Gå til innhold

uke 24-2007


Gjest lite

Anbefalte innlegg

Vel, da kan jeg raportere 2kg ned. Fortsatt litt å ta igjen etter min kjempe sprekk, men nå går det riktig vei og det hjelper på hummøret:)

Kjenner motivasjonen komme tilbake og det er godt!

 

Ha en fin dag alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gratulerer Lite, kjempebra at du kommer tilbake igjen... Og dette skal du klare skal du se, en sprekk er en sprekk og den er over når den er over. Kjedelig er det, men man kan ikke la den ødelegge alt heller.. Synes du er kjemepflink jeg, og en skikkelig inspirasjon.. :)

 

Jeg gikk også på vekten i dag, ned 0,9 kilo, så nå har jeg landet på 91,9 kilo, og det er totalt ned 14,1 kilo siden starten den 4 januar... :) Det er jeg kjempefornøyd med. Kom meg også tilbake og under der jeg var før jeg hadde min uke med oppgang... :) Så nå er jeg på rett vei igjen. Og alt dette i en sommeruke da jeg føler jeg også har skeiet en del ut, sofis en dag, sandwhich is en dag, riskrem til dessert i går. Men jeg skal si det at jeg har spist mindre av disse tingene enn jeg ville ha gjort hvis det ikke hadde vært for GR, delte alt med min lille herlige sønn... :D Men har også hatt en del aktivitet denne uken, regnet litt på det og bare 10 trimpoeng på maling, og det var bare en liten del av det jeg har gjort denne uken...

 

Nei nå skal jeg ta meg litt frokost, høre hva guttene mine ønsker seg, så skal vi ut og gjøre ferdig hønegården. I dag får vi en høne, en hane og ti kyllinger.. .Det skal bli gøy det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...