Gå til innhold

"Team Autumn"- påmelding


Gjest Heike72

Anbefalte innlegg

Gjest Heike72

Velkommen skaldu være Britte. Nå har vi laget en ny tråd med resultatene våre i. Den heter Team Autumn og er skrevet startet av Josefin. Det er der vi fortsetter dialogen videre. Gå inn der og skriv inn resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

morn dere! skriver litt på denne tråden mens vi venter på at dere lager et resultatinnlegg på tråden team autumn.

 

nå er vi mange! og vi sliter med kiloene på samme måte.. ja det hjelper å skrive her inne britte! jeg har gått ned ca 8 kilo før ved å følge tråder her inne. men så trodde jeg at jeg hadde grepet på det og slappet av og så kom 3 kilo "hoppende" på igjen. så nå blir det "hold-vekten" - tråd på meg etterpå. ja vi kan hjelpe hverandre. spesielt et innlegg med alle resultrater synlig er nyttig syns jeg. mer forpliktende.

 

jeg har pms uææhhhh og søthungeren river igjen. spiste 2 riskaker med sjokoladepålegg i går kveld! det er ikke bra og det ble 1500 kcal i går og null trim. det blir det ikke slanking av sånt hos meg. hvis jeg ikke trimmer trenger jeg bare 1600 kcal for å holde vekten. med min helse klarer jeg bare 8-10 poeng pr uke og det betyr at jeg kan spise 1300 for å gå ned ca en halv kilo pr uke. ny dag nye muligheter men i dag kafe med venninne. det må bli salat uten brød...

 

men: det er godt å være igang igjen! vi skal klare disse kiloene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til en til?

 

Jeg veier 66,2 kg, og ønsker å gå ned til 58 kg. Jeg fødte ifjor, og var kjempeflink og gikk ned 18 kg, men 4 av de har sneket seg på.. Etter januar har jeg vært lite motivert, og det har variert mye hvor flink jeg har vært. Har lissom vært så nærme målet, så det har ikke vært så farlig.. Men nå er det faktisk 8 kg jeg skal ned, og jeg merker de kiloene.

 

Har planer om å prøve å klare dette selv, men hvis ikke jeg merker endring de 3 neste ukene, så melder jeg meg på et kurs.

 

Veiedager fredag. Er greit å kunne være litt mindre streng i helga. Er lettere å ta seg inn i uka..

 

Nå skal jeg bare klare det! Har sagt dette mange ganger tidligere, men engang må det stemme. Klesskapet mitt ser ikke ut i påvente av min nye kropp. Har nesten ikke kjøpt klær på 5 år... Det eneste det er bra for er lommeboka:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strever

Hei. Er egentlig inne på "spark i baken" jeg da, men der er så stille nå på sommeren. Tenkte kanskje jeg kunne være med her?

 

Er 178 cm og startvekten var på 78 kg. Jeg skal gifte meg i september og tenkte å gå ned ca 5 kg før den tid... Om dere lar meg få lov, så legger jeg inn mål og kg på den andre tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Hei!

 

Er det fremdeles mulig å få bli med?=)

 

Har veldig lyst å kvitte meg med dei siste irriterande kiloane!

 

Dei harde fakta:

163cm

19år

høgaste vekt: 64kg (sep. 06)

Vekt no: 59kg

Ønske vekt: 52kg

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult navn forresten!

vi legger inn resultatene på tråden team autumn. velkommen der!

du har gått ned 5 kilo, det er flott!

men er du sikker på at du skal helt ned til 52? det var da veldig lav vekt. ok du er ikke så høy men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått strålende de få dagene jeg har holdt på:-) Veiedag imorgen, men snikveiing viser bra nedgang.

 

Har spist knekkebrød til frokost, salat til lunsj og masse grønnsaker og rent kjøtt til middag. Pluss drikki masse vann. Treninga har ikke vært så bra, men jeg har gode unnskyldninger!!

 

Til helgen er det ut med båten! Håper jeg klarer å motstå fristelsene. Vi tar med bæremeisen, så vi kan gå lange turer.

 

Lykke til i helgen jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine
kult navn forresten!

vi legger inn resultatene på tråden team autumn. velkommen der!

du har gått ned 5 kilo' date=' det er flott!

men er du sikker på at du skal helt ned til 52? det var da veldig lav vekt. ok du er ikke så høy men likevel.[/quote']

 

takk:) Konstantine er berre eit nick då...Tok det frå ein av yndlingssongane mine! hehe:)

 

I forhold til min kropp er ikkje 52 så veldig lite, eg har vert der før og var veldig fornøyd! Eg er ganske kort pluss at eg har ein tendens til å se tyngre ut enn det eg gjer...(altås lite musklar! )

 

;)

 

Då hoppe eg over til Team autumn posten og presanterer meg der og eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei..

 

vil gjerne være med på denne tråden..

 

vil ned minst 5kg..

 

veier idag 72.7kg..

 

 

(gått ned 600 gram forrige uke...forrige mandag veide jeg 73.3kg..:-)

 

Lykke til alle sammen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...