Gå til innhold

Søndagslinken (13/11) for 20-30 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jobbet dobbelt i går, og sier derfor til meg selv at det er Ok uten trim i dag, før jeg skal på jobb i ettermiddag igjen... (Er rimelig sliten.) Men jeg har i allefall kommet i gang med trim, og syns det er gøy! (I morgen har jeg fri, og da skal det bli ny runde med ett eller annet, pilates, elipse, billy eller en combo av noe!!) Prøvde fredag min tidligere omtalte "Billy's Bootcamp" trenings-dvd. Jøss, jeg var helt utslitt etter 30 minutter! Og da hadde jeg forbrent nesten 300 kcal, så syns det var bra. Andpusten og gjennomsvett var jeg også. Og det tar skikkelig der det skal, i går (og delvis i dag), var jeg svært støl i rumpe og lår, og noe i armer også! Så for dere som ikke har mulighet til å dra på treningssenter for å trene aerobic, så anbefales denne!!

 

Veiedag i morgen, og er superspent og har store forventninger! Har vært kjempeflink hele denne uka, OG fått noen trimpoeng (4.7 sier skalaen), så det skal ha skjedd litt på vekt-front. Det jeg ikke skjønner, er dere som går inn 8 cm og slikt i midjen på en uke!! Hvordan klarer dere det? Det går aaalt for sakte hos meg, skulle gjerne hatt noen tips, eller kanskje det er slik at kroppen min "slipper" sakte...

 

Ha en fin søndag, til alle dere som kikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x-ray: det er lov å ta fri fra trening når man jobber slik som du gjør! "Billys bootcamp" hva er det??? Nå ble jeg nyskjerrig! Hvor har du kjøpt den?

Jeg har også gått ned ca 5kg, men cm lar vente på seg. Skulle også gjerne vært en av de som raser ned cm- spesielt over mager;) Men men må vel bare være tolmodig og trene mer.

Har fått begynt å trent litt, med sykling og situps;)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spist pasta, fruktsalat, iskrem og en brownies.. Dagen ble såpass stressende at jeg ikke rakk å spise noenting før gjestene kom, og dermed har jeg faktisk ikke overskredet dagens kalori-inntak. Vet det ikke er så sundt å få alle klaoriene etter kl.2, men av og til blir bare dagen sånn..

 

Nå føler jeg meg helt utslitt, etter netter med hostende barn, forberedelser til selskap, og i tillegg kjenner jeg at halsen begynner å bli sår og jeg har hodepine. :( Det blir nok en tidlig kveld!

 

Har ikke fått trent i helgen, men håper på å komme inn i den gode trenden jeg hadde sist uke fra i morgen av. -Hvis jeg da ikke blir syk..

 

Lykke til med veiing i morgen, xray! Håper virkelig du får valuta for jobbingen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem fra en 45min gåtur - var heldigvis opplett når jeg startet, men det begynte å regne på vei hjem. Fikk ånden over meg etter Slankekrigen. Det begynner å bli greiere å gå tur nå, før fikk jeg sånn krampe i leggmusklene. Må passe på å starte rolig så beina varmes opp.

 

Jeg tenker tilbake til den gangen jeg var på trivselsvekten min, og gikk frem og tilbake fra universitetet minst en, ofte to, ganger om dagen. 4-8km om dagen enset meg ikke i det hele tatt. Det er veldig synd at jeg ikke kan gå til jobben i disse dager - jeg bor 2 minutter med buss fra jobben, men de 2 minuttene kjøres i tunnel igjennom et fjell, så det er ikke råd å gå.

 

Lykke til med veiingen, xray! Tror nok sakte, men sikkert er best - akkurat som den fabelen med haren og skilpadden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...