Gå til innhold

"Sparkepikene"


Gjest mo72

Anbefalte innlegg

Heisann

Skulle blitt med deg inn i den slankeverdenen mo72, for her stoppet vekta på 79,5............. shit happens, vi tar det i ferien(neppe, men bør jo være fornøyd med å ikke gå opp nå, skal på danskebåten i morgen, og regner med at fristelsene er store der også,..... Vurderer å ha med knekkebrød.............

Stå på jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Huff, bursdager er vanskelig........men de er der, om du slanker deg eller ei....

 

Nå blir denne uka mi her bare kortere og kortere.....Sykehus og Narvesenmat i går, og bursdag i dag...Da er det 5 dager å gjøre det på, med trening og telling av kalorier..... Huff, nå må jeg være knallhard med meg selv. vil så gjerne klare målet mitt til bursdagen min, 21.juli..... Har satt meg 5 kilo ned som mål, dvs 81,7 kilo......Hadde vært ekstra kjekt og kommet meg under 80 og rett etterpå.....

 

Tror jeg skal ta meg selv en peptalk, og hoppe i joggeskoa og komme meg ut en tur, må bare rydde litt her.

 

Hvordan går det med dere andre? Hva gjør dere i forhold til mat og trening? regner dere kalorier? trener dere faste dager, på treningsstudio eller sammen med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

I dag har jeg absolutt ingenting å skjemmes over!!! Jippi for det! I morgen har sambo bursdag og jeg skal bake den limekaka på oppskriftsida her + en diabetikerostekake. Så får min mor og sviger mor som begge er overvektige (det er forøvrig hele sulamitten med unntak av sambo og min bror... Nevnte bakeplanen for min mor i dag og hun sa indignert at dette var en form for overformynderi, og at jeg ikke ga gjestene mine mulighet til å velge selv. Kjenner jeg blir forbanna bare ved tanken på dette. Om jeg ikke hadde nevnt at oppskriftene var fra GRete Roede og en diabetikerside og bare servert kakene hadde hunikke merket noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt!!!

 

Her var det servert muffins, sjokoladekake og vafler. Men det var jo barneselskap. Men det ble en muffins og noen vafler, men vi hadde taco til middag, det vart nok i det meste laget........

 

Spiste ikke grilla pølse og sjokoladekake i dag. .......

Så jeg greidde å styre unna noe !!

 

Lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bursdager og andre uforutsette dager over.......... Nå skal jeg også starte uka på ordentlig. Telle kalorier og trene.... Bursdagen min nærmer seg, og jeg SKAL nå målet mitt. Og først på august, skal jeg bli med søstra mi til Praha. Og da vil jeg være noen kilo under 80!!!

 

Har hentet fram fitnessballene mine, så jeg skal ta en runde på dem også, for stramme opp litt alt "dissedasset" rundt om på kroppen....

 

Jeg prøver hele tiden å kjenne hvordan jeg skal bli, ser det for meg......gleder meg.... SÅ motivasjonen er god så langt.

 

 

Ha en fin dag, dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Jeg vet slettes ikke hvordan det gaar maa jeg bare faa si.

Har ikke sett snurten av et maalebaand eller en vekt siden midten av april.

Men jeg regner saann cirka tall paa hva jeg fyller i kroppen ogsaa trener jeg saa det skulle gaa nedover.

I teorien i hvertfall.

Jeg har tre haapleose trrenningskamerater som sier voff voff og skremer kenguruene vekk fra loypa mi.

Saa det er engentlig ganske lett og komme seg ut paa morgenen for hvis ikke sitter de der og piper til jeg gir opp og jogger.

I gaar hadet jeg en slem dag der jeg erstattet all frukten med sjokolade kjeks.

Man faar igrunnen ikke saa mye sjokolade kjeks for en frukt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....over deg crazynorway. Som greier å holde hjula i gang uten vekt og målebånd. Du får ordne deg med hyssingstumeper for forskjellige målesteder, på kroppen. Merke av hvor langt du kommer på hyssingen rundt midja f.eks, og ta den fram om noen uker, og se om du kommer deg lenger inn på tråden. Selv om kiloene på badevekta sier en del, så sier faktisk målene mere...........

 

Lykke til!!! Du får sjekke lommene på kenguruenen du møter, om de har målebånd ..........*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

De hopper saa fort av sted at de er ikke helt greit og faa kroppsvisitert dem.

Ogsaa syns jeg saa synd paa dem naar de blir skremt og lager lyd.

Har i grunnen mest lyst aa kose med dem.

Jeg skal jammen ta og klippe noen traader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg litt snurte kenguruer, som blir sjekka i fart........

 

Bare pass på at du spiser nok. Jeg har ofte merket at eg spiser altfor lite også, når jeg ikke for veid mat og regan kalorier etterhvert, for jeg kniper litt her og der, og da stopper forbrenninga opp, og jeg minker hverken i vekt eller cm.....

 

Stå på iallefall!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Har sett at de dagene jeg har skrevet ned har jeg ligget litt under det jeg skal.

Mne jeg springer fortere og klarer flere sittups saa jeg syns det er litt rart trudde man skulle bli slapp hvis man spiste for lite?

Er det bare meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir min 4.tur til Praha, og var der sammen med mannen imin i mai. Nå skal jeg sammen med søstra mi. hun og kjæresten har bestillt seg tur, men så får ikke han fri alikevel, og da hopper jeg inn som reserve.....

 

I mai gikk jeg med skritt-teller, og lå mellom 14700 og 21500 skritt pr dag, men litt god mat og drikke ble det jo også.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....har gått fint. Jogga 35 min.........spist ca 1600 kcal........god og mett...

 

Men vondt i nakke/skulder......... mista timen hos fysioterapeuten på mandag, da jeg måtte kjøre bestemor til sjukehuset.........og det skal ikke så mye til...

 

Sove, og gå det av meg i morra!

 

I morgen er atter en dag, og jordbæråkeren er full av modne bær........... og jordbær med vaniljesaus er vel kanskje ikke JA-mat?? *sukk*

 

Hvordan er dagene deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Helt siden jeg begynte og registrere har jeg kommet inn paa 1300 kcal til 1500.

I folge den dere formelen skal jeg ha 2555 for og holde vekten og dermed minst 1755 faar aa gaa ned paa en sun maate.

I dag kom jeg inn paa 1800 for forste gang.

Mne det er jo helt rart man skulle jo tro at jeg ville spise for mye ikke for lite.

Jeg jogger og spretter og er i grunnen fornoyd med trimmen.

Selv om kenguruene hade gjemt seg i dag de viste kanskje om at jeg skulle kroppsvisitere dem.

Mne det er kansje ikke saa rart naar man serverer frokost kl 5 og midag kl 6.

Paa en plass uten annet folk det er ikke saa mye annet og gjoere. Med lunsj og mellom maaltid en plass i mellom saa klart.

Hvordan gaar det med dere?

DEt er foresten kaldt her for tiden tipper det maa ha vaert under 10 grader i morgest men paa dagtid er det varmt selv om dette er den kaldeste maaneden.

Saa koselig at du skal med soteren din da..

Jeg har muligens gaat glipp av en presentasjon runde saa kan dere ikke fortelle litt om hvem dere er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er straks 35 år, og har etter fødsel for 5 år siden og dårlig rygg, nakke og skuldre i årene etter der, greidd på opparbeide ca 15 kilo overvekt..... Disse kiloene var der etter fødselen, 10 av dem kom vekk etter ett tøft år på jobb og masse trening, så med noen år med flere runder med isjias, var de samme 10 kiloen på plass igjen......

 

Nå er kroppen ikke så aller verst, men fortsatt variasjoner i dagene...Men vil så gjerne komme igang igjen, men trenger ett spark bak.

Gjerne med noen som er i startgropa selv, og som har ca samme antall kilo å ta av. Kanskje vi kan klare å sparke hverandre såpass bak at vi kan greie det sammen? Jeg går ikke på kurs, og veier/måler på mandagsmorgener i nettoen.

 

Jeg er ved oppstart:

1.77 lang

86,3 tung

101cm rund midt på

 

Mål: 70 kilo

1.delmål: 5 kilo til bursdagen min 21.juli ( da fyller jeg 35 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time rask gange langs skogsbilveier, så det går oppover, nedover, flatt og bortover..........*thi-hi*

 

Nå er det vel på tide med litt mat gjen. Skal ha tomatsuppe med egg til middag i dag. Blir ikke lett å veie, men tar det litt på slump....

 

Håper dere har en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......... egentlig bare tull. Var sulten, men kunne ha lagt meg istedet for å sitte oppe til klokka 2 å se Grey's Anathomy på dvd, med rumlende mage....

 

Jaja.....shit happens.....

 

Flott trimvær i dag. Så når frokosten har kommert litt lenger ned, skal jeg ut å forbrenne litt..

 

Og da starter helga...... MÅ nok holde meg på matta skal jeg få gode resultater denne uka, med bare 5 dagers uke........ (iallefall med kontroll. Bursdag og Narvesen)

 

Full sjerpings for helga damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Det er kanskje greit og gjoere det denne helgen siden jeg skal skeie saa til de grader ut neste helg.

Jeg gleder meg so men unge.

Joda her er skogsveiene bare litt ujevne de gaar ikke i baker.

Jeg kjenner jeg savner norsk natur.

Haaper alle har det bra og at det er framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk vi på en litt lengre tur, med minstemann småløpende først. Rett opp og rett ned "med bremsen på" etterpå...........

 

Men borte fra gramvekt og kaloriteller............synest det er så vanskelig........ (synest fortsatt at det å ha vært i min egen lille "slankeboble" hadde vært best.....*depp*

Hadde vel ikke lært mye av det..........så jeg må bare prøve å tenke før jeg spiser, istedet for å lure på hvorfor jeg plutselig ble stappmett.......

 

Lykke til i helga damer..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det besøk, grilling og ellers bare rot med trimmen..........

Det var denne bobla da......og i morgen er det veiing..........Huff....kjennes dårlig ut, må jeg si.......

 

Har lyst på alt som er godt også, og er på grensa til å lage vafler, men må prøve å ta meg sammen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan det går med dere, og hvordan dere har det?

 

I dag har jeg greidd meg bra, med maten, men har ikke trena på noen dager...... Varm, og travelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattan

Heisann, sorry damer, har vært på ferie. Skulle egentlig i siviliserte strøk med tilgang på data men endte opp på hyttetur langt oppi fjellet, derfor rakk jeg ikke å si ifra:( Så flinke dere har vært. Vet ikke helt her, ikke enklest å være på ferie med andre og skulle si nei takk nei takk til alt de lager...... svak jeg ja. Men veier meg til mandag, så får vi se da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...