blir spennende å se hvordan det går...

 

Eller så melder ikke jeg på LHL kampansjen heller, jeg skal bort en del fremover, så da kan det bli litt dårlig med skritt telling. Får heller gjøre det bra de dagene jeg er hjemme, og trene godt.

 

Lykke til med ukas veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med solid vektnedgang Coco :) Sånn skal det vere! Eg har ikkje veging før på laurdag, men føle meg oppblåst og 3 kg tyngre enn forge veke. Har ikkje vekt i heimen (heldigvis), so eg får faktisk ikkje vekt meg før laurdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg har et delmål, selv om det er litt modig. Veide meg i dag og vekten er gått litt ned, er på 66,6 i dag. Jeg tenker å prøve å komme ned til 60 kg til jul. Det er 13 uker og blir 0,5 kg i uka, noe som kan gå om jeg er flink! Da har jeg 3-4 kg igjen å slite med over jul. Klarer jeg å gå ned ytterligere blir jeg superstolt av meg selv. Vi må bare stå på og kjempe sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lillejanne. Hyggelig å ha noen å jobbe sammen med ;)

 

Jeg har mitt første delmål 18 oktober, målet er da -3 kg.

Er veldig spent! Foeløpig ser det ut til å gå greit, men det spørs når jeg har vært mye plaget av sykdom i det siste...

Må bare få kommet igang emd trening igjen, så skulle det vel bli litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kontroll veiet i dag, og svaret denne uka ble opp 100 gr. Og det kan jeg leve med.

 

Ellers så var vi på dansekurs/trening i går, det var gøy! Kjenner jeg begynner å få litt teken på det nå, og vi kan avnsere litt med med show trinn også ;)

 

Men det er jo fredag igjen, og helgen kaller. Da er det bare å gå den blidt i møte, og passe på hva man putter i seg, samt at man skal bevege litt på seg også. Må prøve å få inn en treningsøkt i løpet av helgen ihvertfall.

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel på tide å vekke min kjære, slik at vi kan få gått å trent i dag...

 

I går hadde vi en bryllups shoping dag, og det endte med at vi bestilte ringer. Skal ha klassik giftering utsende, men i hvitt gull, og med en søt diamant i min ;) Er jo en god stund til vi skal bruke dem, men en ting til som er i boks, og som vi er fornøyde med. Fikk også en veldig bra pris, så da kan vi være fornøyde synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på seminar med jobben, kom hjem i går, så da er det vel bare å venne seg til havregrøt og trim igjen :rolleyes:

Vekten har det jo da ikke gått så bra med denne uka, opp 400 gr. Og det er bare seminar maten sin skyld! ( har jo prøvd å styre unna det værste da) Men hjemme blir det andre boller.

 

HAr vært ute i dag og tittet på antrekk til min kjære. Har funnet en flott dress i antrasitt med brokade jakke til. Tror han blir riktig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høstferie uke denne uken, og dermed var dansekurset innstilt i dag. Det fant vi ut etter å stresset som gale for å rekke frem i tide.

Men alt var ikke tapt. Istedenfor å ta bussen hjem, gikk vi oss en kveldstur, via litt omvei, for å komme hjem.

Hadde ikke med skritt telleren, men en god times tur kan man jo likevel få litt uttelling for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går slo ryggen seg helt vrang, så nå kan jeg ikke nesten ikke bevege på meg uten at smerten tar tak. Så dagens treningsøkt ble avlyst :(

For å få beveget litt på meg i dag, tok vi en rolig spaser tur, og selv det var vondt... Ja, ja, det er ivhertfall bedre enn ingenting.

 

Jeg får håpe det går raskt over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du har vondt i ryggen, men det går nok snart over. Har satt meg som mål å gå ned det jeg har igjen av vektøkning i svangerskapet før jul, dvs 8,6 kg. Det er ganske ambisiøst, men skal begynne på internettkurs 29. oktober så jeg tror det skal gå bra. Dersom jeg når det målet har jeg 13 kilo til som skal bort før bryllupet. Det er ganske tøft å skulle ned tilsammen 23 kilo, men motivasjonen er på topp. Har allerede gått ned 2,8 kilo siden jeg begynte for 2 uker siden. Har ikke fulgt noen diett slavisk men strammet betraktelig inn uten å spise for lite

 

Sammen skal vi nok klare målene våre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du har vondt i ryggen' date=' men det går nok snart over. Har satt meg som mål å gå ned det jeg har igjen av vektøkning i svangerskapet før jul, dvs 8,6 kg. Det er ganske ambisiøst, men skal begynne på internettkurs 29. oktober så jeg tror det skal gå bra. Dersom jeg når det målet har jeg 13 kilo til som skal bort før bryllupet. Det er ganske tøft å skulle ned tilsammen 23 kilo, men motivasjonen er på topp. Har allerede gått ned 2,8 kilo siden jeg begynte for 2 uker siden. Har ikke fulgt noen diett slavisk men strammet betraktelig inn uten å spise for lite

 

Sammen skal vi nok klare målene våre[/quote']

 

Synes du skal være stolt av et så flott resultat!!!

 

Ryggen min er fortsatt vond, så nå skal jeg legge meg på stuegulvet, og ta noen forsiktige rygg øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg bare hadde 100 gr. nedgang denne uken er jeg fornøyd. Sto jo ganske stille forrige uke, og så det at vekten flytter litt på seg er jeg glad for.

 

Nå har jeg vært under 80 kg. noen uker, og vil ikke opp dit igjen, så selv med vond rygg, som reduserer treningsinsatsen, skal jeg være flink nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var ryggen såpass at jeg klarte å komme meg på treningsenteret.

Nå blir utfordringen og trene på tross av mye gjøre på jobben neste uke. Er så lett å bare bli i sofaen etter overtid....MÅ mobilisere mer viljestyrke så går nok dette bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok ryggen helt kvelden. Har så vondt nå at jeg vet ikke hvordan jeg skal røre på meg. Absolutt alt er vondt.

Likevel ble den min dagelige spaser tur til/fra jobben, også skal jeg ta noen rygg øvelser på stuegulvet etterpå, men veldig forbrenning blir det jo ikke av slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høyres ikkje noko godt ut Coco!! Har du fått undersøkt om det er noko alvorleg gale med ryggen din, eller er det "berre" vanleg låsningar i ryggen? Imponert over at du trossar smertane og går til/frå jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...