Gå til innhold

På dagen 1 år igjen


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

I dag har vi minus1 år's bryllupsdag :D

Det skal feries at det er 1 år igjen, med deilig wook middag med kylling og grønnsaker, og melon til dessert.

Heldigvis har vi begge hatt et vekt tap den siste uka også, så da blir det masse posetiv energi i dag, den må vi ta godt vare på til de dagene hvor ting kanskje ikke er så rosenrødt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Yaaay! Vi har også minus ett år i dag! Vi mangler litt på fiskekvoten, så tenker jeg skal lage ovnsbakt laks og potetbåter, og en smoothie til dessert:D

 

Gleeeder meg! Har allerede begynt å se på hvordan invitasjonene skal se ut, og se meg om etter kjole (selv om jeg ikke skal kjøpe før om en del kilo). Er bare så klar for å ordne alt nå med en gang:D

 

Lykke til framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaay! Vi har også minus ett år i dag! Vi mangler litt på fiskekvoten' date=' så tenker jeg skal lage ovnsbakt laks og potetbåter, og en smoothie til dessert:D

 

Gleeeder meg! Har allerede begynt å se på hvordan invitasjonene skal se ut, og se meg om etter kjole (selv om jeg ikke skal kjøpe før om en del kilo). Er bare så klar for å ordne alt nå med en gang:D

 

Lykke til framover![/quote']

 

Gratulerer til dere også!

Da må vi prøve å slå følge igjennom et år med forberedelser både på ene og andre måten.

Vi har også begynt å planlegge invitasjoner. Skal prøvelage en prototype nå. Også vet du hva...klarte ikke å dy meg i dag, jeg har kjøpt brude sko :D) Før kjolen!!!

Men jeg viste jeg ønsket meg gull sko, med passe høy hæl, helst ikke åpen tå. Så fant jeg noen, de er i "gull" sateng med blomster broderier. Måtte bare ha dem, ikke var prisen så ille heller, 700,- Er så fornøyd :) så jeg bare må finne en kjole som passer til (har allerede en liten ide da), også må noen flere kilo bort før kjolen skal i hus...

 

Vel...kos dere med fisk og smoothie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har nedtellingen begynt å tikke ulvilkårlig nedover.

Det var litt gøy for meg og sambo å markere dagen i går litt, det ga lissom startskuddet for alle forberedelsene til den store dagen, og at det skal være oss resten av livet. Vi koste oss med god mat, uten å ha dårlig samvittighet, for det var jo sunt. Det eneste usunne var et glass vin hver, men kosemerkene må jo brukes av til :D

Nå er det helg, og selv om vi skal i bursdag i helgen med god mat og kaker, skal vi ikke miste målet vårt av syne helt, jeg tar med frukt salat :). Vi skal bli så fine og spreke begge to, slik at vi kan nyte forberedelser, den store dagen, og alle dager etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Ja, da var nedtellingen igang, og vi har en hel haug med "siste" foran oss.

 

Kjæresten og jeg bor ikke sammen til vanlig, så for oss er det naturlig nok veldig spennende:)

 

I går kveld gjorde jeg ferdig et par forslag til hvordan innbydelsen skal se ut, så får vi se om vi klarer å bli enige - han vil ha en nyanse gulere papir enn jeg;)

Ellers drømmer og drømmer jeg om kjolen jeg har lyst på, og kan ikke vente på at kiloene skal "renne av" så jeg kan kjøpe. I går tenkte jeg en del på hvor utrolig kjipt det er at man skal kle seg opp og se så utrolig fantastisk ut bare en eneste dag. Man kjøper den dyreste og fineste kjolen man noensinne kommer til å få, og skal bruke den bare en gang. Neeedtur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tenkte jeg en del på hvor utrolig kjipt det er at man skal kle seg opp og se så utrolig fantastisk ut bare en eneste dag. Man kjøper den dyreste og fineste kjolen man noensinne kommer til å få' date=' og skal bruke den bare en gang. Neeedtur! :)[/quote']

 

Jeg snakket med tanta til sambo om det...og hun fortalte at hun faktisk brukte sin i sølv bryllupet. Det er jo en tanke...er jo ikke så mange som får den på seg etter 25 år, men vi har jo begynt en ny og bedre livsstil, så det kan jo være en faktor som gjør at man prøver å holde seg på samme vekt i årene fremover :D

 

vel....en tanke var det jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...