Gå til innhold

Rødming!!


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra81

Eg er ein person som lett rødmar og ofte når eg skal halde føredrag, snakke framfor andre eg ikkje kjenner godt eller seie vanskelege ting, rødmar eg og blir raudflakkete i ansiktet og ofte på bringa i tillegg!

 

Vi har planar om å gifte oss, men eg ser med skrekk og gru fram til å måtte gå opp kyrkjegolvet som ein tomat!! Tenk å bli tatt bilde av der ein ser ut som eit fargemåleri i forskjellege raud-fargar??!!! Grusomt!

 

Er det nokon av de andre som har det på samme måten? Og har dokke nokre gode råd for dette? Eg prøvar å slappe av å puste med magen, men det hjelpe sjelden. Om eg er glad, rørt, trist eller stressar dukkar desse raude flekkane opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Jeg rødmer også veldig lett...Men det gikk overraskende bra når vi gifta oss,jeg var så opptatt med andre ting at jeg "glemte" å rødme... Dessuten har man jo litt sminke på som er med på å dempe en evnt. rødfarge.... Du får drikke et par glass vin før kirka,det gjordefaktisk jeg,var så nervøs at jeg trodde jeg skulle daue... Men det gikk bra,jeg ble nå gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...