Gå til innhold

* * *Ferie jentene* * * PÅMELDING HER!


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som har fulgt hverandre noen uker og flere av oss skal fortsette med det.

 

Fra uke 26 (mandag 25. juni) starter vi opp ny tråd og vi ønsker flere med oss.

Vi holder på frem til skolestart som er i uke 34, altså 8 uker

Bare gi et pip her så er du med.

 

Gi meg følgende info:

*Vekt (Vi veier oss 25. juni og har det som startvekt)

*Høyde

*Mål (ant. kg du ønsker å gå ned disse 8 ukene)

 

 

For mer info se tråden til * * * St. Hans jentene * * *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Gjest Fridamor

Man blir jo bare deppa av å lese den oversikten vår over vektnedgangen på den forrige tråden....

'

Nå starter vi med blanke ark og jeg er klar:

 

Høyde: 163 cm

Vekt: ?

Mål: 67 kg. (Det er bare ca. 3 kg, men hvis jeg klarer det så er jeg fornøyd!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med! Trenger litt ekstra motivasjon, og da passer det jo bra å rapportere til noen andre.

 

Høyde: 168 cm

Mål: 60 kg

 

Vekt:

 

26.06: 63,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuppeli

jeg vil gjerne også være med, selv om jeg ikke var med på St. Hans målet! Klarte å gå ned noen kilo i vinter, og har tatt en mental pause frem til nå, og trenger litt pushing for å komme igang igjen!

 

Høyde: 170 cm

Vekt: ?

Mål: 67 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på et par andre tråder her også, men siden dere har ambisjoner om å holde det gående hele sommeren og dere har vært flinke og rapportert lenge, melder jeg meg på her også :D Så er jeg sikker på at jeg har noen som pusher meg gjennom sommeren!

 

Jeg er litt usikker på hvilket ambisjonsnivå jeg skal legge meg på siden jeg vanligvis går opp noen kilo i løpet av sommeren. Jeg har som mål å gå ned ca 3 kg til slutten av august, så da kan jeg vel sette det som mål her også, selv om det blir en uke mindre å gjøre det på...

 

Høyde: 163

Mål: 55

Vekt:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Jeg blir med, men kan nok ikke rapportere hver uke pga ferie.

 

Høyde: 170 cm

Vekt: 67,8 kg (Det har endelig løsnet etter nesten ett år med stillstand)

Mål: 65 kg

 

Jeg er forøvrig 26 år, samboer og bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med - trenger motivasjon eller noen som jeg "må" rapportere til og som kan "holde meg litt i ørene" :D

 

Høyde: 169 cm

Vekt nå: ??

Mål: 53 (blir bare ca 3 kg ned - men vanskelige 3 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med - trenger motivasjon eller noen som jeg "må" rapportere til og som kan "holde meg litt i ørene" :D

 

Høyde: 169 cm

Vekt nå: ??

Mål: 53 (blir bare ca 3 kg ned - men vanskelige 3 kg)

 

Kanskje de kiloene er så vansklige fordi kroppen din rett og slett ikke vil kvitte seg med de og trives der den er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonje82

hei hei! Jeg vil veldig gjerne vere med om jeg får lov!

 

Jeg er 24 år, akkurat kommet "hjem" på sommerferie hos mine foreldre - og da bruker kiloene iallfall å snike seg på! Når skapene er fulle av mat og godis klarer jeg ikke å la være dersom jeg ikke fører kalorilogg...

Jeg er 71 kg, har gått ned 3 kg siden 4.juni :D

 

cm: 170

kg: ?

mål: 64

cm: 73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei-hei. Jeg avsluttet kurs 1 i går, og hadde da gått ned 8,2 kg i løpet av kurset. Vil ned ca. 2,5 kg til, og har tenkt å klare det på egen hånd i løpet av sommeren. Har meldt meg på Hold Vekten fra skolestart.

 

Jeg har ellers fast tilhold i bellas tråd "Dagbok 2007 kurs 2". Vi melder til hverandre de aller fleste dager (gjerne flere ganger for dag...), men som en "forsterkning" etter at kurset er omme, blir jeg gjerne med i denne tråden også. Høres ut til å være en entusiastisk gjeng.

 

Lengde: 170 cm

Målvekt: 65 kg

Vekt 25. juni: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Blir gjerne med på dette. Veier nå ca 65 kg. Langsiktig mål er 58 kg, men tar det litt som det kommer. veldig fornøyd hvis jeg går ned 3-4 kg på 8 uker.

Er 30 år, har samboer, bor i utlandet.

Blir veiedagen mandag? Jeg har kommet inn i en god rutine på onsdag som veiedag, slik at ikke helgens evt utskeielser blir for tydelige, men følger flertallet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Blir gjerne med på dette. Veier nå ca 65 kg. Langsiktig mål er 58 kg' date=' men tar det litt som det kommer. veldig fornøyd hvis jeg går ned 3-4 kg på 8 uker.

Er 30 år, har samboer, bor i utlandet.

Blir veiedagen mandag? Jeg har kommet inn i en god rutine på onsdag som veiedag, slik at ikke helgens evt utskeielser blir for tydelige, men følger flertallet. :-)[/quote']

 

 

Hei Siljas

I hovedsak blir tråden oppdatert på mandager men det er flere som ikke veier seg da så jeg oppdaterer ellers i uken også.

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at noen drar igang noe nå i sommer. Jeg er ei dame på 42 år: i dag veier jeg 67,2 kg. Startet med å endre livsstilen min i mai, har gått ned 3,1 kg siden 23 mai.

Jeg har samboer(gubben) og 2 voksne barn, men barna bor ikke hjemme lenger så jeg har all verdens av tid for meg selv.

 

PS: jeg ønsker å ha onsdager som veiedag

 

 

Høyde: 160 cm

Vekt : ? kg

Mål : 60 kg

 

Dette gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hanne78

Jeg er også med, greit å ha en gjeng og holde følge med;)

 

*Vekt ?

*Høyde: 158 cm

*Mål: litt usikker på hva ideell vekt for meg er, men tror ned 6 kg i første omgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 25 år,har tre unger en på 1 år,2 1/2 år og en på snart 4 år, og skal gifte meg i september. Jeg har en uke igjen av kurs 1 og har til nå gått ned 6 kg på dette kurset....men ønsker å gå ned noen kilo til.

 

Høyde: 174

Vek: 70,8

Mål: 65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpa

Fridamor

Cath82

Snuppeli

Jente23

Renate

Gudergod

Tyralin

Marielle

ElenaS

Heiv

Tonje82

Fullfres

Siljas

Gulov

Hanne78

Akk82

Mollyblue

kristinemmm

 

 

Woow

19 stykker hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...