Gå til innhold

Angrende synder...:) Råd søkes..


Gjest J89

Anbefalte innlegg

I går hadde vi bursdagbesøk her hjemme. Da gikk selvfølgelig både det ene å det andre ned=S=P Masse pizza, kake og is... NamNam=)

 

Følelsen etter alle disse "ulovlighetene" var desverre ikke like god. Vond mage og aller verst: en utrolig angrende følelese.. (lærer aldri og kontrollere meg, blir enten alt eller ingenting her..)

 

Dagen i dag startet med en god treningsøkt for å redusere "skadene" =P..

Ellers i dag har jeg spist lite og sundt (er sulten! hehe), noe jeg bestemte meg for i går etter alle utskeielsene. Men jeg lurer egentlig på om dette er den beste måten å prøve og veie opp for utskeielser, - altså å "nekte" seg noe særlig med mat dagene i ettertid...?? Noen som vet noe på dette området??? Har nemlig hørt at for lite mat over lengre perioder stopper opp forbrenningen.. (men 1-2 dager kan vel ikke skalde...? =) .. eller? )...

 

Har bare spist 500 kcal s langt i dag.. fornøyd, meen sulten og ganske slapp egentlig..

 

Kansje det er best og bare spise normalt (for meg ca 800 kcal mindre enn det jeg trenger) "dagen derpå" ? noen som vet??

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - så ble ikke dagen i går så god med tanke på inntak. Men ikke fortvil - bare start rett på slankinga igjen. Tror ikke det har noe effekt og skulle innta en del færre kalorier i dag. Så hold deg til "menyen" din. Husk at det er hverdagene som teller.

 

Trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...