Gå til innhold

vil ned 4-5kg før desember..


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar
Jeg er 170 høy og veide 70.6 ved siste veiing (tirsdag). Hadde egentlig veiedag fredager - første gang var 17/8 og jeg veide 70 kg - men glemte å veie meg hver dag inntil tirsdag. Hadde begynt å trene spinning og styrke 2x i uka' date=' løp orientering 2X og turer med bikkja 30-60 minutter hver dag! Hvordan kan jeg ha gått opp?! Jeg har slitt med disse 5 kg for mange ganske lenge. Begynte for 2 år siden å bli kvitt dem og var nede i 66 kg, men de krøp opp igjen med en gang jeg snudde ryggen til.[/quote']

 

Husk at muskler veier mer enn fett!! Bruk målebånd ogs (ikke det at jeg gjør det selv, men jeg kan jo anbefale andre det allikevel *ler* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff' date='nei vil ikke skrive opp dagens vekt,har mensen og da går alltid

vekten litt opp,så venter noen dager:-)

 

hvordan gikk det med dere??:-)[/quote']

 

Ja...jeg har jo veiedag i dag....minus 200 gram...ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men det er i det minste riktig vei...skal sykle langtur med pappan min i helgen, så satser på å brenne MASSE kalorier da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bruke en annen slankedagbok også: http://www.slankenett.no. Der kan mann skrive noen ord om hvordan det går i tillegg. Ulempen (?) er at en ikke får regnet ut kalorier. Problemet mitt er at det går uhyggelig mye tid til kalori beregning, dels fordi jeg bruker mat som ikke er på lista og må finne det andre steder, dels fordi jeg lager en del mat fra grunn av, baker kaker, brød, lager egen tjukkmjølk osv. Det går mye tid som kunne vært brukt til å skrive brev, følge med på nyheter, lære meg italiensk (skal til Roma i oktober), og ikke minst trene.

 

Så nå har jeg tenkt å prøve en ny tilnærming: ikke telle calorier (jeg vet jo hva som er sunt egentlig), men spise lite, ofte og sakte - og trene mer. Er spent om det virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minni!

Takk for hyggelig hilsen fra deg på veietråden jeg er med i! :(

 

Ja, jeg har hatt en fin sommer jeg og, selv ikke været har vært helt knall nei. Men det har dessverre sneket seg på noen kg i sommer, så de skal til pers nå!

 

Håper du har det bra og.

 

Klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden jeg skal til utlandet, og ikke får veid meg i morgen så tok jeg veiedag i dag. Det var 400g ned, og min vekt er nå 67,4. Ble kjempefornøyd, da jeg har skeiet litt ut denne uken, og det siste jeg gjorde før jeg la meg i går kveld var å stå og momse sjokoladekake....

MEN, jeg la også inn magemål her for første gang på mange mange mnd og fikk nærmest sjokk, for jeg husket ikke hva magemålet var når jeg begynte. Det har minsket med 14cm!!! Det er MYE, synes jeg!! Er strålende fornøyd nå. Kommer ikke til å få trent noe i løpet av helgen det jeg vet, og skal være på hotell med medfølgende god mat, men jeg skal prøve å være fornuftig, så får vi se hvordan det går!

 

Hvordan går det med dere andre nå, da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lilletroll:-)

 

Gratulerer med 400 gram ned det er kjempebra.

 

og 14cm er flotters!!

 

god tur til utlandet...kos deg:-)

klem

 

har ikke veid meg enda,men HÅPER på litt mer ned til imorgen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå! Henger meg gjerne på her jeg også. Veide meg på mandag, men så fikk jeg litt startvansker :) Har altså ikke vært noe flink denne uka, så har bestemt meg for å begynne på ny frisk nå til mandag. Jeg vil ned 5 kilo innen jula, så da passer det jo bra å være med dere. Fyller inn litt mer på mandag etter at jeg har veid meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag!!

 

Ikke noe særlig med nedgang denne uken,veide 72.8kg på fredag og nå veier

jeg 72.5kg.

 

ned 300 gram:-) vel er jo fornøyd med det da. håper jeg snart får se nytt tall.hadde vært gøy!!

 

god helg...

 

til JJB velkommen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink i det siste med å notere hva jeg har spist, så det er en stund siden jeg har vært her inne på sidene. Ser at det går bra for mange av dere og det går også nedover for meg. Jeg har tatt av 600 g og det er jeg meget fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok i dag mente vekta: 67,4

Startvekta mi var 71,4 så jeg har gått ned akkurat 4 kilo nå. Det vil si, jeg hadde egentlig gått ned litt til før sommeren, men så har jeg hatt hele sommeren med pause og har gått opp litt igjen, så jeg begynner på nytt igjen i dag med 67,4 kilo. :)

Målet mitt er: 63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...da har jeg jo fått bekreftet det jeg har sagt lenge...jeg kan ikke leve "vanlig" for da legger jeg på meg med en gang....jeg har syklet en time denne uken, + at jeg har danset (som jo også er trim) i 3-4timer. Jeg har spist ganske normalt, men allikevel viste vekten halvannen kilo opp (!) Det er så jeg får lyst til å gi opp, for da betyr det at det holder ikke å legge om livsstilen, jeg må leve på slanking resten av livet. Åsså jeg som hadde kommet til at jeg kanskje ikke skulle så veldig mye mer ned, men jeg må jo bare gå ned og ned for å unngå å gå opp....nei, for en trøstesløs start på dagen. Og det verste er at nå som jeg har gått opp VET jeg at jeg kommer til å trøstespise i helgen...*jeg går jo ikke ned allikevel* liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...da har jeg jo fått bekreftet det jeg har sagt lenge...jeg kan ikke leve "vanlig" for da legger jeg på meg med en gang....jeg har syklet en time denne uken' date=' + at jeg har danset (som jo også er trim) i 3-4timer. Jeg har spist ganske normalt, men allikevel viste vekten halvannen kilo opp (!) Det er så jeg får lyst til å gi opp, for da betyr det at det holder ikke å legge om livsstilen, jeg må leve på slanking resten av livet. Åsså jeg som hadde kommet til at jeg kanskje ikke skulle så veldig mye mer ned, men jeg må jo bare gå ned og ned for å unngå å gå opp....nei, for en trøstesløs start på dagen. Og det verste er at nå som jeg har gått opp VET jeg at jeg kommer til å trøstespise i helgen...*jeg går jo ikke ned allikevel* liksom...[/quote']

 

 

LILLETROLL!!!

 

Ikke gi deg,er sikker på at du vil gå ned i vekt. jeg er som deg,lever jeg " vanlig" går jeg oppover med en gang,må bare passe på!!

 

ikke trøstespise da går du kun oppover..spis heller frukt og grønnsaker....

 

stå på!!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LILLETROLL!!!

 

Ikke gi deg' date='er sikker på at du vil gå ned i vekt. jeg er som deg,lever jeg " vanlig" går jeg oppover med en gang,må bare passe på!!

 

ikke trøstespise da går du kun oppover..spis heller frukt og grønnsaker....

 

stå på!!!

 

:-)[/quote']

 

Takk for oppmuntrende ord!! Jeg har spist VELDIG bra så langt i dag, så så langt har jeg ikke falt for trøstespisingen. Får titte innom denne tråden med jevne mellomrom hele helgen for inspirasjon, tenker jeg..

Godt å ha noen som pusher på. Det trenger jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit jeg slenger meg med i kampen jeg også?

Tror kanskje jeg lettere klarer å holde meg selv litt i tøylene hvis jeg deler målene mine med noen ;)

 

Høyde: 162 cm

Vekt: 62,3 kg

Målsettning: 58 kg (vil i alle fall se 50-tallet snart...)

Nedgang: 1 kg siden 4 september

 

Det går utolig tregt.. og vekta svinger som en jojo, alt etter om jeg spiser riktig eller ikke...

Noen gode råd på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...