Gå til innhold

"Sparkepikene"


Gjest mo72

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Når jeg bestemte meg for å starte på dette prosjektet på mandag, var jeg fullstendig klar over at denne dagen kom det til å være kaker, øl, og annet usunn mat. Men det er ikke vits i å tro at det kommer en lang nok periode hvor ingenting av sosiale ting skjer, så jeg tenker som så, skit au, det var i dag, i morgen er det bare å fortsette...

 

I dag har jeg greidd å skaffe meg 1, 9 trimpoeng. (Fotballkamp mot 7. trinn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg:)

Utskeielser og fristelser møter vi hele veien gjennom livet, og vi må bare unne oss noe. Ellers er dette dømt til å mislykkes, vi er da bare mennesker:)

 

Da jeg gikk på kurs hørte jeg et godt tips om å tenke bare noen sekunder før man puttet det i munnen..... Tenk en vektskål, og vei for og imot. Hva er viktigst; målet eller fristelsen. Dette er selvfølgelig i det hverdagslige livet, og kan være til motivasjon. I de fleste tilfellene vil målet være viktigst, og hvis ikke er det vært det, så nyt uten dårlig samvittighet:)

 

Ellers har dagen min blitt litt feil, treninga gikk susen med sykt barn...... men ny dag imorgen.

 

Stå på, nå er vi igang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka på forsiden min, (jeg registrerte meg for en tid tilbake,, men kom ikke igang pga dårlig rygg), og der var det kommet ett gulleple. Dvs jeg hadde 3 trimpoeng fra før.

 

Litt "juks", men jeg er igang med innhøstingen av de gylne trimeplene.

 

I morgen er en ny dag, med masse muligheter.

 

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

hrmf... ble ingen sykling da jeg sov som en stein fram til jeg skulle møte til bryllupsforberedelser hos en venninne. ;MEn i morgen, DA!!!

 

Natta jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har strålende vær i dag, så litt slaraffenliv i sola hører med. Trening får vente til det blir litt kjøligere utpå ettermiddagen/kvelden.....

 

I dag kom det ny badevekt i posten, fra Grete Roede butikken....... Fin ei i glass. Håper den veier samme som den gamle, men oppførere seg mindre rart.... ( den viste forskjellig vekt når du gikk opp på den flere ganger ter hverandre, go viste store forskjeller. Ikke hjalp det å skifte batterier heller.)

Håper vel at den viser litt mindre på mandagsmorgenen............

 

 

I dag skal vi grille kyllingfilet og ha ovnsstekte poteter, med salat til...

 

Ha en finfin dag!!

 

Froeken: Ikke alle dager blir som en hadde planlagt, men de fleste kan bli det, hvis vi greier å prioritere og sett oss selv litt først..

 

Kattan: Det med å se for seg en vekt, var lurt...........bare så dumt at svaret en kommer frem til; Vil bli slank, men vil ha sjokkisen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

 

Med overraskende besøk av mor og søster med masse godteri i går...... så er jeg spent på mandag, men skal ta meg sammen i helga og trene etterpå så går vel greit. Ellers er det mye fest og moro om dagen her også, og det er jo herlig. Synd det er så mye kalorier i det meste....

 

Ville egentlig bare ønske dere ei

God helg, stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner hva du mener med ;ja takk, begge deler....

He he, men enklere hvis en tenker litt før spiser sjokkisen..... Kan ta meg selv i å ha spist opp ei hel plate uten egentlig å ha smakt den...... så når jeg tenker slik så blir det bare ett par biter istedet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattan: Jo jeg har det på samme måten noen ganger jeg også, at ting blir borte, og det eneste som er igjen er litt kliss på fingrene (papiret blir jo gjemt, så ikke ungene skal finne det...hehe..)

Nei, det er vel egentlig hele kluet. Planlegge litt hvordan dagen blir, og tenke litt.

 

I dag kal mannen min, minstemann og jeg på dagstur til Atlanterhavsparken i Ålesund. (akvarie)

Og da kjenner jeg at jeg vil planlegge litt, slik at jeg ikke gir opp før vi har dratt og gir "beng". Blir nok pizza i dag, men det behøver ikke være så gæli, om en ikke spiser hele for meg selv......

 

I morgen skal jeg på teater, og etterpå skal vi på den lokale pøbben en tur.... Da blir det på samme viset, tenke litt tidlige på dagen, hva jeg skal spise, med tanke på at det kan bli noen halv-litere, og så trene først, så blir ikke det hele helt på skeiva.

 

Var på trimtur i skogen/skogsbilvei i går også, ca 55 min, med en millioner fluer på slep. Måtte virkelig gå på, for ikke å bli tullerrusk..

 

 

 

Mannen min og ungene har veid seg på nyvekta, og funnet ut at den er lik den gamle, men den veier det samme hver gang............Er veldi spent på mandagen, for det har vært for mange kvelder med "forstyrrelser". Men skla en vente på, og tro en skal være "uforstyrret" til en er ferdigslanket, så kan en like godt gi opp....

 

Ha ei super sprek og trivelig helg, og det er lurt å tenke og planlegge litt. Så håper jeg at jeg klarer å følge det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sammen med mannen min og minsemann. Men all mat ble kjøpt ute, og dermed liten kontroll. Men jeg spiste ikke is, godteri eller snacks.... Ikkej ble det tid til trim heller i går, da meste av dagen ble sittende i bilen.

 

Men i dag startet jeg dagen med 2 lettyouhurt og en joggetur på 25 min.

Så blir det vel litt husarbeid og handling, før jeg skal på teater i kveld. Akkurat no kjennes det ut som om jeg hopper pubtur. tror jeg vil være hjemme med med familien.... Sliten etter dagen i går...

 

Håper dere har det fint og at dere greier strabasene med St.hans-feiringa!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Hei hva gaar traaden deres ut paa?

Jeg foler paa en maate at det hade vaert greit aa hatt noen faste jeg kunne ha vaert paa traad med.

Men jeg faar nok ikke sparket saa veldig hoyt desvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei og hopp!

 

PCen vår har streika, så nå låner jeg en slik at dere får vite at jeg ikke har gitt en lang marsj, men er i gang! Kan ta litt tid før jeg er på nett igjen, men jeg kommer!

 

HIlsen frøken på vei til bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sparker mulignes ikke så høyt vi heller, men hverandre i rompa......

 

Vi har sagt at 5 er max, for da er det lettere å motivere hverandre og følge opp.

 

Vil du være med??

 

Min forspørsel på å få til en motiveringsgruppe ligger både i "Ned 10-20kg"-tråden og i "motiver meg"-tråden.. Der står det litt om oss selv også. Men presenter deg gjerne og slå følge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt st hans med ro, og er alt ferdig med den store feiringen i regnet, noe som endte på pizzaresturant.......... men nå går vi ut i tre ukers ferie alle mann, så en spennende tid fremover.

 

Treninga igår, ble shoppingtur istedet, og imorgen er det harry tur til Sverige, har bestemt meg for å holde meg unna godis butikken.......

 

Håper dere koser dere i st hans-natten, og at dere ikke regner bort.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....gikk da greitt den, med pøbb tur. Med 4 halvlitere, kom jeg alikevel innenfor kalorigrensa. (Peanøttene greidde jeg å styre unna. Den sorten er jo farlig å smake på, greier ikke slutte da...) Så med litt planlegging tidligere på dagen, ble ikke sum summarium tilslutt noe å bry seg med. Var like under 1600 tilslutt.

 

I dag har jeg sovet lenge, og startet med frokosten like seint, men det er ferie, så vi kommer vel litt utav det alle mann. Trening blir ike før til kvelden, da mannen min er ute på dykking i dag, og jeg må være hjemme med minstemann. Mine to eldste kommer også hjem i dag, etter ei langhelg med faren sin. Godt å få "samlet troppene" igjen.

 

Håper dere har greidd helga bra. I morgen er det veiing og måling. Er veldig spent, for jeg har greidd meg bra denne uka, fikk mensen midt i uka, og det gjør jo også at det løsner litt. Pluss at den første uka ofte gjør at en kvitter seg med en del veske og slaggstoffer..... Spennede blir det iallefall.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp så seint, at jeg har virkelig problemer med å fylle innpå nok kalorier... Skal reie litt kveldsmat, og da er jeg vel muligne over 1000.... Må skeie ut litt med pålegget tenker jeg.....

 

Froeken: Ett bryllup kan en ikke gå glipp av, og det er jo over nå, så det er bare å fortsette der du slapp.....

 

Jeg skal ut å gå, mulignes jogge om ryggen og beina vil, for her er det no fryktelig med knott, så farta bør vel være forholdsvis stor......

 

Er så spent på i morgen jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........måtte ut å gå i dag og. 50 min rask gange gjennom skogen og langs skogsbilvei.

 

MÅ spise litt og. Har ikke kommet meg opp på 800 kcal i dag, men så sov jeg bort nesten hele dagen også.... (12.30....*rødme*)

 

Men i morgen må jeg opp, minstemann på barnehagen, en tur innom jobb og bestille bøker til neste skoleår, og så en tur til fysioterapeuten.

 

Men først, i morgen tidlig, i nettoen, etter å ha tiss ten skvett, så er det en tur på vekta og måling...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk jo bra!

 

Ned 2,3kg!!!

Midje: minus 2,5 cm

Ellers; ned 14 cm tilsammen (bl.a 5 cm på hofte og 2 cm på rumpe)

 

Utgangspunktet mitt var:

1.77 lang

86,3 tung

101cm rund midt på

 

Mål: 70 kilo

1.delmål: 5 kilo til bursdagen min 21.juli ( da fyller jeg 35 år)

 

 

Da er det bare å gå på med krum hals i uka som kommer. Minstemann har 5 års dag i morra, så jeg får bake noe jeg ikke liker... Ellers ingen planer, så med litt planlegging og trening, så kan det jo hende jeg krymper litt til neste mandag og...

 

Kikker innom dere etter at jeg har vært til fysioterapeuten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Jeg er en 23 aar gamel jente.

Fortiden er jeg paa arbeidsferie i Australia.

Siden jeg fra oktober til februar hengte meg litt opp i ferie delen.

Fikk de 3 f fyll, fest og fast food god anledning til aa slaa inn.

Jeg gikk opp 10 kg og befiner meg naa paa 78 kg.

Det vil si sist jeg saa en badevekt i midten av aprill befant jeg meg paa 78 kg.

Siden midten av mai har jeg vaert flink og jogge etter kenguruer.

Saa jeg haaper det er framgang men det er vannskelig aa vite naar man verken har maaleband eller vekt.

OG cowboyene her trenger ikke akurat aa slanke seg saa jeg er litt alene i dette.

Men naar man har internett er man jo aldri helt alene.

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Blir alldeles kvalm av meg selv... SItter her klar til RBK-kamp med sjokkis, pottis og brus. OG jeg akter å spise det mot bedre vitende. Vet jeg ødelegger for meg selv nå, så jeg h ar nettopp gjort meg en treningsdate i morgentidlig for å legge et godt grunnlag veidere. Sambo er borte og jeg trøster meg med godis...

 

Men MO72 og Kattan i morgen er det ikke synd på meg lengre. HAr satt bort lillegutt slik at jeg kan være i aktivitet i hele dagen!

 

Gratulerer med flott nedgang!! Hvordan klarte du det? SKrivver du ned alt du spiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg er har vært borte, så jeg får veie meg i morgen. Tror ikke det har gitt de store utslagene, da godisbutikken i sVERIGE ROPTE PÅ MEG;) men NY UKE, OG NYE MULIGHETER:)

Kjempe bra mo 72, nå ble jeg motivert.

Veier meg imorgen og kommer tilbake med resultat da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

................på maten en finner i hyllene hos Narvesen på sjukehuset. Dagen i dag ble ikke som jeg trodd. Måtte kjøre bestmor på sjukehuset. Ho hadde ramla ned ei trapp og brekt armen, jeg skulle være med henne. Hele dagen gikk med...Klokka 17.30 MÅTTE jeg spise, og da ble det baconpølsemeny på Narvesen, og senere på kvelden bare skitmat.... (hvis det i det hele tatt kan kalles mmat..)

 

Men Det er bare å stålsette seg, for i morgen har minstemann bursdag, og da blir huset fult av kaker..............hrmfpff!!! Ikke enkelt det her...

 

Ja, jeg skriver opp det jeg spiser. Bortsett fra noen dager, som i dag, når jeg ikke har kontroll............ Skulle ønske jeg kunne krype inn i min egen lille slankeverdenm uten fristelser og sosilae happennings, noen uker.....

 

Froeken, Kattan og Crazynorway:: STÅ PÅ!!!!! GO!!GO!!GO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...