Gå til innhold

"Sparkepikene"


Gjest mo72

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Heihei jenter!

 

Jeg har hatt nok et par travle uker (uten mye tilgang på PC) og gitt en lang marsj i både vektklubben og vektnedgang. Og vet dere hva, det tok meg bare tre uker å legge på meg tre kilo så nå er jeg farlig nær 85-tallet igjen. Jeg er oppgitt over meg selv, har ferie og dermed både tid til og lyst ¨på trening, men svikter hver dag. JEg har kjøpt meg krom i gjen, startet i går og det virket umiddelbart. Holder på å beise huset (nok et innfall, fyttigrisen) og dermed flyr tida, sulte kommer som kastet over meg og jeg løper til butikken (der løy jeg for jeg kjører den lille km...) og kjøper noe dritt som jeg vet smaker godtm og som legger seg akkurat der det nettopp var...

 

Jaja, etter denne helga håper jeg på å finne gnisten igjen. Jeg liker ikke det jeg ser i speilet nå, selv om det er bare tre uker siden jeg følte meg dritlekker....

 

Ha en fin helg! Jeg skal sette i gang igjen på mandag. Målet i mellomtida er å drikke 2,5 l vann pr dag og å huske å ta kromtablettene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Gjest crazynorway

joda pms og rodeo gjorde dette til en sjokkerende uke.

Jeg vet stadig ikke noe mer om hva jegf veier men etter en uke hvor alt som har kommet i min vei har blitt slukt kan det umulig love godt.

Men pytt pytt i det minste fikk jeg ridd en ku.

Haaper alle har det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je ghar vært på fjelltur, og litt trim ellers, men valgte å ikk egå på vekta i dag, for jeg vet (tror gangske helt sikkert) at jeg ikke har gått ned, og kanskje opp.

 

 

Synest det er vanskelig med den varmen vi har hatt. Ikke matlyst, masse grilling, masse besøk.......bare tull............

 

Og i slutten av uka skal vi til Hunderfossen, sammen en annen familie, som er slik "matfolk", og det gjør det ikke lettere, når det bli god mat i 3 dager i strekk...... Men jeg har ikke gidd meg, jeg vil og skal ned..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattan

Hei jeg har gått opp, mye i ferien, men har gått ned litt på noen dager og er bevisst nå. Flaut å veie mer nå enn når vi starta men men... Imorgen er det grilling men skal på skogstur først så........Uansett vi får stå på, det er jo ikke ferie hele året........... Lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full springmarsj, i en time, så ikke så romantisk som det kanskje hørtest ut som først...

 

Kattan: Helt enig. Det er ikke ferie hele året. Så full sjerpings, når det ikke er noe i veien iallefall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Joda saa er man flink igjen men det foles ikke som om jeg gaar ned.

Men det kan vaere fordi jeg er goer lei av folket rundt meg men pytt pytt naa skal jeg snart reise saa da gaar humoeret oppe og forhaapentligvis vekta ned.

Hvordan gaar det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem i kveld.........

 

tror mål tmitt med 5 kg ned til bursdagen min den 21. juli, henger i en tynn tråd.......men har ei uke på meg, og da skal jeg iallefall ikke være på ferietur.........

 

Nå skal jeg legge meg.......kvalm og har hodepine.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Takk for raadet om hyssingen mo etter 3 uker har jeg naa tatt mott til meg.

Ved hjelp av linjal og hyssing fant jeg ut at det ble 6 cm rundt midjen og 9 cm rundt bysten paa 3 uker.

DEt er da i hvertfall nedgang syns jeg selv om jeg ikke vet fra hva og hva det har og si i kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ny på denne siden, og har desperat behov for et kraftig spark i min noe brede bak. Ser ut til at dere er kommet godt igang, så jeg med mine 86 kilo og 100cm rundt livet må nok bare ta meg selv i nakken. Jeg jobber turnus, mest natt, så mitt spisemønster ligner ikke grisen. Er det noen som kjenner seg igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går til..... hm... nå er jeg lei, har kommet meg på vekta igjen, og følt at jeg har vært litt flink og , men der sto det ikke det jeg ville. Har vært flink med is og godt, men var på utdrikkningslag i helga, ble litt på'n og fikk i meg jevn strøm av alkohol hele dagen, og nå får jeg svi. Veide mindre på fredag enn nå.........hvis det ikke er vekta da. Nå har jeg kjøpt meg skritt teller og pls klokke, får se om det får opp motivasjonen min litt. Gleder meg til å få det i posten:) Uansett dere er jo så flinke, håper dere ikke blir altfor oppgitt over meg.

Ny uke, ny mulighet.

Forresten må jeg si takk for at dere er her, uten dere adde jeg nok gitt f nå.... Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har ikke kroppen min spillt på lag......... har en nakke, rygg og kuldre som krangler fælt...........Dette har i siste uka resultert i kvalm, svimmelhet og hodepine........... tror jeg blir gal...så dette prosjektet har vært lagt litt på is...........har ikke overskudd..........

 

Men jeg kommer tilbake, når formen er likere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg greidde ikke målet mitt, på 5 kilo, som egentlig skulle være grei sak, om jeg hadde greidd å holde fokus på tross av ferie og besøk, men nei.....

 

Har krympet en cm i midja også, resten har jeg ikke målt...ennå.. og altså 400g ned, på maaaange uker. (har ikke vært hjemme å hverken veid eller målt)

 

Nå er jeg i andre uka med elendig form også. Har en nakke og skuldre, som er kronisk betent, og som har slått til i de 2 siste ukene, og som har ført til smerter, hodepine og svimmelhet. Skikkelig uggen med andre ord...Så ingen trim, ingen fokus på noe som helst........

 

Nå har jeg ei uke her hjemme, før jeg skal være med eldstejenta på Norwaycup. Håper smertene forsvinner og at hodet kommer på plass igjen.........

Har ett slikt A-kort der, så jeg får servert alle måltider, sammen med laget, så greier jeg å spise det jeg skal der, og litt innimellom med litt frukt og drikke, så kan det gå bra også......

 

Når jeg kommer hjem derifra skal jeg 4 dager til Praha, sammen med søstra mi. Da blir det masse gåing. Var der på mai sammen med mannen min, med skritteller, og vi lå mellom 14500 og 22000 skritt pr dag. Men det blir jo litt mat og drikke og på slike turer, så der må vel målet være å ikke gå opp...

 

Kanskje vi skulle ha bestemt oss for 1-2 uker når alle er innenfor normale dager, utenom ferie og skikkelig gitt jernet, for å få igang en daff sommerkropp, og vært litt egoistiske og trent og spist det vi trenger, og kommet igang litt igjen? Og så tar vi den neste uka igjen. Setter alle kluter til og får igang litt forbrenning og futt og fart??? Sette oss kortere målsettninger, for uka, både med mat, trening og nedgang. For j"eg skal ned 16 kilo", er jo litt uoverkommelig når en ser tallet, og ikke vet når du er der......... Små mål, og flere små seirer?!!

 

Midten av august er vel alle kommet inn i hverdagen igjen?? Men ikke noe slakk fram til da heller, det er lov å tenke litt på hva en stapper inn i hodet, og røre seg.

 

Er dere med!???? Skal vi få litt utav sommeren som er igjen, før vi setter inn en skikkelig innsats, konsentrert, fokusert og aktiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Har naa kommet til Sydney og opp paa vekten.

Var fra meg av spenning og fikk tallet 74.75 Kg saa 3 kg det var igrunnen i ikke stort maa jeg vel si men alle syntes det saag ut somjeg hadet gaatt masse ned saa det er vel noe.

Forhaapentligvis betyr det at jeg har bygd muskel og naa er det bare fettbrenning igjen.

Lykke tilalle sammen og god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nå er jeg tilbake etter late soldager på sørlandet. Klarte å gå opp i ferien jeg, men til mandag er ferien over for denne gang og jeg starter med å svømme:) Vet ikke hvordan det blir med trim ellers i helga, for med barn og mann hjemme er det stranda som frister.... selvom ikke tanken på å ta på meg bikinien frister etter at jeg var på ferie. Greit der jeg ikke kjenner noen, men her ser jo alle meg(akkurat som om de legger merke til meg, men i hodet mitt gjør de det.....)

Håper dere har det bra, og at det går rette veien for dere.

 

Nå er jeg tilbake og håper å kunne være mer aktiv. Jeg er enig i at vi setter mål i midten av august.

Kunne det vært en ide, og rapportert hver uke, og laget tabell også da? Blir littt værre når dere hører vekta mi, og vi kan se hverandres resultater....

 

 

Og mo72; Kos deg i Praha, og på norway cup, hørtes kos ut:)

 

og til crazynorway: tre kilo er bra, og det er jo ikke kilo som teller men at kroppen blir mindre, og at det synes, kilo er jo bare tall:)

 

Lykke til alle sammen

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazynorway

Har naa vaert en uke i tasmania .

Har gat masse masse og sett fine fjell og sjoer og rare dyr.

Det var trim man ikke merket fordi det var saa vanvitig mye og se.

Haaper det gaar bra med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, går greit her, sliter fortsatt med å gå ned det jeg gikk opp i ferien, men men, det skal ned:) Ellers hadde jeg en lang svømmetur ute i går, deilig:) Nå er det litt husaarbeid og baking som står for tur:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter.

Hvordan går det med dere?

 

Nå har jeg satt inn motivasjonsfaktoren, og det trengs.... Har gått opp i sommer, men er på vei ned... igjen.... Kjedelig å gå ned kilo man har gått ned før men.... men når jeg er så dum å lar de komme på , så får jeg vel bare ha det så godt:)

 

Til helga skal jeg i bryllup, og da blir nok dette lagt på hylla, men må jo leve:) Ha en fin sen slanke sommer.... he he. Og stå på jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her har det ikke vært no særlig, hverken helsemessig eller slankemessig. Har gått opp til 85kg igjen, så nå blir "på'an igjen"

 

Men da er det vel bare å gjøre det da. Starter med ny frisk!

 

Henger dere med? Eller er dere ferdigslanka??

 

Håper dere er med fortsatt............

 

Har vært ute å gått i 1,5time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er med, vi står på det samme nå mo72...... men det skal vi jo ikke gjøre så lenge, hehe.

Jeg har lyst til å ha en fast veiedag hvor vi kan melde det vi har oppnådd eller om stått stille eller går opp her. Da blir det mer forpliktende føler jeg. Noen enige? Eventuell veiedag?

 

Dette klarer vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag på mandag. For da stemmer uka på vektklubben, go jeg må hold meg i skinnet i helga.....

 

Enn dere? Er det en dag som passer?

 

Har 4 gullepler på treet mitt............ Men det må skjerpings til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg veid meg- Startet i utgangspunktet på 83 kilo før sommeren, og med min "slanking" i sommer, endte det opp på 85.....

men etter at rutinene har kommet tilbake, har det blitt litt lettere. Nå stoppet vekta på 82,9:)

 

Håper det går bra med dere andre, det er vel ikke bare deg og meg igjen her mo72? Håper dere andre kommer sterkere tilbake, jeg trenger dette.

 

Forresten ligger svigerinna mi på føden nå, jeg er så spent og stolt:)

God slank uke folkens

Kattan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...