Gå til innhold

Alder og slanking


Gjest Aprikosen

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Hei!

Jeg synes ikke jeg har så mye tid eller overskudd til å trimme, forsøker å sykle til jobb minst et par ganger i uka (3-4 km) og prøver å se på f.eks. husarbeide som en fin måte å trimme på isteden for å synes det er kjedelig.

Men, så gikk klokken min istykker og jeg har liksom ikke funnet noen ny jeg synes er fin til hverdags i butikkene. Jeg bestilte en skritteller fra GR og der er det jo klokke. Resultatet er at jeg alltid går med denne på meg, og det utrolige er at det er sjelden jeg er under 10.000 skritt i løpet av dagen. Dette er jo ikke "direkte trening", men viser at jeg beveger meg mer enn jeg tror. Det inspirerer også til å ta i litt ekstra hvis det er lite skritt en dag. Hvis jeg tar meg en time med stavgang om kvelden, blir det fort over 20.000 om dagen!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikosen

Ja, jeg hører de sier at det er veldig bra å gå og jeg har igrunnen alltid likt å gå, men etter at jeg tok sertifikat og kjøpte bil så er det dessverre blitt mye mindre gåing på meg. I dag skal jeg klippe plenen når jeg kommer hjem og det er faktisk kjempegod trim! Og så er jeg blitt veldig oppmerksom på programmer som går på tv fra tid til annen som angår overvektige og slanking. Det er motiverende for meg å se at det er mange som er mye mer overvektige enn meg som klarer å gå ned i vekt. Jeg har tross alt ikke på langt nær så mange kilo å ta av så da tenker jeg at "dette må jeg klare". Så det er bare å stå på, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...