Gå til innhold

Hjelp ....


Gjest appleannie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest appleannie

Jeg trenger oppmuntring til å klare å starte opp igjen ...

Det er mange år siden jeg gikk på Grete Roede, og nå er det visst på tide igjen !

Jeg trenger å bli pushet litt ... jeg sprekker HVER helg ! Jeg vil virkelig ned i vekt .. trener egentlig ganske mye også, men jeg spiser nok for lite av det "sunne" kjøttet og fisken og mer av pasta og potet (og andre fastfood saker.) Flere som kjenner seg igjen ?

Jeg vil ned ca 8 kilo FØR sommeren .. og mener det burde være realistisk. Har en tenåring i huset så jeg skal gå sakte ned uten å være fanatisk i hverdagen. Gubben vil også at vi skal lage "sunn og god mat" så alle skal nok spise det samme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste her inne er ganske etablerte i linker allerede, så det lureste er nok å lese litt på de forskjellige, og se hvilken som passer best for deg! Selv er jeg med i 2 linker, Vri åtter (ca 8 kilo før jul, målt fra slutten av september), og 20-30 kg gruppa, for de som skal ned mellom 20-30 kilo totalt. Har igjen litt over 20 til jeg når min trivselsvekt på 80 kg.

 

Ellers vet jeg at krymperne vil ned 4 kg før jul, og 30+ skal ned mer enn 30 kg.. De andre kjenner jeg ikke så mye til. I de linkene jeg er innom er det folk i alle aldre og størrelser, noen vil fort ned, mens andre har bedre tid. Det viktigste er egentlig at du har noen som kjenner deg, og som er interessert i det du ønsker å få til, og som kan støtte deg/evt gi deg ett spart bak om det trengs :(

 

De fleste GR-middagene nå passer godt for hele familien, så er det bare å regulere mengden på din egen posjon. -Og helgekosen er det mange som sliter med, og det er ganske mange bra tips på oppskrifter/mat sidene.

 

Håper du finner ut hvilken link som passer deg best!

Lykke til!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...