Gå til innhold

Brasil


Gjest smugspiser

Anbefalte innlegg

Gjest smugspiser

Hei alle sammen

 

Selv om det er sikkert mange av disse trådene starter jeg en ny.

Mars 08 reiser jeg til Brasil. Og når man reiser til Brasil soler man seg. Et problem. Jeg har aldri brukt en bikini før, men det er jo en grund. Jeg er en såkalt smugspiser og har derfor endel formange kg. Jeg trenger en eller (mange!!!!!!!!!) motivasjonsvenner til å nå det målet jeg har satt meg. Er det flere der ute som skal på en ferie i nærmeste fremtid og som skal gå ned litt (mye) å stramme litt (mye) opp? Jeg er hvertfall 21 år og er fra sørlandet. Ta veldig gjerne kontakt er utrolig takknemmelig for alle svar

 

VH

*smugspiser* som er ute av "smugspiserskapet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smugspiser!

Eller kanskje rettere sagt tidligere smugspiser!

Er med på et par av de andre trådene her, men kan gjerne være med og støtte deg også litt...

Kjenner til det der med "smugspising". Tenkte tidligere sånn av og til , at de ingen andre så at jeg spiste det tellte liksom ikke....men på egen kropp telles det virkelig!

Beste tipset er å registrere alt du spiser i dagsrapportene...da blir en mye mer bevisst på hva en putter i seg.

Jeg er bl.a. med på tråden "ukesutfordringer", velkommen der viss du vil. Utfordringene varierer fra uke til uke, og denne uka skal vi blant annet rapportere trim og kalori-inntakt hver dag, da blir det ikke noe smugspising, jeg må jo fortelle til noen hva jeg har spist, og da gjelder det holde seg til det en skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smugspiser

Takker for svar..

 

Drømmer om brasil og min egen "brasil kropp".

Sitter her på jobb å ser ut av vinduene. Regnet høljer ned å jeg holder på å grine. Har ekstremt lyst på noe søtt, for å trøste meg selv. helvete.. hvorfor må alltid mat og følelser gå hånd i hånd? Noen som har noe svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei, hei..

Jeg er også 21 år, holder til på Østlandet. I februar 2008 legger jeg og noen venninner ut på en tur rundt jorda. India, Kina, Mexico, Cuba, Peru og Brazil står på lista. Hittil har jeg gått ned 13kg, men har fortsatt 10kg igjen før jeg tror jeg sier meg fornøyd. Og dette skal jeg helst klare før jul, og kanskje ned til 68kg før jeg reiser.

 

Motivasjonen har vært ganske bra hele tiden, men kjenner at den ikke alltid er på topp. Så jeg henger gjerne litt her inne også for å prøve å motivere deg litt også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei,

Stemmer. Det var jeg som hadde knipset noen bilder. Jeg er 1,65 m. Så jeg trenger å gå ned mer. Jeg er ikke 100% fornøyd selv enda heller. Men jeg nærmer meg. Jeg vet jeg er på riktig vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...