Gå til innhold

Krymperne


Gjest synøve
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, vi er krymperne:)

Jeg fikk det siste nr. av iform i posten for litt siden, og i går kveld fandt jeg ut at jeg skulle prøve styrketreningsprogrammet som sto foreslått der. Og jeg er altså en styrketreningsjomfru. Jeg tok først 25 knebøy, dere vet når man bøyer begge knærne samtidig. Etter det tok jeg 10 sånne andre knebøy, der man skrever ut med et bein og bøyer kun et av beina. Og der fikk jeg krampe. I BEGGE lårene samtidig. Jeg skulle ikke klart å stå på beina. Klarte etter langt om lenge å sjangle meg i soffan. Og krampen varte faktisk hele kvelden. Og i dag er lårene svake som bare det, føler at krampen er like rundt hjørnet(helt sprøtt). MEN da jeg steg ut av senga i morges, hadde gårdagens flopp gjort underverker på mine tjukke lår. JEG HAR FÅTT ÅPENROMM!!!!!!!Mellom lårene. Og det var der ikke i går. IIIIIIIIiiiiiiiiiiii.Måtte bare dele det magiske øyeblikk med dere krympere:)))) Har noen av dere opplevd plagsomm krampe??????Har faktisk aldri skjedd meg før. Ikke at jeg har trent hart før heller.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' vi er krymperne:)

Jeg fikk det siste nr. av iform i posten for litt siden, og i går kveld fandt jeg ut at jeg skulle prøve styrketreningsprogrammet som sto foreslått der. Og jeg er altså en styrketreningsjomfru. Jeg tok først 25 knebøy, dere vet når man bøyer begge knærne samtidig. Etter det tok jeg 10 sånne andre knebøy, der man skrever ut med et bein og bøyer kun et av beina. Og der fikk jeg krampe. I BEGGE lårene samtidig. Jeg skulle ikke klart å stå på beina. Klarte etter langt om lenge å sjangle meg i soffan. Og krampen varte faktisk hele kvelden. Og i dag er lårene svake som bare det, føler at krampen er like rundt hjørnet(helt sprøtt). MEN da jeg steg ut av senga i morges, hadde gårdagens flopp gjort underverker på mine tjukke lår. JEG HAR FÅTT ÅPENROMM!!!!!!!Mellom lårene. Og det var der ikke i går. IIIIIIIIiiiiiiiiiiii.Måtte bare dele det magiske øyeblikk med dere krympere:)))) Har noen av dere opplevd plagsomm krampe??????Har faktisk aldri skjedd meg før. Ikke at jeg har trent hart før heller.........[/quote']

 

 

Hei på deg!

 

Du må huske på å varme opp før du setter igang med å trene! Hvis ikke er det veldig lett å få kramper og også skader!!

 

Lykke til med treningen! Iform er forresten et supert blad!! :(

 

Mvh,

Mrte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Lurer på om det er plass til en til på gruppa deres? Fire kilo før jul er perfekt for meg, da kommer jeg endelig i mål etter mange år med langsomslanking. Har holdt på på internetkurs og det har funka bra, men syns det hadde vært bra med litt gruppefølelse nå, for jeg trenger litt push for å holde fokus. Kjedelig å holde på for lenge aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Lurer på om det er plass til en til på gruppa deres? Fire kilo før jul er perfekt for meg' date=' da kommer jeg endelig i mål etter mange år med langsomslanking. Har holdt på på internetkurs og det har funka bra, men syns det hadde vært bra med litt gruppefølelse nå, for jeg trenger litt push for å holde fokus. Kjedelig å holde på for lenge aleine.[/quote']

Det går nok bra det. Velkommen og du finner oss under Krymperne uke 2 denne uken. Fint du har klart deg så bra og lykke til med å nå målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...