Gå til innhold

Tirsdagslinken 15/11 for 5 kilo før jul.


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Hei alle sammen!

 

Nå har jeg vært borte en uke, men fint å se at så mange av dere holder koken!!!Synes det er mange som er kjempeflinke og til dere det ikke har gått så bra med i helga; det er så bra at dere fortsatt er her inne!!!

 

Jeg har siden forrige uke gått ned 0,6. Nå er jeg på 64,8 kg, ned tilsammen 2,9. Veldig fornøyd, har kost meg med både det ene og det andre denne uken og har ikke følt innmari at jeg har vært på slankern... God følelse.

 

Er spent på å høre resultatene til alle dere andre. Og husk; det er fremdeles mer enn 5 uker igjen til jul!! Mye kan skje på den tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 200 g. Ikke morsomt, men forventet etter ei skikkelig utskeielseshelg. Midjemålet holdt seg, det var jo ei trøst.

 

Men denne uka får jeg masse tid til å trimme, det skal bli godt, har ikke hatt tid til det på lenge.

 

Som gifteklara sier - det er fem uker til jul. Er det bare FEM uker til jul? :eek: Hjelp! God tid til slanking, men ikke fullt så god tid til de gavene jeg skulle lage selv i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært gifteklara..håper også vekta mi har rørt seg litt denne uken,har veiedag torsdag så jeg får bare vente og se. Den har jo stått stille så mange uker,men har jo økt kcal inntaket til 1600 og har allerede fått 8 trimpoeng.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er rimelig fornøyd med uka som har gått. Har ikke hatt noen store utskeielser, men de siste dagene har jeg spist litt for mye... Jeg føler meg så "sugen" hele tiden. Spiser sunt og magert, altså. Jeg har jo vektdag i dag og vekta viser 58,0 kg. Det betyr - 0,6 kg. fra forrige uke og -2,1 siden 10. oktober. Det går jo ikke akkurat fort dette her, men så lenge jeg ikke legger på meg er jeg i grunnen fornøyd. Liker å trene og spise sunt. Det får meg til å føle meg vel. :) Er forøvrig 2 kg. fra matchvekta.

 

Nå går jeg inn i en intens periode med eksamenslesing. Det er nå det gjelder å ikke "kjedespise" mellom øktene! :(

 

Stå på, dere! Dette klarer vi! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er halvveis til "mål", med ned 2,6 kg så langt siden 17. oktober, og har da 2,4 igjen på de resterende 5 ukene. Da ser jeg en mulighet or at jeg skal kunne klare dette! Irriterte meg selv grundig i går ved å spise saltstenger på kvelden, vel, i dag blir det heller mer vann som "straff"!!

Tutte, fint å fortsatt se deg her inne, selv om du virket å være i ferd med å gi opp. Er spent på veiinga di til torsdag!! Holder en knapp på at det går kjempebra. 8 trimpoeng er flott, hadde under 5 (4,7! :() forrige uke, så prøver bare å slå den, og forhåpentligvis komme opp i 7... Ikke så flink der, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått stille denne uken jeg da, ble litt overrasket da jeg gikk på vekten. Tenker at det kommer litt av den salte maten jeg spiste i går fordi jeg veide jo 300 g mindre i går. Men men, så lenge jeg ikke går opp.

 

Får være enda flinkere denne uka da skjønner jeg hvis jeg skal få noe resultat, ser svart ut for meg å gå ned 5 kg til jul, men bare det er litt hjelper det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skiftet batteri i badevekta i dag, og måtte bare se at jeg har lagt på meg 200 gram denne uka. Ja, det ble en litt vel fet helg, sannsynligvis. Med bursdager og besøk er det jo lett å skeie ut litt. Her har bursdagsfeiringen vart i fire dager, så nå er det godt det er over. Har blitt både chips, peanøtter og kaker. Vel, søndag var jeg flink og gikk fjelltur i to timer, og forbrente 1000 kcal, så det er jo ikke verst. Hadde 18 trimpoeng bare forrige uke. I går var jeg inaktiv, og det har jeg vært så langt i dag også, men håper å komme meg på aerobic i kveld, om jeg får barnevakt. Bor på vestlandet, og her har det jo ikke akkurat vært så nydelig vær siste halvannet døgn. Har ikke fristet så innmari å gå ut. Håper det blir bedre utover uka, for jeg blir rastløs av å være inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenk jeg har vært med i 3 dager nå og synes det går så bra. Er veldig motivert. Har vært å trent i dag. Etterpå gikk jeg lett forbi en kjempestor marsipankake som ble delt ut i et kjøpesenter. Da var jeg fornøyd. Drar til København i morgen sammen med min datter for å kjøpe brudekjole.(hun er gifteklar til sommeren) Da blir det nok ikke så lett lenger. Litt øl og snaps må man jo ha der nede. Vi får håpe det beste. Da sender jeg melding om vekt til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...