Gå til innhold

Operasjon-inn-i-brudekjole-hausten-2008


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

 

Å berre gå opp 5' date='5 kg er jo kjempe bra!! Sjølv om guten kom tidleg er vel dette det ein MÅ gå opp vel? Kor tung var vesle gullet? [/quote']

 

Lille prinsen vår veide 2415 gram da han kom til verden. Så han var stor for alderen sin. Det som er litt merkelig nå er at han skal opp i vekt, så fokuset er på hvert eneste gram han går opp.

Og det er jo litt rart, når man selv passer på at egen vekt ikke går opp *hi-hi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar
Gjest Huldra81

...er over! Veldig kjekk dag, og eg kan skrive under på at eg blei skikkeleg utdrukken :eek: Vi jentene kan visst å ta den heilt ut. Føle meg heldig som er i live i dag.. trudde faktisk eg skulle omkomme av alkoholforgiftning (OK, litt overdreve sjølvsagt, men det kjentes slik ut på søndag).

 

No er det kort tid å gjere det på og eg og kjæresten har skreve lister. Mange lister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då har underteikna endeleg fått kjøpt seg nye joggesko :) HURRA!! Dei er raude, kule og kosta MASSE pengar! Var ute å prøvde dei i går, og dei blir nok kjempe gode når eg får gått dei inn skikkeleg.

 

Ellers går no alt over stokk og stein angåande bryllaupsplanlegginga! Mykje å tenkje på og eg er livredd for å gløyme noko :eek: Håpar å få litt betre kontroll på alt i helga. Det er framleis tid å gjere det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Takk for det Coco. Om eg helde fram å skulke unna mat og trening kjem ikkje kjolen til å sitte prefekt lenger, men eg har tatt tak i situasjonen.

 

Kjenner på nervane kvar dag... uwæææhhh... kun 18 dagar igjen no :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

... og vi har begynt å få kontroll. Iallefall litt oversikt over kva vi ikkje har kontroll over :P

Var på laaaaaaang tur i går. Nydeleg veir på vestlandet, og eg heiv meg med på ein topptur. Forbrente faktisk 5400 kaloriar på turen som varte i åtte og ein halv time!

I dag klarte eg knapt å komme meg ut av senga. So veldig stiv i heile kroppen, til og med magemusklane har fått gjennomgå. DEILIG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ei veke igjen og eg har mista all kontroll!! Slanking er eit ikkje-tema no, men trur nok ikkje eg går opp. Slite litt med å få i meg mat ofte nok.

Kjem sterkare tilbake etter bryllaupet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Hei hei! Ja no er dagen snart her, og vi er stort sett i mål med det vi skal gjere. Eg kjem sterkare tilbake med meir over helga.

 

Takk for lykkeønskingar!

 

Huldra er litt nervøs og gru-gledar seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då var dagen vel over, og vi har prøvd å fordøye alle inntrykk. Det var ein dag eg aldri kjem til å gløyme. Full av gode ord, gode klemmar og lykkeønskingar ;)

Alt gjekk kjempe fint. Det viser at det lønnar seg å planlegge godt og ha gode medhjelparar på dagen. Vi fekk mykje skryt for arrangementet, pynt, gjennomføring og ikkje minst maten. Heilt nydeleg!

Heile denne veka har folk komt bort til oss og fortalt kor kjekt dei hadde det, eller kor fin dei hadde høyrt at eg var osv. Veldig veldig kjekt. Blir nesten flau av all rosen eg!

 

No har vi fått det meste på plass i heimen. Heilt utruleg kor mykje fint vi har fått. Veldig kjekt. Bilder frå dagen er begynt å strøyme inn, og eg gledar meg til å bla igjennom dei :D

 

Håpar å komme inn i godt gamalt gjenge igjen snart. Det har blitt lite trening og mykje "rar" mat. Det hadde vore fint om eg kunne klare å gå ned dei siste kg før reisa vår. Vi reiser på bryllaupsreise i desember, og det hadde vore veldig fint og klart eit par kg til då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Slenger meg på her jeg. Skal gifte meg til høsten i florida. Å må ned 15 kg. Det er 48 uker til, uff uff uff. Får ha noen delmål og hvere fornøyd med å klare dem.

 

5 kg til jul

5 kg til 17. mai

5 kg til august

 

Det hørtes lettere ut ;)

 

Jeg er 160 høy og veier 78 kg. Magemålet er 109 cm.

Min trivselsvekt er 63kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Hei du,

eg er ikkje lenger aktiv på dette forumet, derfor blir det lite aktivitet på denne tråden. Lykke til med giftarmålet, og gled deg masse ;)

 

Slenger meg på her jeg. Skal gifte meg til høsten i florida. Å må ned 15 kg. Det er 48 uker til' date=' uff uff uff. Får ha noen delmål og hvere fornøyd med å klare dem.

 

5 kg til jul

5 kg til 17. mai

5 kg til august

 

Det hørtes lettere ut ;)

 

Jeg er 160 høy og veier 78 kg. Magemålet er 109 cm.

Min trivselsvekt er 63kg.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...