Gå til innhold

Operasjon-inn-i-brudekjole-hausten-2008


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Ja, det der med å ta hensyn til andre er ikke så lett, det er som å balansere på et knivblad.

Jeg leste nylig en bok, hvor noen giftet seg. Og bruden der var så frustrert over alle andre sine meninger og forventinger. Brudgommen sa da noe veldig fint til henne:" Husk at i dag er vi bare det lille paret på toppen av kaka, som alle vil se. Men etterpå i ekteskapet får vi mange dager hvor vi kan gjøre det vil".

 

Det var jo en litt fin måte å se det på. Ikke at jeg mener at man skal tilfredstille alle andre på sin egen bryllups dag. Men noe må man nok ofre, for familie fredens skyld, dersom man ikke bare velger å reise bort og gjøre som man vil. ( noe jeg også skjønner veldig godt!)

 

Når det gjelder å ønske seg penger, så er jeg klar over at mange synes det er kjedelig å gi. Derfor har vi skrevet (på nettsiden vår) at vi har bodd sammen så lenge, at vi har alt vi trenger, men vi ønsker oss virkelig en ordentlig ferie som bryllupsreise, derfor ønsker vi oss penger.

Men vi skal også føre på noen ting, som vi "trenger" å bytte ut, slik at de som absolutt ikke vil gi penger, kan gi oss noe vi trenger.

 

Jeg skal forøvrig på brude salg på lørdag, på oslo plaza:http://www.christiane.no/

Selv om kjolen er bestilt trenger jeg jo slør og annet tilbehør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Gleda meg til vi har bestemt oss for ein del ting slik at eg og kan reise på brudeshow!! Er ganske travelt å gå rundt og tenke på alle moglege scenario i forhold til type bryllaup. Det hadde vore greitt å berre bestemt seg for noko, slik at ein då kunne sleppe ein del bekymringar :)

 

Det har vore ei dårleg veke med tanke på trim. Har vel ikkje vore på skikkeleg trening heile veka. Har vore mykje ute og pussa bord, men som sagt tidlegare er ikkje det trening for min del sjølv om det kanskje forbrenn nokre stakkars få kcal. På matfronten derimot har eg vore ganske so flink. Har holdt meg innafor kvota kvar dag, og nokre dagar litt under sidan eg ikkje har fått trent slik som eg ønskjer. Armen er endå ikkje god etter vaksinasjonen (forstår ikkje heilt at det skal vere så ildt). Trøsta er at det ikkje er eg som er pingle sidan kjæresten har ildt han og :)

 

I helga skal eg pusse bord, håpar på å bli ferdig med pussinga, også er det fotballkampar denne helga og. Håpar på betre veir enn forge helg då det ausa ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kommer min kjære sine foreldre til byen denne helgen. Sitter å venter nå, da vi vistnok skal ut å spise sammen med dem. Jeg holder på å sulte ihjel nå, må spise et mellommåltid jeg nå altså.

 

Skal prøve å ikke la meg irritere av "svigermor" sine mange råd og meninger. Jeg har tatt dette opp med min kjære, så han skal prøve å stoppe det meste med en gang, slik at jeg slipper å slite med de neste 10 mnd. :)

 

Så nå tar jeg helg!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis gjekk det med besøket av svigers i helga?

Eg var på vekta på laurdag, og den viste faktisk ned 600 gram. Dvs at eg no ligg 300 gram føre skjema eg sette opp fram til jul. Det vesle forspranget kan komme godt med då eg er håplaus i helgane med tanke på snoperier! Denne helga inneholdt både chips, smågodt og sjokolade. Håplaust!!

Ganske rar den kroppen min i grunn. Denne veka har eg ikkje trent nemneverdig, men ikkje skeia ut noko i vekedagane med tanke på mat. Og då finn mitt fantastiske legeme ut at no er det på tide å kvitte seg med eit par gram! So konklusjonen for forge veke er den at ingen trim er lik nedgang! hmmm.. trur ikkje heilt på at det blir så lettvint framover. Her må det sveittast!

 

Kjæresten skal på buisnesstrip denne veka, så eg styre middag og mat heilt sjølv. Det kan både bli bra og dårleg, men trur eg skal klare å beherske meg. Satsar på å sette meg på spinningsykkelen og sykle eit par timar og denne veka. Det syns eg er veldig kjekt :)

 

Godt val forresten. Eg har ikkje bestemt meg for kva eg skal stemme endå, men stemmast skal det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis gjekk det med besøket av svigers i helga?

 

Godt val forresten. Eg har ikkje bestemt meg for kva eg skal stemme endå' date=' men stemmast skal det :)[/quote']

 

Joda...det ble hedligvis ikke så mye bryllups mas. Min kjære tok styringen og delte heller ut en konkret ting vi godt kan få litt hjelp meg.

Ellers så ble det jo litt uskeielser med 2 familie middager i helgen. Men jeg klarte å begrense inntak av dessert og kake :)

 

Dessutten gikk vi oss en god tur i går. Kan nok hende vi får tatt oss en tur i dag også, når vi først må ut for å stemme.

 

Må jo også gratulere deg med bra nedgang!

 

Og godt valg, vitkig å bruke stemmeretten ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesp, litt trøtt idag. Nokon skaut ein hjort eller to kl 0620 i dag tidleg og eg vakna sjølvsagt av det. Hurra! Såg fleire jaktlag i vegkanten på veg til jobb seinare so det var nok reelt at ein hjort måtte bøte med livet i morgontimane.

 

Blei ikkje trimmings på meg i går heller gitt. Må ta å skjerpe meg no! Ingen grunn til at eg ikkje skal snøre på meg joggeskona og få ræva i gir!! Men dørstokkmila er som kjent den lengste mila, og den er jammen lang for tida. I dag skal eg i sengamat til ei venninne, so kortid eg kjem meg heim igjen er uvisst. Har jo ingen å reise heim til sidan kjæresten er på jobbreise :) snufs.. men eg overleve nok dei få dagane det er snakk om :) Om eg kjem meg heim før det blir kjempe mørkt SKAL eg ut å gå i dag. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei det trening på meg i går? NEI!! Eg er eit håplaust tilfelle! Måtte jobbe overtid på jobben og blei veldig sein til besøket eg skulle i. Det forplanta seg vidare, so eg var ikkje heime før nærmare 21 i går kveld. Orka ikkje tanken på å gå ut i regnet :) Blei servert middag heime med venninna mi, pasta. Heilt topp det, men det blei nok litt for mykje karbohydratar utover kvelden i form av gjærbakst. Blei spurt om å vere fadder på minste jenta. Kjempe kjekt å bli spurt til slike oppdrag. Eg har tre fadderbarn og kjæresten har eitt, so det er mykje å passe på etterkvart :) Vi kan ikkje vere tilstades i barnedåpen då vi sete på stranda i Egypt med ein parasoll drink i kvar hand :) GLEDA MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då fekk eg endeleg ut fingen, og overvann den evinnelege dørstokkmila. La ut på tur med ein gong eg kom heim frå jobb idag, og gjekk ei god runde på ein drøy time. Det blei 577 forbrente kcaloriar. Kjempe godt å komme seg ut! Det var opplett og haust i veiret. Likar eigentleg den friske lufta om hausten, men til no i år har det vore alt for mykje regn. Får håpe opplettet helde fram litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det ein kjempe flott haustkveld og eg la ut på tur opp den vante skogsvegen. Det resulterte i 735 forbrente kcaloriar. Godt nøgd med det seint ein torsdagskveld.

Føle meg litt pjusken i dag. Har ei begynnande hovudpine og føle meg litt tung i kroppen. Kjæresten kom heim frå buisnesstrippen sin i går med sandpapir i halsen og hammarar i hovudet. Ikkje bra, men på jobb i dag skulle han. Ser fram til helga no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det mandag igjen gitt *sukk*. Brukar ikkje å sukke over mandagar, men det er nok ein kombinasjon av trist veir, nedtelling til ferie og ikkje minst ei kanon dårleg helg slankemessig.

Fekk ikkje vegt meg på laurdag då dei som eig vekta ikkje var heime. Ellers var det alt alt for mykje chips og sjokolade som fann vegen inn. Håplaust tilfelle. Ein mnd med kosemerker vil ikkje klare å vege opp for alle dei kcal!!!

Fredag hadde eg meg ei god økt på spinningsykkelen min med 713 forbrente kcal. Problemet var at eg ikkje hadde sykkelbukse på, og dermed har eg gått rundt som ein stukken gris i tre dagar no! Ildt i baken, ildt i låra og ikkje minst har magemusklane fått dosa si for eit par dagar. Mykje klaging her no gitt..

 

Positive er at eg snart har ferie, det vil vere store sjansar for at eg skal få sole skrotten litt og ikkje minst tint den opp!! Bikini får vere bikini, eg kjenne ingen der nede uansett so eg skal ligge der med alle mine kilo og sole valkane ;)

 

No skal eg gå til sengs med eit par paracet og sove vekk hovudpina mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er nok litt plaget av tirsdagsblues i dag jeg. ENdelig begynte kroppen å bli klar for trening på ordentlig, så kom mensen, med tilhørende smerter. Ligger rett ut under dyna etter jobben jeg da.

 

Men ingenting varer evig, så det går jo over etterhvert, og da er det bare å komme seg på trening igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var vi komt til onsdag og det er kun tre arbeidsdagar igjen. Eg har ein del ting som må gjerast før ferien i tillegg drive eg og organisera ein relativt stor dugnad. I går var eg på besøk med ein venninne for å avklare litt rundt denne dugnaden. Ho meinte sjølv ho MÅTTE trene (ei tynn flis som er i kjempe god form), so då endte vi opp med ein tur opp i skogen. Det var ein frisk og fin tur, men det var så mørkt på slutten at vi såg fint lite. Men det positive var jo at eg kom meg ut og fekk svidd av nokre kcaloriar, 500 stk faktisk. Greitt det på ein liten time.

 

Når det gjeld trening idag får eg sjå kva dagen bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har visst litt vanskeleg for det for tida!! Har no klenga til sofaen dei to siste kveldane utan å drive noko form for fysisk aktivitet det er verdt å skrive om her :)

Heldigvis er det snart helg og ferie. Det ser eg veldig fram til. Her på vestlandet har det regna no sidan 1.juli og eg forstår ikkje korleis vi skal halde ut å bu her om det helde fram slik heilt til neste sommar. Skjønt, om det blir ein like miserabel sommar som i år er det ikkje mykje å sjå fram til.

I går høyrte eg og min kjære på songar til kyrkja.. koseleg. Eg har veldig lyst å ha "Öppna din dör" med Tommy Nilsson og "From this moment" med Shania Twain. Men det er mange andre fine songar og velge mellom. The Rose, You Raise me up har vore godt brukt i bryllaup i sommar og er ikkje aktuelle.

Nokon av de andre bruder som har forslag til solo songar i kyrkja?

 

No skal eg ta på meg husmor-maska og rydde huset. Har ein regel om at når vi reiser vekk for helga eller på ferie skal vi komme heim til nyvaska og ryddig hus. Blir so mykje lettare å komme heim når alt er i orden ;) Det krevst litt innsats før ferien, men det er deilig å sleppe og rydde det første ein gjer når ein kjem inn døra etter endt helg/ferie. Litt rar eg seier kjæresten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går høyrte eg og min kjære på songar til kyrkja.. koseleg. Eg har veldig lyst å ha "Öppna din dör" med Tommy Nilsson og "From this moment" med Shania Twain. Men det er mange andre fine songar og velge mellom. The Rose' date=' You Raise me up har vore godt brukt i bryllaup i sommar og er ikkje aktuelle.

Nokon av de andre bruder som har forslag til solo songar i kyrkja?

 

[/quote']

 

Ja, solo sang i kirken er jo flott, vi har også tenkt litt på det...

Men har ikke bestemt noe sang ennå, men om jeg skal forelså noe nå, hva med "Fly me to the moon" den er bla. på Diana Krall sin nye CD, eller hva med " Call of the search" med Katie Melluah. Egentlig så er det jo masse å velge i, hva med "deres sang" hvis dere har en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg og nemlig! Vi gifter oss i mai, og som dere har jeg en drøm om å ta meg best mulig ut i brudekjole..... Jenter er jenter

Jeg startet på kurs for snart to uker siden, på nettet (har rapporteringsdag om onsdagen) Målet er å gå ned 13 kg, har alt tatt 2, og 5kg siden sommerferien :) Det hjelper på motivasjonen å få en bra start, selv om det ikke bør gå like fort hele veien.. Det som føles så godt, er at jeg er overhode ikke sulten! Føler at jeg spiser og spiser, er full av overskudd, og kommet godt igang med trening! Selv i kveld i øs pøs regn her i vest, har jeg vært ute en tur! Veldig fornøyd med det!

 

Men vi skal skal bli verdens vakreste bruder hele gjengen, uansett!

 

Stå på! Hilsen en foreløpig veldig motivert jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Huldra81

Ja då var ferien over for denne gangen. Har hatt ei heilt super veke med sol, sommar, bading og alt det andre som høyrer med til ein skikkeleg avslappande tur. Hotellet vi budde på var heilt topp med kjempe sørvis og veldig god mat. Eg har ikkje ofra vekta ein tanke og har ete og drukke godt (når vi først spanderar på oss ein sopass dyr tur skal den nytast i alle drag meinar no eg). Fordelen med denne turen mot andre turar vi har hatt er at vi har ete 4 gongar for dagen. Dei andre gongane eg har vore i syden har eg stort sett ete eit stort måltid for dagen og fylt på med chips utover dagen på stranda. På denne turen trur eg vi kun åt ein liten pose med chips. Men det blei jo ein del øl då :)

 

No er eg tilbake på sporte og no skal det køyrast ei knallhard linje. Dagen før vi reiste havna eg på ein fest utan like. Trur ikkje eg har vore so godt på ein snurr sidan russetida!! Uff.. det skal jalfal bli lenge til so mykje alkohol finn vegen inn i min mage igjen!

 

I dag er det jebus-feiring for kjæresten og eg har laga kake som han har med på jobben :) Ellers er vi begge to klar for ekte norsk husmannskost etter 8 dg på goood feriekost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då har vi vore heime ei veke etter endt ferie og eg har ikkje vore på skikkeleg trening ein einaste dag! Fy skam meg rett og slett :( Har hatt god tid til å gjere dette, men har prioritert å gjere andre ting. I veka som har gått har eg pussa ned eit gammalt bord som no er klart til beising, rydda garasje, vaska ned huset, køyrt vekk gamle møblar og arbeidd i hagen med å bytte sommar blomstrane ut med lyng og haustplantar :) Likevel har eg altso dårleg samvit fordi eg ikkje har fått trent og sveitta skikkeleg. Har jo fått gjort ein heil del andre nyttige ting, men dei tinga har ikkje vore nyttige i form av forbrente kcaloriar. I tillegg til dårleg samvittigheit ovanfor meg sjølv angåande trening, slit eg og med skikkeleg råten samvittigheit ovanfor rettleiaren min på master oppgåva mi. Har ikkje gjort noko på denne på leenge og har ikkje tort å ta kontakt med rettleiar for å sei korleis det står til. Det er nesten så eg blir utsleten av å tenke på alt eg skulle gjort, for så å ikkje få gjort noko!!

 

Men tilbake til saken - vekt reduksjon. Eg lurer på om eg skal la kg vere kg og heller måle cm ei stund framover. Forutsetninga for dette er at eg melder meg inn på treningsstudioet. Det er eit relativt gammalt senter som ikkje har topp moderne utstyr, men vekter er no ein gong like tunge om dei er nye eller gamle :D

Dersom eg får begynt med styrketrening igjen, vil cm gå lettare av enn ved kun kondisjonstrening. Eg må prøve å komme meg inn i samme gode mønsteret som eg hadde for eit halvt år tilbake. Då trente eg styrke 3 gongar i veka, pluss 3 kondisjonsøkter. Dette resulterte jo faktisk i ein god vektreduksjon, og eg åt stort sett det eg ville men klarte å kutte heilt ut søt- og saltsaker i lenger periodar. Dei gongane eg kosa meg med godisar, greidde eg også å begrense meg til kun utskeiing den eine dagen. Mykje av grunnen til dette var at eg IKKJE hadde slike ting tilgjengeleg i huset. Det einaste som var i mitt kjøleskåp var frukt og grønt, og i skåpa var det nøttifrutti som eg kunne ete litt av om eg blei skikkeleg fysen.

 

Vekk med alle fristelsar og fram med vektene!!

 

I går blei det ingen forbrente kcaloriar sidan eg var ute å jobba i hagen, og inntaket av mat blei på 1904 kcaloriar. Dette inkluderar 6 ruter melkesjokolade som eg ikkje klarde å motstå sidan det låg lett tilgjengeleg i skåpet. Den er no tilintetetgjort, og eg kan gå kvelden i møte med friskt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heiv meg rundt i går og meldte meg inn på treningsstudio. Var medlem der før eg flytta vekk for å studere, men jammen har utstyret tapt seg sidan sist eg var medlem der. Om eg skal betale så mykje i mnd, trur eg vi som går der må forlange nytt utstyr og ikkje minst fleire apparat. Det er ikkje noko form for saltrening der, heller ikkje betjent. Eg må forhøyre med litt med dei andre medlemmane om dei er fornøgde med utvalget.

Sidan det var første dagen på 7 mnd at eg var i eit vektrom, blei det ikkje så veldig effektivt. 350 kcaloriar på 50 minutt, men jammen blei eg stiv i lår og rumpe gitt. Trur eg må prøve å få meg ein tur på spinningsykkelen min i kveld og løyse opp litt.

Matinntaket i går skaut i veiret når eg førte inn 2 glas med biola, og endte opp med totalt 2044. Det var i overkant av det eg skal ha i meg, men er eit skritt i riktig retning at eg klarte å halde med unda snoperiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldra:)

Så bra at du har kommet deg på treningstudio igjen.

Dette med å ha ting liggende i skapet kan ikke jeg heller akkurat nå. Noen perioder går det bra, andre ganger ikke. Å nå er jeg i en periode hvor jeg ikke kan gjøre det. Gubben foreslo å begynne å kjøpe inn litt snop og sånn til jul. Jeg brånektet.

Hvis du ser på aktiviteter i arbeidsboka di, vil det blandt annet stå plante og rake der Så det regnes som trim. Når jeg gjør ting som jeg ikke regner som vanlig husarbeide, så finner jeg noe å sette det på. igår vasket jeg rundt soverommet, satte det på bilvask 40 minutter. Brukte nesten to timer, men overdriver ikke:)

Vasker du rundt kan du jo også sette det på å male. Tenker da på vegger og tak vask.

Så en del trim har det nok blitt på deg alikevel:)

Når det gjelder cm måling så er det kjempe lurt. Før målte jeg engang i mnd(hvis jeg gadd), men nå måler jeg hver mandag samtidig med at jeg veier meg.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Huldra81.

Ser du er gang igjen, det er bra :)

 

selv sliter jeg litt om dagen pgs. vond rygg, men selv om jeg sliter med å komme meg på trening, så holder jeg fast mine daglige gåturer. Og heldigvis ser det ut som det hjelper, både på mot og rygg.

 

Men hvordan går det med bryllupsplanleggingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeleg med ryggen din Coco, men eg må sei du er flink som held fast på gåturane sjølv om ryggen ikkje er god. Veit om mange som hadde lagt seg ned på sofaen for å vente på at det gjekk over :)

 

ehh.. bryllaupsplanlegging ja.. nei vi er no på staden kvil endå vi gitt. Har no nesten funne dato, men det er jo heilt håplaust med den fotballen. Alle helgane er opptatt fram til oktober, og då syns eg det er begynt å bli litt i seinaste laget. I tillegg er vi framleis veldig usikkre på kva type bryllaup vi vil ha. Det er det skrekkscenarioet med ei hylande, raudsprengt brur som hulkar seg oppover kyrkjegolvet som verkeleg skremmer meg! Uff.. går jo ikkje an å få testa korleis ein reagerar heller før det er for seint :) Eg stressar ikkje endå sidan datoen vi vel uansett ikkje kjem til å komme i den "tradisjonelle bryllaupstida".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opsss.. er visst ganske lenge sidan eg har rapportert inn her ser eg. MEN eg har faktisk vore litt flink i denne "stille" perioden.

 

I helga var vi på besøk med svigers, og eg gjekk opp på setra både laurdag og søndag. Søndagen måtte eg sykle ned igjen sidan sauene skulle heim igjen. Så der for eg som ein anna gjetarhund og sykla bak, på sida og rundt sauene medan svigerfar køyrte bil bak! hehe.. Eg må sei at eg hadde rimeleg god kustus på dei tatt i betrakting at det var debuten min som sauegjetar :) Når vi kom heim igjen etter besøket, måtte vi lempe av og stable to pallar med ved, so eg har no fått både trimma kondis og (bittelitt) styrke.

 

I går var eg på Friskis og sveittis trening. Dei startar opp med trening ein gong i veka her eg bur. Blei litt skuffa over instruktøren då ho ikkje gjorde øvingane rett, og heller ikkje la inn felles drikkepause (vi sprang i ring og ho sto i ro og drakk). No er kanskje eg over middels kritisk til instruktørar/trenarar sidan eg har eit halvt tiår med utdanning innan idrett (gudane veit korleis eg har klart å bli so tjukk), men ein forventar jo at ein instruktør skal kunne øvingane og ikkje minst vete at ein treng væske for å yte maks heile timen. MEN det er eit godt tiltak, og klientellet på treningane var damer i 30-40+ som alle har godt av å røre på kontorkroppen (inkludert meg sjølv). Neste veke er det ein annan instruktør, og eg stiller sjølvsagt med frisk mot :D

 

Ellers slit eg litt med ein hals som ikkje heilt klarar å bestemme seg for om den er sjuk eller frisk! Har gått i ei god veke no med ill hals og ei stygg hoste, men det bryt ikkje ut i influensa eller går vekk. Skikkeleg irriterande for det svir i lungene av å trene også får eg hosteanfall som høyres ut som om eg har røykt 40 om dagen i 30 år!! (eg har ALDRI røykt!). Håpar det går over snart så eg får nytta meg av det vesle dagslyset som er til å gå dei siste turane på støylen før snøen kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, høres jo ut som du henger i om dagen.

Flott altså. Alt teller!

 

Høres også ut som du bor med naturen som nærmeste nabo, og må innrømme at jeg misunner deg det litt. Synes det så deilig å gå tur i skog og mark, de få gangene jeg får anledning til det, og tenker ofte at det burde jeg fått til mer.

Men bor man midt i Oslo har man valgt bort det...heldigvis bor vi flott til ved akerelva og flotte gangstier da, og meget kort vei til treningsenter...

 

Ja, ja...lykke til med all fysisk aktivitet Huldra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...