Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Gjest stafettpinnen

Hadde ikke gått ned noe denne uka i vekt, men i cm :-)

 

Midjemålet mitt var 119 i februar, 116 da jeg startet tråden i juli..

nå er det på 109 :-) 10 cm merkes heldigvis.

 

Det er magen jeg gleder meg aller mest til å bli kvitt. Merker allerede at det er lettere å finne klær, fordi magen ikke stikker sååå mye ut. Gleder meg veldig til jeg har gått inn 10 cm til...da kommer det nok til å henge flere fine topper i skapet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
i dag hadde jeg og samborene en sykkeltur på ca 1time' date=' men med 30 min effektiv sykling. Jeg er så stolt av meg selv.[/quote']

 

Så bra :-) Sykling er kjempe fin trim. Det er jo mye koseligere med en sykkeltur med kjæresten enn å sitte på helsestudio og tråkke... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Den derre treningslysta kommer ikke tilbake til meg heller. Tror jeg må begynne med skritt-telleren igjen. Den gjorde helt klart at jeg beveget meg mer i sommer. Alt er bedre enn ingenting... og så er jeg glad i alt som kan måles :-)

 

Det ble jo også noen ekstra skritt på meg da jeg leste hvor flinke dere andre hadde vært. Vi får prøve å motivere hverandre igjen, så godt vi kan :-)

 

Får håpe jeg finner skritt-telleren. Det er lenge siden jeg har brukt den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Fant den!! Kjenner at lysta begynner så smått å komme tilbake. Det var jo så deilig å ha god samvittighet... den gangen jeg var flink til å gå.

 

Hadde vært gøy om det var flere som ble med :-)

 

Vet at jeg burde gå 10 000 skritt om dagen, men jeg skal være fornøyd med alt over 5 000 skritt. Det burde jeg kunne få til i en travel hverdag. Det er jo bare til å ta på trenings-skoa å gå... akkurat når det passer :-) Det trenger ikke å ta så lang tid.

 

Jeg er klar! :-) Er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d ble ikke noe sykling på meg i dag, men får ta d igjen i morgen. Sykla 5,5km i går skal prøve å få til d i morgen også. Kjedelig hvis en ska sitte inne å tråkke, ute så får en frisk luft samtidig, pluss får oppleve fin natur. Skal etterhvert kjøpe en pulsklokke så jeg får ha en hvis kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den!! Kjenner at lysta begynner så smått å komme tilbake. Det var jo så deilig å ha god samvittighet... den gangen jeg var flink til å gå.

 

Hadde vært gøy om det var flere som ble med :-)

 

Vet at jeg burde gå 10 000 skritt om dagen' date=' men jeg skal være fornøyd med alt over 5 000 skritt. Det burde jeg kunne få til i en travel hverdag. Det er jo bare til å ta på trenings-skoa å gå... akkurat når det passer :-) Det trenger ikke å ta så lang tid.

 

Jeg er klar! :-) Er du?[/quote']

 

 

Jepp jeg er med!

Jeg måler da skritt kun når jeg går og ikke iløpet av hele dagen.

Har ikke vanlig skritt teller,kun på mobilen.

Tvi Tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenete på crosstraineren i dag i 15 min,det var alt jeg orket...

Fytti som kondisen har dalt...

Men opp skal den ijen!

Målet mitt resten av denne uka er 15 min hver dag på crosrtaineren og 5000 skritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d ble ikke noe sykling på meg i dag' date=' men får ta d igjen i morgen. Sykla 5,5km i går skal prøve å få til d i morgen også. Kjedelig hvis en ska sitte inne å tråkke, ute så får en frisk luft samtidig, pluss får oppleve fin natur. Skal etterhvert kjøpe en pulsklokke så jeg får ha en hvis kontroll.[/quote']

 

Så flink du er!!!

jeg ønsker meg sykkel,maser høl i hue på mannen min hehe.

Når jeg har fått meg sykkel skal jeg være med på 5km din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så fint at du blir med :-)

 

Da er det bare å komme seg ut av go'stolen. Det er i hvertfall en fin begynnelse. Tipper at vi får lyst til å begynne å trene etter hvert...når vi har kommet i gang med å bevege oss mer.

 

God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått ned noe denne uka i vekt' date=' men i cm :-)

 

Midjemålet mitt var 119 i februar, 116 da jeg startet tråden i juli..

nå er det på 109 :-) 10 cm merkes heldigvis.

 

Det er magen jeg gleder meg aller mest til å bli kvitt. Merker allerede at det er lettere å finne klær, fordi magen ikke stikker sååå mye ut. Gleder meg veldig til jeg har gått inn 10 cm til...da kommer det nok til å henge flere fine topper i skapet mitt :-)[/quote']

 

 

10 cm er jo helt vilt!

Kjempebra!

Supert dupert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du blir med :-)

 

Da er det bare å komme seg ut av go'stolen. Det er i hvertfall en fin begynnelse. Tipper at vi får lyst til å begynne å trene etter hvert...når vi har kommet i gang med å bevege oss mer.

 

God tur :-)

 

Ja tror og det.

Jeg har sååå lyst å være trenings narkoman!

Tenk hvor deilig det var når jeg bare MÅTTE gå tur!

det var en kjempe god følelse og den vil jeg ha ijen!

Takk for at du ga meg det puffet og fikk meg til å huske hvor godt det var å gå turer!

har troa på oss jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
trenete på crosstraineren i dag i 15 min' date='det var alt jeg orket...

Fytti som kondisen har dalt...

Men opp skal den ijen!

Målet mitt resten av denne uka er 15 min hver dag på crosrtaineren og 5000 skritt![/quote']

 

Hva er crosrtaineren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
crosstrainer skulle det stå' date='elipsemaskin[/quote']

 

Det var ikke for å rette på deg :-) Jeg lurte bare på hva det var. Så etterpå at det sto crosstrainer oppforbi... men jeg visste ikke hva det heller var.

 

Da får jeg legge til 60 sitt-ups hver dag, siden du skal være så flink.

 

Da begynner vi i morra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
der kan du se bilde av en sånn.

Di selger den på obs for 1200 kr' date='kjempe grei[/quote']

 

Sikkert kjempe grei, men den tar for mye plass hjemme hos meg. Hadde en sånn du kan få kjøpt på tv-shop(som du kan slå sammen), men den har jeg kvittet meg med. Den var kjempe dårlig.

 

Så i annonse i avisen i dag en liten "step-maskin" til 500 kr på obs. Kanskje jeg går og ser på den i morra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!!!

jeg ønsker meg sykkel' date='maser høl i hue på mannen min hehe.

Når jeg har fått meg sykkel skal jeg være med på 5km din:)[/quote']

 

Ja den er grei ja, se hvor kangt vi kan klare å sykle iløpet av en uke. Ha en liten intern konk. Hehe....

 

Du får mase enda litt mer på han så kansje han gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...