Gå til innhold

Vilde på vei mot et letter liv


Gjest Vilde

Anbefalte innlegg

Heisann! Og takk for tilbakemeldinger Jubalong, Jess og Terri :)

 

Jeg har ikke hatt tid til å være her inne på noen dager, men det betyr ikke at jeg ikke henger med :) Jeg hadde ingen god veiing på onsdagen... Av en eller annen grunn så veide jeg 1 kg mer... Altså 74 kg. Jeg aner ikke hvorfor jeg skulle ha "lagt" på meg en kg, for het ærlig så spiste jeg ikke for mye i pinsen. Det ble heller for lite.

Men men, sånn er det bare, og jeg håper at den kg`en er borte igjen på onsdagen i hvert fall!

 

I dag er det jo blitt 17. mai gitt :) Gratulerer med dagen alle sammen!

Her er det kaldt, vind og tendenser til regn :D Det blir ikke noe tivoli med ungene med andre ord, og det er de ganske lei seg for...

Men - det er ikke noe å gjøre noe med det, så det er bare å finne frem varme klær i steden for pen-klær!

 

Jess: Ja - jeg koser meg veldig med hundelivet! Det er blitt en livsstil etter mange, mange år med hund og trening! Og nå har jeg en hund som jeg aldri har hatt maken til.... Hun er helt fantastisk som treningshund (og ellers også), og da er det jo ekstra gøy selvfølgelig!

 

Terri: Vi skal nok få trent noe alikevel... jeg gikk jo Lp konkurranse to uker etter at jeg tråkket over... Veldig, veldig halt og vondt gjorde det, men bikkja gikk like bra hun, og ble Norsk Utstillings Champion også den dagen *he he* Da stilte jeg henne ikke selv da... Det er grenser på hvor gal jeg er!

 

Ha en strålende 17. mai alle sammen!

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 666
  • Created
  • Siste svar

Er bare innom for å registrere mat + sende noen 17.mai-hilsener. Synd med den kiloen- men sånn er det noen ganger. Det er bare et tall, og så lenge du fortsetter i god rytme så vil du komme i mål! Ikke tenk på det:-)

 

I dag har vi faktisk lettskyet/delvis sol, men kaldt (2gr. da jeg stod opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy smerteterskel har du tydligvis.... Gratulerer med Uch! Selv om du ikke gikk selv :) Er vi så gale vi som driver med slikt noe da? he he he :)

Den kiloen skal du ikke bry deg om. Selv om det er uforklarlige hopp og sprett i vekten når vi ser på hver enkelt uke for seg så tusler vekten nedover når du får helhet i det. Du har sikker noe godt i vente :D

Ha en fortsatt god 17-mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

kjedelig med den kiloen, men jeg har det også slik denne uken... snikveide meg i går, og det viser oppgang uten at jeg skjønner hvorfor. vel, jeg har ikke trent siste uken, og heller ikke gått tur da bena har vært helt umulige, men jeg har væt flink med maten bortsett fra i går, da...

 

vi hadde en fin "søttendes", solskinn, litt skyer i perioder, 13 grader, to tog, rømmegrøt med naboene og leker på skoleplasen etterpå. jeg slapp å ta bunadscapen på og det er jo bra:) men har jo skjønt at vi var heldige, det var mye dårlig vær i resten av landet og det er synd på en sånn dag.

 

ha en fortsatt fin helg og så håper jeg du har mistet både den kiloen og kanskje litt til, til neste veiing:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Innom for å se hvordan det står til. Skjemmes over at jeg ikke har vært så aktiv her i det siste :)

 

Jeg håper det går bra med deg, og at du blir kvitt den kiloen og noe til frem til neste veiing.

 

Håper du får en flott uke Vilde

 

klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og takk for mange hyggelige meldinger!

Jeg har hatt litt data-problemer, men nå har jeg kjøpt meg en flott ny bærbar, så nå er jeg glad igjen :) (sett bort i fra at den hadde en skade når jeg fikk den, så den må byttes igjen :D)

 

Jeg har vært på vekten igjen i dag da, og jeg er jo ikke helt fornøyd kan man si... Riktignok er 500 gram forsvunnet igjen fra sist uke, men jeg veide 73,5 kg og det er jo fortsatt en halv kg mer enn før pinsen... Og jeg skjønner ikke hvorfor :D

 

Nå går jeg inn i en tøff uke også, jeg venter mensen mot helgen og da er jeg sååå sulten. ...

 

Men - det går vel denne mnd også ;) Det er bare å holde seg hard!

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

skjønner fustrasjonen-har nettopp hatt det slik selv. vekten vil bare ikke samarbeide:( på hele kurs 4 gikk jeg bare ned et par hundre gram, enda jeg trente og spiste ganske riktig. det var akkurat som om kroppen sa "stopp, nå får du roe ned her!"

tror jeg er over det nå. siden jeg avsluttet det kurset 22. april, har jeg gått ned 2.2 kilo. det er ikke så mye, men jeg kan vel ikke forvente annet nå.

 

jeg blir også vanvittig sulten når jeg har mensen. og det nytter ikke å tvinge seg til å ikke spise. jeg ligger nok 100-150 kcal over det jeg skal ha, noen dager den uken. hvis jeg ikke spiser blir blodsukkeret lavt (har målt og det sto bare "low" på apparatet), jeg får hodepine og føler meg helt elendig...

 

ønsker deg en fortsatt fin uke.

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav for en tålmodighetstest. Det er nok nå du virkelig må vise hva du er laget av. Jeg har jo ikke kommet dit enda, så jeg har ikke så mye å bidra med- annet enn å si at du må HOLDE UT. De siste kg MÅ jo slippe taket etter hvert!!!

 

Apropos menstruasjon. Jeg fikk satt inn en hormonspiral for noen år siden, pga STERKE blødninger og smerter. Etter det har jeg ikke hatt mens, har heller ingen pms eller søtsug. Jeg fikk ett nytt liv, helt fantastisk- men det er ikke sikkert dette er noe som passer for alle altså.

 

Du er sta, sterk og flink, så dette klarer du:-)

Hold ut, hold ut:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det noen dager siden jeg har vært her inne, og det går så som så synes jeg... Var på vekten igjen i dag selvfølgelig, og den viste 73,2... 300g ned fra sist uke, men fortsatt ikke på 73 blank igjen... Jeg føler meg tung og oppblåst, hadde en skikkelig godterisprekk i helgen... Og jeg føler meg skikkelig mislykket om dagen ;) føler at dette går rett i dass igjen og jeg er livredd for å legge på meg... Og jeg vet ikke om det bare er jeg som har det sånn, men da går jeg inn i en skikkelig dårlig tankesirkel...

 

Det gjør det jo ikke bedre at jeg er skikkelig premenstruell da *flirer*

 

Jeg håper jeg kommer meg gjennom denne gangen også, og at vekten peker nedover snart.... Jeg ber ikke om så mye, bare noen 100 gram...

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å "se" deg.

Vilde, kom inn hit igjen- hver dag en periode. Så skal jeg, og sikkert flere andre- backe deg så godt vi kan. Skriv opp alt du spiser, og hold deg til planen. Du MÅ komme deg over dette, du er jo en superslanker-jente! OG mitt store forbilde. Så du våger ikke å flippe ut altså.

Jeg har tilogmed pressa meg igjennom flere joggeturer, med deg i hodet under hele turen.

Så Vilde, brett opp armene. La premens dra en viss plass, og hold deg her hos oss:-)

Det der 73-tallet skal bort

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Må bare si meg helt enig med forrige taler. Du har hatt kjempefin nedgang, og velfortjent er det, for jammen ser det ut til at du har stått på. Jeg har latt meg motivere av tråden din mange ganger, og mener du inspirerte til å småstarte med jogging en gang for lenge siden også. Så det ser ut som om du har flere joggere på samvittigheta! ;)

 

Hold ut, hold ut!

 

klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Jeg har ihvertfall vært der du er nå, i denne onde tankesirkelen, og det er ikke godt!MEN du må ikke la den bryte deg ned, husk at det er du som bestemmer over kroppen og ikke motsatt. Bestem deg for at gjort er gjort og så er du igang igjen. Ta en skikkelig GR-uke med tildelte måltider og jevn spising, få blodsukkeret på plass, og se tilbake på utskeielsene som noe du trengte denne gangen, men ikke hele tiden. Jeg er 100 % sikker på at du skal få det til, du har jo jernvilje og har vært så superflink (kanskje nettopp derfor du måtte ha en sprekk, ingen er superflink hele tiden).

 

Vær flink å skrive litt de neste dagene, bare det kan hjelpe, vi vet hva du strever med!

 

Lykke til, jeg skal stikke innom jevnlig!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og støtte! Jeg har ikke gitt opp ;) Det lover jeg! Jeg er bare litt sur på meg selv og skjønner ikke hvorfor jeg må "ødelegge" for meg selv når jeg har kommet så langt!

 

Jeg skal komme innom hver dag igjen - jeg skal skrive opp alt jeg spiser, og i morgen skal jeg gå meg en lang tur med stavene... da burde jeg være i gang igjen!!

 

takk igjen!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vilde!

 

Jeg vil bare ønske deg en riktig god helg, kos deg så godt du kan!

 

Jeg skal på vekten selv til Mandag, da har jeg ikke veid meg på 14 dager- er jo spent da vet du.

 

-niara :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLOTT:-)

Det må være utrolig ergelig når vekta henger seg opp. Det skulle vært mulig å trykke "delete" eller no sånt.

Nå skal vi rusle videre på vår vei mot en slank og sunn kropp. Jeg leste forresten et sted at GR skåret veldig bra mht langtidseffekt (vekt 3 år etter avsluttet kurs) Det var best resultat for de som har gått ned 10 kg eller mer. Og det skyldes sikkert at vi har øvd så lenge- og har måttet taklet alle disse "krisene" som kommer underveis. Godt å lese at vi har statistikken på vår side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til jess og Niara ;) Jeg har lest mye her i dag, og motivasjonen er på vei oppover med full styrke igjen...

Det hjelper at mensen kom i natt også, slik at PMS monsteret har sagt takk for seg for denne gang :)

Slitsomt å skulle ha det slik hver mnd!

 

Jeg har holdt meg godt til planen i dag, og siden jeg har fått mensen så er søtsuget borte også - deilig!

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Ser at du har hatt en vanskelig periode. men at du heldigvis er kommet deg igjennom uten "skader". Et og annet tilbakefall når en har slanket seg så mye som du går det vel ikke an å være foruten. Men det betyr ikke all verden, vet du, bare du henger deg på igjen straks! Og det vet jeg at du gjør!

 

God helg, Vilde, de er ikke alene hvis søtsuget kommer!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner igjen!

 

Jeg er nok tilbake igjen ja - uten alt for store skader håper jeg ;)

Har hatt noen skikkelig hektiske dager igjen, og i går klarte jeg og tråkke over den andre ankelen... Skikkelig vondt og den er nå hoven og like stiv som den andre! Trim utgår med høye kneløft altså, og jeg føler meg skikkelig motarbeidet akkurat nå!

 

Men - det har ført til at jeg har fått vært flink student da. Aldri så galt osv.... Jeg fikk igjen første innsendingen i går, med strålende tilbakemelding, og oppgave nr 2 er allerede send inn i dag. Jeg har lest masse og er i startgropen på oppgave nr 3 :) Skikkelig deilig og være i siget kjenner jeg! I løpet av neste uke så håper jeg på å ha sendt inn oppgave 3 og 4 i hvert fall. Og gjerne begynt på nr 5... men da må jeg velge tema først.

 

vel - veiedag i morgen... Håper jeg får ett par gram til ned... Eller i værste fall stillstans!

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 73,5 kg!!!! dette er den siste gangen jeg skal veie det, og det er opplest og vedtatt!!!!

Ble møkkasur når jeg gikk på vekten i dag tidlig :) Og 73,5 lyste mot meg - igjen.... Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er drittlei det tallet :D Så i dag har jeg syklet i en time, spist nøyaktig etter boken, og neste uke SKAL jeg se 72 tallet! Det er jeg fast bestemt på :)

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny solskinnsdag her, og jeg har ett veldig tett program! Full fart helt til natten, med jobb, avslutning i barnehagen og jentefest på kvelden! Blir nok en slitsom men trivelig dag :)

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Vilde. Jeg skjønner utrolig godt din frustrasjon. Jeg tror jeg hadde pælmet vekta ut igjennom vinduet fra 2.etasje, lagt en murstein på bilhornet inni garasjen, revet av meg hele parykken og ropt med full hals ute i skogen...

 

Og det er da du virkelig imponerer meg. Jeg ser litt irriterte kommentarer her, og så kommer :-) ganske fort igjen. Og du vil lykkes fordi du er så sta og bestemt. Du henger vel fast i en sånn vektterskel som de prater om. Jeg skal holde begge tomler, to tær, nesa og 2 knær opp for deg,- neste uke Vilde, NESTE UKE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

utrolig irriterende med stillstand når man jobber så hardt, men jeg må fortelle deg at ei på mitt kurs var skikkelig forbannet i forrige uke fordi det gikk så tregt, og vips så hadde hun plutselig gått ned 2,5 kg når vi møttes denne uka, så jeg vurderer å bli litt forbannet jeg også:)

 

Jeg er helt sikker på at du kommer i mål med ditt pågangsmot!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Takk for alle hyggelige meldinger, og en ekstra klem til deg Jess :D du er alltid så motiverende!

 

Jeg har vært på kurs med hund i helgen, har løpt rundt i skogen hele helgen og er kjempesliten :) I dag har jeg vært trøtt og tung i hele kroppen, og jeg måtte tvinge meg ut på sykkeltur... Men jeg syklet, og det ble 630 kcal forbrent. Jeg er fornøyd med det!

 

Planen med trim fremover er å sykle 4 ganger i uken. Det er ikke så belastende på ankelen min, og ypperlig trening for lår og rumpe :) Nå syklet jeg i dag, så onsdag, fredag og søndag blir treningsdager denne uken!

 

Nå skal jeg finne sengen faktisk...

 

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...