Gå til innhold

* * * Feriejentene * * *


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Gjest Fridamor

Da er jeg tilbake igjen etter en uke ferie i Franrike med bryllup og masse god mat. Er glad det ikke er veiing før på mandag! Da håper jeg at jeg er på samme vekt som jeg har vært de 4 siste månedene! 70 kg.

Jeg stemmer også for en ny høsttråd! Skal prøve å få en bra innspurt på de siste tre ukene. Kanskje kan jeg nå 69 før den 25....

 

Mitt mål er fortsatt 65 kg. og det skal jeg greie i løpet av høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ferieuker med god mat og mye snop, kaker og iskrem har gjort sitt til at vekten ikke har gått ned, snarere tvert imot...

Vekt i dag, fredag 03. august er 65,5 kilo. Jeg har fortsatt planer om å nå trivselsvekten min på 60 kilo i løpet av høsten, de første tre kiloene håper jeg å bli kvitt før 01. september, så da må jeg bli flinkere til å si nei takk til snop og kaker.

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Det er veldig stille her, synes jeg!

 

Jeg hadde veiing i går og veide 71,3. ;) Nå er det slutt på feriering! Det ble nok litt mye mat og drikke på den siste turen....

 

Bakte grove rundstykker (av kornbrød-blanding) på søndag. Ser at vekta beveger seg oppover av å spise for mye brød. Må nok tilbake til havregrøten til frokost, og til de vanene jeg har hatt tidligere. Har heller ikke kommet i gang med trim, men jeg beiset i mange timer i går og ble skikkelig sliten.

 

Har også hatt pause i å legge inn hva jeg spiser. Man blir litt lei av det innimellom, men jeg tror at jeg må igang igjen med det.

 

Flere som har veid seg i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra en fremmed.....

 

 

Ja jeg har ikke mye motivasjon å hoste opp i disse travle tider. Derfor er jeg heller ikke så ofte innom her og oppdaterer.

 

Veide meg i dag da, 81 kg og blææææææææææ må jeg vel bare si til det.

Spiser alt for mye is.

Målet om å veie mye mindre til 40 årslaget mitt nå i slutten av august kan jeg jo bare se langt etter. Får bare satse på at jeg finner meg noen klær jeg kan føle meg vel i.

 

Når det gjelder høsttråden. Jeg vil gjerne være med dere videre men jeg tror jeg må overlate oppdatering av tråden til noen andre. Jeg har en forferdelig travel høst foran meg så jeg vil ikke påta meg å gjøre dette i tillegg.

 

Håper noen andre vil følge opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er veiedag så vekt uke 32 er 65 kilo for meg.

Litt skuffa over at jeg ikke har gått ned mer enn 0,5 kilo, for jeg har vært nokså flink denne uka, men jeg vet jo at en halv kilo i uka er bra, bare det fortsetter slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå er jeg også tilbake fra ferie.

 

Jeg rapporterer ingenting denne uken siden det er ny veiedag i morgen, men det føles på magen som om det har gått oppover. Så de tre kiloene jeg skulle ta av i sommer har heller blitt en kilo eller to opp. Jeg har trent mer enn noen gang denne sommeren, men har nok også spist for mye og drukket for mye vin...

 

Jeg er lei nå, men motivert for å gjøre et krafttak i høst, så jeg håper på bedre resultat da.....

 

Nå har vi jo bare to veiedager før ny tråd og det kan vel bli en motivasjon for oss alle :-)

 

Når det gjeldre oppdateringer, så kan jo hver og en oppdatere selv, så lenge vi oppretter en tråd hvor vi bare har oppdateringer. Eller er det mer oversiktelig sånn vi har gjort det til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Ser at det er mye jobb å oppdatere når det er så mange med og det er forskjellige veiedager (+ at noen kommer og noen blir borte igjen).

 

Kan vi ikke legge inn på veiedagen:

 

Vekt i dag:

Nedgang denne uke:

Mål:

Rest:

 

Det er iallfall sjelden jeg går inn på oppdateringssiden for å sjekke hver og en så hvis en skriver at "nå veier jeg 67,8 så husker ikke jeg hvordan det er i forhold til forige uke og totalt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ferien over, og det har ikke gått bra! Selv om jeg har trimmet en del og prøvd å begrense matinntaket, er resultat +2,4 kg til 59,4 kg :) Visste at jeg hadde gått opp og hadde ikke den helt store motivasjonen for å holde på GR-opplegget gjennom ferien. Men er klar for å starte for fullt igjen i morgen, og satser på at kiloene går av i løpet av august :) Lar dette være resultatet mitt for uke 32, så kommer jeg med ny oppdatering på onsdag for uke 33!

 

Jeg vil gjerne være med på en høsttråd (trenger i alle fall det etter denne ferien...). Skal i bryllup i Barcelona i slutten av oktober, og da skal jeg være tilbake til målet!

 

Hva om vi har en tråd der vi skriver inn om løst og fast og en der vi kun rapporterer resultater? Da kan hver og en gå inn og redigere sine resultater hver uke i rapporteringstråden. På den måten får vi en like oversiktlig liste som den Carpa har vært så grei å lage for oss :D Så bruker vi den samme malen som Carpa har brukt. Syns det er fint med alle resultatene samlet og å se alle ukene i en oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da har jeg gått på vekten som viser 64,4. Det betyr ingen endring.

 

Jeg hadde fryktet at det skulle være verre, men det er jo kjipt å gå opp i sommer når målet var å gå ned....

 

 

Jeg tror vi alle begynner å bli klar for et kraftig høsttak! :-)

 

Jeg er enig med Renate i at det er fint å se alle nedover og se utviklingen fra uke til uke. Det høres lurt ut med to tråder. Jeg ser at noen andre (team autumn) har rapporteringslitste i begynnelsen av tråden og så diskusjoner under det. Det avhenger jo av at vi ikke begynner å diskutere før alle har lagt inn et første innlegg, så da er det kanskje like godt med to tråder?

 

Har vi et navn på vår nye tråd? Høstjentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

Jeg hadde jo veiedag i går og ser nå at jeg ikke har lagt det inn.

 

Jeg veide 70,3 kg. og har da gått ned en "ferie"-kilo fra forrige mandag. Er på rett vei med andre ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt uke 33 er 64,5 kilo.

(Carpa, det er en feil i vektloggen min, du har skrevet inn 65,5 kilo for uke 32, men uke 31 var 65,5 kilo, uke 32 var 65,0 kilo og i dag, uke 33 er altså 64,5 kilo)

Det snegler seg sakte men sikkert riktig vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Nå har det vært så tilfeldig med innrapporteringer og oppdateringer så jeg foreslår at vi avslutter denne tråden.

 

Jeg ønsker at noen andre kan fortsette en høsttråd, jeg slenger meg gjerne med.

 

Renate sitt forslag om at man oppdaterer i et eget innlegg var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da har jeg laget to nye tråder. En hvor vi diskuterer og en hvor vi legger inn resultater. Dersom dere vil ha et annet oppsett på resultatsiden er det bare å gi beskjed. I resultattråden legger hver enkelt inn sine resultater.

 

Jeg har delt høsten i to slik vi har snakket om tidligere. Hvis de fleste vil at tråden skal gå gjennom hele høsten og ikke dele den i to er det bare å si fra.

 

Takk til Carpa som hittil har gjort jobben for oss, kjempebra! :-)

 

Da begynner jeg å bli motivert og håper dere henger dere på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...