Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Å spise frukt som mellommåltider er vel ikke så gæli vel?

Skrell noen gulrøtter og kanskje noe kålrot, og legg i biter i vann. Det er utmerkede snackserier å tygge på når en blir fysen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Lenge siden sist jeg var her' date=' men har fokus på regelmessige måltider. Blir ofte kjappe løsninger som frukt til mellommåltider.... jeg hater matpakke...

- Vannet går bedre, men kan også forbedres!

-Og jeg beveger meg mye!

 

Skal legge enda mere fokus på vann! Mere grønt! Og mellommåltid!!

 

Ha en fin uke alle sammen!! Skriv gjerne noen ord om hvordan det går..![/quote']

 

Jeg hamstrer wasa sandwich (grove) og Jack Links kjøttbars som mellommåltider. De er bra sunne og metter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise frukt som mellommåltider er vel ikke så gæli vel?

Skrell noen gulrøtter og kanskje noe kålrot' date=' og legg i biter i vann. Det er utmerkede snackserier å tygge på når en blir fysen ;)[/quote']

Det kommer ann på mengden... Men takk for tipset om kålrot... det har jeg glemt..!

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer wasa sandwich (grove) og Jack Links kjøttbars som mellommåltider. De er bra sunne og metter godt.

Takk for tipsa!! Men hva er Jack Links Kjøttbars? Hvor mange kalorier inneholder de, og hvor får jeg kjøpt dem??

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsa!! Men hva er Jack Links Kjøttbars? Hvor mange kalorier inneholder de' date=' og hvor får jeg kjøpt dem??

[/quote']

 

Kjøttbarene finnes i potetgullhylla(!) på meny, ultra, esso og større ICA-butikker. 65 kalorier på en 25g bar. Det er tørket, krydret kjøtt og gir mye proteiner og karbohydrater, lite fett. Jeg synes jeg er mett overraskende lenge i forhold til kaloriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttbarene finnes i potetgullhylla(!) på meny' date=' ultra, esso og større ICA-butikker. 65 kalorier på en 25g bar. Det er tørket, krydret kjøtt og gir mye proteiner og karbohydrater, lite fett. Jeg synes jeg er mett overraskende lenge i forhold til kaloriene.[/quote']

Takk for tipset! Skal jammen se etter de barene! Kan ikke huske å ha sett navnet ditt her før.. Hvor finner jeg deg og hvordan er det med deg?? Veldig koselig med nye folk her!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Skal jammen se etter de barene! Kan ikke huske å ha sett navnet ditt her før.. Hvor finner jeg deg og hvordan er det med deg?? Veldig koselig med nye folk her!!

 

Klem fra XXL

 

Jeg befinner meg stort sett i "ned under 10", men forsøker å lese fellestrådene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har begynt en fin påske!! I dag skinner sola så fint! Vi har masse snø og trenger ikke dra til fjells for å se og oppleve den. Men tror kanskje det blir en fjelltur på oss etterhvert. Det er litt sykdom i familien, så jeg krysser fingrene for at det ikke utvikler seg så det blir hjemmepåske istedet..

 

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD PÅSKE!! Kos dere med de riktige tingene.

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...