Gå til innhold

"Sparkepikene II"


Gjest Looney

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om det går sakte men sikkert fremover med hele gjengen!?

 

Ble skikkelig motivert av å lese om fjell- og skogsturer. Trur jeg skal invitere en vennine med på bærtur i ettermiddag.. Uansett, så skal jeg ha en time med gang/løping på tredemølle nå før lunsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt stille her de siste dagene, så hvordan går det med dere?

 

Jeg hadde en bra uke med 11,8 trimpoeng men det ble allikevel en oppgang på meg. Litt demotiverende, men jeg står nå på allikevel. Hadde en liten down-periode på noen timer i går, men i dag er jeg på sporet igjen. Det er snart tid for lunsj og jeg skal stupe inn i kjøleskapet og se om jeg finner noe salat. Jeg kjøper stadig men det hender den forsvinner til kaninen.

 

I dag skal det bli noe magert til middag, vet ikke helt hva ennå, men jeg har lyst på kyllingwok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ferien over og jeg har såvidt klart å holde meg på vekta.

 

Jeg kommer ikke til å starte på nytt kurs, men holde meg her på Vektklubben å se om jeg klarer dette på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i Helsinki i syv dager. Bodde på hotell, spiste godt og har virkelig brukt beina. Har ikke gått ned i vekt, men jeg har heller ikke gått opp!!

 

Tror nok jeg må justere delmålet mitt til 68 kg innen 1/9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er begynt å jobbe igjen etter ferien og dermer er jo dagene mye travlere enn de har vært på lenge. I tillegg så starter jo alt annet opp igjen nå når skolen er i gang så her er det lite dødtid.

 

Problemet er da å klare å sette av tid til å trimme kroppen litt. Min lille trøst akkurat nå er at jeg er veldig lite i ro i løpet av arbeidsdagen og kvelden, men trim kan jeg ikke kalle det. Håper det blir lettere når man er vant til dette tempoet igjen.

 

Jeg hadde en liten nedgang forrige uke og er absolutt fornøyd med det. Det var nok kun matinntaket som gjorde sitt til at 5 hekto forsvant. Håper på noen hekto neste veiing også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det i alle fall rett vei

 

Hvis du ikke mister fokus nå, blir det nok noen grams nedgang til neste veiing også..

 

Også jeg merker at det ikke er ferie lengere. Jeg, derimot, har en jobb der jeg sitter i ro det meste av dagen, i tillegg til at jeg har en del reising. Derfor må jeg forsøke å røre på meg mest mulig i hverdagen (sykler eller går til jobb m.m.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnet har for meg ikke nok timer akkurat nå. Dette skyldes både at jobben er startet igjen men i tillegg så er det et loppemarked som skal arrangeres til helgen og der er jeg en av de som har hovedansvaret.

Så her er det meste satt på hold til over helgen.

 

Gleder meg veldig til neste uke, uten en eneste lopptelefon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...