Gå til innhold

vil ned 4-5kg før desember..


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen!

 

Gratulerer Minni med fin nedgang - blir spennende å se denne uka, du skal vel veie deg fredag? Og gratulerer cafelatte (hihi, latte er kjempegodt altså :)).

 

Det er tid for ny rapport fra meg. 68.1 kg, ned 0.7 denne uka. Veldig fornøyd med det, her går det for øyeblikket jevnt og trutt nedover. Får bare satse på å holde meg i den gode stimen!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

hehe, gratulerer med fin nedgang. ser frem til å veie meg igjen på tirsdag... skal bli spennende å se om noe av det jeg gjør funker.

 

Det som ikke funker, er i hvert fall å spise en julemann... Hvor mange kcal er det i en julemann???? kom dristressa fra jobb, det lå en julemann på kjøkkenbenken, og sjvup, hadde jeg spist den.

Noen som vet kcal innhold. har registrert som 3x30 gram skiver kneipbrød...hehe, det blie godt over 200 kcal, men det er sikkert realistisk det, og ikke verdt det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har vært her inne nå, for slankingen har vært satt på pause pga jobb og sykdom, men nå er jeg i gang igjen. Håpet er bare at det ikke har sullet seg på FOR mye vekt den tiden som har gått siden sist. Skal tørre å veie meg igjen for føste gang på flere uker i morgen, så det blir spennende å se.

 

Men, GRATULERER så masse til alle dere som har så flott nedgang!! Jeg er kjempestolte av dere!!! Håper det blir min tur snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lilletroll

 

så koselig å se melding fra deg igjen:-)

 

lykke til på veiedagen imorgenfår håpe at du har gått ned og ikke OPP!!

 

jeg gruer litt til veiedag imorgen for har det månedtlige og da går vekten alltid opp...

 

sukk..

 

lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

med alt for mange kcal og ingen trening. Ikke min feil altså. Det ble pga ungen, satt i timesvis i kø på barneklinikken.... utrolig irriterende. Jeg hadde gledd meg sann til trening i dag. Jaja, en ny sjanse i morgen.

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

da var en ny veiedag' date='skriver stillstand idag for har ikke veid meg.har mensen og da går vekten alltid opp så venter noen dager.:-)

 

hvordan gikk det med dere??:-)[/quote']

 

Gjorde det samme som deg. Når jeg skrev her at jeg skulle veie meg igjen hadde jeg ikke det månedlige i tankene, og jeg også går jo alltid opp da, så ny rapport kommer på fredag for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart veiedag igjen,tror ikke det går den rette veien for meg denne uken,men håper på noe nedgang til imorgen.

 

har spist mer frukt og grønnsaker men har blitt lite trim denne uken..mest tung husarbeid.:-)

 

lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag:-)

 

ble litt nedgang denne gangen,200 gram.veier nå 71.3kg:-) så fornøyd.

 

har spist sundt denne uken,og mindre snop. ikke fått tid til å trimme så mye denne uka,bare 3 trimpoeng,får prøve på trim idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er dere?? er spent på om dere har gått ned?

Hei Minni, og gratulerer med nedgang! :)

 

Nei du, jeg har gått opp.. :) Men jeg har, som dere andre, tante rød på besøk (smittsomt eller?), og hun var bare et par dager unna da jeg veide meg. Så opp 0.5 kg til 68.6, ned 2 cm i mål (jevnt fordelt). Har jo egentlig vært flink forrige uke... Får håpe på neste onsdag, men nå har jeg vært noen dager på kurs (hotell) og slappet vel mye av på prosjektet, så vi får se. Rundet til og med 2000 kcal den ene dagen, huffameg :)

 

Enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom mistet inspirasjonen litt jeg...ikke går jeg tur lenger, og spiser som om jeg ikke skulle sett mat før gjør jeg også. Eller...det er jo ikke mat som sådan jeg fråtser i, men alt mulig usunt. Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre for å snu trenden..

Jeg hadde oppgang på forrige veiedag, men bare få dager før var det status quo så jeg antar det ligger på det samme omtrent, og bare det er jo utrolig frustrerende, for det beviser at forbrenningen er bedre enn på lenge, og at jeg antakelig ville gått ned om jeg hadde levd som jeg gjorde for noen uker siden...Jaja...ny uke, nye muligheter, så får vi se hvordan jeg klarer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda lilletroll det var leit at du har falt ut,men start på ny igjen imorgen,og si til deg selv at: Jeg har ikke godt av alt usunt,men spis mer frukt og grønt!!

 

ikke gi deg,stå på!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring. Tror mye av "problemet" er at livet er så hektisk om dagen at jeg rekker ikke å gå turer, og da faller alt det andre bort også ;) Jeg hadde møte i går kveld, skal på kurs med jobben i kveld, får besøk i morgen kveld, og fredag morgen skal jeg reise bort og blir borte hele helgen, så da blir det ikke noe mere trim denne uken i det hele tatt :) Resten av november er like hektisk. Kjenner at jeg gleder meg voldsomt til desember. Kanskje rekker jeg litt til nedgang i løpet av den mnd, slik at jeg når målet mitt. (husker ikke hva som var målet mitt, men lurer på om det var 65kg, og det er jo bare halvannen kg unna...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Nå har jeg gjort unna ukas veiing og måling. Denne uka har jeg ikke vært spesielt flink, jeg unnet meg å skeie ut litt på hotell (kurs) og var litt slapp i helga også. Utskeiingen har ikke nådd de store høyder, men jeg har vært slappere enn på lenge.

 

Vekta viste 0,4 kg ned til 68,2 kg - litt over resultatet for to uker siden. Målene sto på stedet hvil fra forrige uke, og det er nok rimelig, for da var vel egentlig vekta kunstig høy, i og med at tante rød var på besøk. Så egentlig kom nok nedgangen den uka, så har jeg kanskje stått stille denne. Synes ikke jeg har spist SÅ mye, men... Ser ut til at jeg har nådd et platå, det er vel nå en må være standhaftig.

 

Trimmet fikk jeg forøvrig heller ikke går, for jeg er syk og hjemme fra jobb. Dermed stoppet jeg på 10 trimpoeng denne uka. Håper å være på beina igjen i morgen, og da skal jeg jammen ta med meg morgentrimmen også!

 

Det er så hektisk på jobb om dagen at jeg er avhengig av å trimme for å holde ut, og likevel kommer jeg altfor sliten hjem om ettermiddagen. Så Lilletroll, jeg kjenner jeg meg godt igjen i beskrivelsen din både om travelhet og motivasjon for sunt kosthold, men dessverre går det nok ikke like fort over. Desember blir om mulig enda verre, og januar og februar er ikke til å snakke om engang... SÅ blir det bedre. Egentlig helt håpløst at stressmånedene på jobb faller sammen med både juleforberedelser og mørketid, men slik er det.

 

Minni, gratulerer med nedgang! Ned er ned, vet du! :)

 

Lilletroll, du er jo veldig nær målet ditt (hvis du husker rett da - hihi ;)). Så flott! Du klarer resten også.

 

Ellers lurer jeg på om det er flere med på tråden nå? Har vært stille fra de andre en stund.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

ny veiedag idag og har gått ned nye 200 gram er fornøyd med det. veier nå 71.1 kg ser snart nytt tall .jippi:-)

 

nå spiser jeg 6 ganger om dagen og prøver å drikke mer vann.

 

tulla: nei ikke kommet inn fler nye nå, men håper at fler kommer til. gratulerer med nedgang.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målte meg idag og har gått ned tilsammen 7-8 cm tilsammen siden jeg begynte å måle meg.( to uker siden) er fornøyd med det.

Så flott Minni! Nedgang igjen, og helt enig, 7-8 cm på to uker er veldig bra. Vi veier jo heller ikke så mye at cm kan forventes å rase nedover. Tror ikke jeg har gått ned mer enn ca. 25 cm på de 2,5 mnd jeg har holdt på (fordelt på 6 målepunkter, altså), og det er etter å ha gått ned drøye seks kg. Likevel synes det visst godt, og jeg merker det veldig godt på klærne.

 

Er ellers spent på min veiing på onsdag - jeg synes jeg har vært flink, og tror kanskje det er bevegelse.

 

Klem fra Tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe særlig med nedgang ,veier 71.3 kg enda....men får håpe det skjer noe til neste veiedag. prøve på full skjerpings.:-)

 

tulla69: gratulerer med nedgang både i cm og kg det er kjempebra:-) lykke til på veiedagen onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe særlig med nedgang ' date='veier 71.3 kg enda....men får håpe det skjer noe til neste veiedag. prøve på full skjerpings.

 

tulla69: gratulerer med nedgang både i cm og kg det er kjempebra - lykke til på veiedagen onsdag.[/quote']

Hmm, jeg ser jeg glemte å rapportere... :cool:

 

Vel, status var 0.3 kg ned til 67.9. Jeg skynder oss langsomt. Trodde vel egentlig det var mer bevegelse. Et par cm hadde jeg mistet, det var jo bra. Men vekta står ganske stille om dagen.

c045.gif

 

Nå sitter jeg her og er litt småpussa, vi har vært ute og spist på restaurant, drukket vin og kost oss. Nå ser "gubben" fotball... hmm, jeg hadde helt andre planer. Sånn kan det gå. Men kampen varer vel ikke evig.

 

Som dere skjønner har jeg gitt litt blaffen i kalorier akkurat nå. Når sant skal sies lurer jeg litt på om jeg kan ha spist for lite, så jeg har tenkt å spise litt mer uka som kommer og se hvordan det går. Dagen i dag er imidlertid regelrett utskei, jeg har tenkt å være mer fornuftig enn dette... Men koselig var det!

 

Fortsatt god helg, klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...