Gå til innhold

"Trenger ett spark bak"


Gjest mo72

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er straks 35 år, og har etter fødsel for 5 år siden og dårlig rygg, nakke og skuldre i årene etter der, greidd på opparbeide ca 15 kilo overvekt..... Disse kiloene var der etter fødselen, 10 av dem kom vekk etter ett tøft år på jobb og masse trening, så med noen år med flere runder med isjias, var de samme 10 kiloen på plass igjen......

 

Nå er kroppen ikke så aller verst, men fortsatt variasjoner i dagene...Men vil så gjerne komme igang igjen, men trenger ett spark bak.

Gjerne med noen som er i startgropa selv, og som har ca samme antall kilo å ta av. Kanskje vi kan klare å sparke hverandre såpass bak at vi kan greie det sammen? Jeg går ikke på kurs, og veier/måler på mandagsmorgener i nettoen.

 

Jeg er

1.77 lang

86,3 tung

101cm rund midt på

 

Mål: 70 kilo

1.delmål: 5 kilo til bursdagen min 21.juli ( da fyller jeg 35 år)

 

Tar du utfordringen?? VI kan godt være flere, men max 5 stk, lettere å holde oversikt og motivere hverandre.

 

Fem første som melder seg i tråden, blir med i "Sparkepikene" (samme innlegg ligger i "Motiver meg"-tråden også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg vil gjerne være med:)

 

Jeg er 29 år, og sliter også med kiloer etter to tette svangerskap......Sliter også med rygg/bekken ettter graviditet, og alt er litt tyngre kan man si... Har ca 10kilo å ta av.

Jeg veier 79,9 kilo, og skal ned til helst 68, men er fornøyd om det står 70 blank:) Satser på flere del mål underveis kanskje?

 

Jeg er altså

1,72 lang

79,9 kilo

102cm rundt...

 

Jeg har gått ned 10 kilo for et halvt år siden, da gikk jeg kurs, men økonomien gjorde at det ble pause, så nå skal jeg starte her istedet, og ta fatt på de siste 10 kiloene:) Får si 3 kilo til bursdagen din jeg da:)

 

 

Lykke til, så veier vi oss på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut denen forespørselen i "Motiver meg tråfden" også, og der har en "Froeken" meldt seg.

 

Kanskje vi skal lage en tråd som heter "Sparkepikene", og legge den her på "Motiver meg"-tråden?

 

Jeg lager en tråd jeg, og så kikker vi innom der, og "sparker hvernadre litt bak", støtter opp, tipser hverandre og kommer med gode råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...