Gå til innhold

vil ned 4-5kg før desember..


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Nå ha jeg lagt en slankeplan,og vil ned 4-5kg før desembermåned.

har gått opp i ferien og veier nå hele 73.3kg!!!!

 

så hadde vært toppers å komme under 70 tallet igjen:-)

 

har tatt frem greteroede bøkene igjen og full skjerpings fra og med idag!!!

 

noen som vil slenge seg med??:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

hei-

 

morro at flere vil bli med:-)jeg skal ha veiedag på mandag,men det er bare å skrive inn vekten når DERE har veiedag:-)

 

jeg synes at søtsuget er værst i starten,men så går det over etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med på tråden "noen kilo før høstferien"? Ser ikke ut til at det er så mange som foreløpig har hengt seg på noen av stedene. Der er tirsdag foreslått som veiedag (jeg surret litt med trådene og vært innom begge 2) Ville bare ikke slenge meg med for så å trekke meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en uke senere ute enn deg ser jeg. Men vil gjerne Slenge meg med. Har samme mål som deg ca 5 kg jeg vil ned. jeg starter i dag, men vil ha veie dag på onsdag, så om to dager kommer den endelige dommen på hva jeg skal ned. Har vært med på kurs tidligere, og Plukket frem boken i dag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

velkommen...

 

blir morro å følge med på dere fremover.-)

 

jeg snikveide meg idag og hadde gått ned litt,men skriver ikke opp dagens vekt,men venter til veiedagen...:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Dere har holdt på noen dager, men jeg ønsker å slenge meg med. Gjorde en kjempeinnsats før sommeren og gikk ned 7 kilo, men så dro familien og jeg på 3 ukers ferie til Florida og det satte sine spor :( Burgere, pizza og pannekaker er ikke akkurat tingen for å holde vekten og siste uka ble jeg faktisk uvel av å kikke på frokosten vi fikk. Men alikevel så var det jeg som la på meg minst. Min tynne flis av en sønn på 13 år la på seg 4 kilo !!!!

Men jeg har gått opp 3-4 kilo og jeg hadde litt igjen og det trenger jeg hjelp til. Har prøvd å motivere meg uten hell, men i dag prøvde jeg en kjempefin kjole til høstbruk og da bestemte jeg meg. Jeg har ikke eksagt vekt akkurat nå, men jeg tipper den er ca 72 og jeg er 1,70 høy. Jeg skal ihvertfall ned på 68.

 

PS jeg kjøpte kjolen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 17 uker til jul, og med vektnedgang på 0,3 kg pr. uke, burde jeg klare 5 kg innen da.

 

Er 182cm høy, og 93 kg.tung(tror jeg :-/ )..nå er målet først å komme seg under 90, vet av erfaring at jeg tar av lite hver uke, så gidder ikke legge opp til mål som er uoppnåelige..Er jo ikke noen motivasjon i det? ;-)

Har veiedag onsdag, kommer tilbake da

 

Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kastet meg på vekten i helgen, men jeg har ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha som veiedag, så det tar jeg senere. Vekten viste ihvertfall 71 kilo og jeg er 170cm høy. Kiloene jeg har lagt på meg i sommer har lagt seg rundt magen ALLE sammen. Føles ihvertfall sånn. Æsj assa :(

Jeg har en halvtimes gange til jobben, men i sommer har jeg dessverre brukt bilen altfor mye. Jeg må begynne å skjerpe meg og benytte det som dagens trim. Time om dagen er ikke ille :(

Det er ihvertfall helt sikkert at jeg må røre på meg for å holde vekten.

Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fikk veid meg på onsdag, men fikk ikke lagt inn vekten min. hadde en nedgang på 400 gram. ikke så mye å rope hurra for, men det er nå litt ned. får ikke trent noe, for jeg sitter rolig p.g.a betennelsse i en fot. håper at det blir litt nedgang neste uke alike vell. Skal i hv ertfall ikke gå opp. Vekten nå er 78.3

 

min høyde er 174

og

ønsket vekt er 72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

ikke noe nedgang denne uken,men 300 gram OPP!!! jeg synes selv at jeg har vært flink,men får håpe det går andre veien neste uke.

får skylde på mensen som kommer snart:-(..

veier nå 72.4kg..:-(

 

hvordan gikk det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ned 4-5kg før desember. Jeg går ned veldig sent, men mener at dette er et realistisk mål dersom jeg beveger meg hver dag og tenker på hva jeg spiser.

 

Jeg har veiedag på fredager (av den enkle grunn at jeg ikke vil veie meg rett etter en helg hvor jeg kanskje ikke har vært så flink...)

 

Forrige fredag veide jeg 68,0, og hååååper at jeg ser 7-tallet på fredag...(ja, det må stå ETTER et 6 tall, altså, ikke før..)

 

Har gått ned 5kg iløpet av de siste 4 mnd, så det går sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at det er flere som blir med....

 

_______________

 

gratulerer med nedgang ,dere er kjempeflinke,lover å komme

sterkere tilbake neste veiedag:-)

håper på minst 400 gram denne uken.

 

______________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gudrunvl

Jeg er 170 høy og veide 70.6 ved siste veiing (tirsdag). Hadde egentlig veiedag fredager - første gang var 17/8 og jeg veide 70 kg - men glemte å veie meg hver dag inntil tirsdag. Hadde begynt å trene spinning og styrke 2x i uka, løp orientering 2X og turer med bikkja 30-60 minutter hver dag! Hvordan kan jeg ha gått opp?! Jeg har slitt med disse 5 kg for mange ganske lenge. Begynte for 2 år siden å bli kvitt dem og var nede i 66 kg, men de krøp opp igjen med en gang jeg snudde ryggen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gudrunvl

Det ser ut til at vi er veldig like. 170cm og 70,6 kg er også min vitale mål :P

Tror kanskje at du har litt lettere benbygning enn meg da 66 kg er litt i underkant for meg, men målet mitt er 67 så det er ikke langt unna. Gøy å ha noen som er så lik å sammenligne seg med. Du er helt klart sprekere enn meg så jeg får vel bare skjerpe meg. Kanskje det er flere som har lyst til det? :)

 

Jeg må innrømme at jeg måtte gjøre endringer på veiedag når jeg jobbet med vekten før sommeren. Jeg ble nemlig så fryktelig deprimert av opp og nedganger at jeg begynnte å registrere laveste vekt ila uken. Det hjalp veldig for meg for da viste faktisk kurven en jevn nedgang. Jeg har bestemt meg for å fortsette med det så da får dere ikke min vekt på faste tidspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...