Gå til innhold

mandagslinken for 5 kg før jul 14.11


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg veid og målt meg, er kjempefornøyd!!:(

 

startvekt: 71,5

vekt i dag: 70 (-0,5 denne uken)

mage ved start: 96

magen i dag: 94 (- 2 cm på 2 uker)

totalt på 2 uker - 7cm

trimpoeng: 14

 

3,5 kg igjen frem til jul, bør jo klare det..!!

 

Lykke til til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært nina81,kjempebra. Jeg er skikkelig misunnelig..har ikke veiedag før torsdag,og da håper jeg nåla har beveget seg litt. Helgen har ihverfall gått veldig bra,ikke for mye utskeielser..

så da er det bare og stå på videre.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også prøve å gå ned før jul. 4 kg er mitt mål. Dessuten noen minuser på livvidden. 66,5 kg i dag og 85 i livvidde. Alle bukser strammer. Blir spennede å se neste mandag. Skal til København i slutten av uken, så det blir en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og velkommen sukkertoy.

Vi kjemper på for att kvitte oss med noen kilo før jul ja, og det er bare till att henge seg på.

Ukerna går rasande fort nå. Ønsker vekten kunde rase like fort........

Uka har gått greit, men hade en MEGA-krash lørdags kvell.

Det enaste jeg ikke spiste var frukt og grønt kan jeg si.

Men men, spist er spist, og inget mer med det.

'Veing i morgen og det skall bli spennende.

Har ikke tjyv-veid meg nå, og har ikke peiling på hvor jeg står.

 

Ha en førtrefflig måndag. Jeg skall hålle meg inne, før hær blåser halv storm idag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens resultat på -1,5 kg, så KAN jeg klare -5 før jul! (19. desember.) Det blir ned 0,5 i uka eller mer, og det høres jo ikke så ufornuftig ut, så nå tror jeg det kan gå. Står i allefall på videre! HAr ikke noen større utfordringer i uken som kommer, bortsett fra ut å spise me en venninne, og tid til trim skal det blir, så evt ekstra kcal med venninne håper jeg på å få "blåst" bort. Jeg er kjempemotivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 2,4 kg nå! Er veldig fornøyd over å ha klart det på 3 uker. Har vært streng på kosten(vanligvis....) og trent endel. Forige uke gik jeg ned 0,4 men var egentlig nokså fornøyd siden jeg hadde sluntra littt unna...

 

Målet var egentlig 5 kg før 2006,men nå tror jeg målet er fornadret til 6,5. Da kommer jeg ned under 80 etter jul. Om jeg klarer meg gjennom julen uten at vekten hopper opp 1-2 kg da...Huff,må bare være litt streng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig veiedag på mandager, men venter til i morgen. Helga har vært en stor utskeielse.

 

Jippi til dere som er flinke. Små skritt er de beste, det skal jo ikke gå for kjapt heller. Mitt problem er trimminga, men denne uka har jeg nesten ikke noe på planen, så jeg får nok trimma mer enn ellers. Målet er 14 trimpoeng.

 

Fortsatt god slankeuke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, har veiedag i morgen og håper jo jeg har gått ned litt denne uken. Vært rimelig flink i forhold til fristelser også synes jeg bortsett fra fredag, da ble det litt mere godis enn jeg hadde tenkt til... Hadde jo i utgangsunktet brukt opp kosemerkene mine denne uka.

 

Lovte meg selv at jeg ikke skulle veie meg før tirsdag, og det har jeg ikke klart å holdt. Vært positivt så langt, men er vekta i morgen som teller.

 

Fikk også gått en lang tur i går, var deilig det!

 

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned 0,7 kg siden forrige uke!! Synes det var ganske bra. Men ingentin i livvidden. Hadde bare 6,5 trimpoeng. Kanskje noe av grunnen ligger der...

Synes det er inspirende at vi er sammen om å gå ned. Føler ikke at det er så vanskelig da!

Topp at det gikk så bra med deg også nina81!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...