Gå til innhold

Vrå Åtter - uke 3


Gjest hinkespretten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest hinkespretten

Hei alle sammen! La inn en ny tråd for oss for denne uke siden det er veiedag i dag og jeg har vært på vekta! Ned 800 gram til 73,6! Ikke verst det, med tanke på at jeg var ute på lørdag og spiste godis på søndag :-)

 

Hvordan går det med dere andre? Spent på å høre....

 

Hinkespretten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Veier nå 71 kg, altså ned ett kg siste uke. Totalt siden oppstart har jeg gått ned 3.8 kg.

1 cm borte rundt midjen denne uka, nytt midjemål: 78 cm.

Er veldig godt fornøyd med det!

PS Hinkespretten: Dette er egentlig uke 4 - kanskje du kan redigere tittel på innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang, både til Lerke og hinkespretten! Selv har jeg veing i kveld, så det kommer en oppdatering etter 8 en gang! Har en god følelse denne uka, så jeg er veldig spent!

 

Vi snakkes,

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare si gratulerer alle sammen! dere er flinke:)

 

så var det ny veiing igjen da! syns ukene flyr avgårde!

 

Må innrømme at jeg har vært pitte litt sløv denne uken også! jobber mye skift og det blir av og til lite spising eller bare å hive i seg noe kjapt de minuttene jeg har ledig tid på jobb.

 

Har gått den 500gram.. dvs at vekten min nå er på 73,7. Da jeg ikke fikk målt midje sist uke, så er den no på 91! (totalt 9 cm bort) Har faktisk kommet meg inn i en buksesom var sprengt for bare noen uker siden;) jippi!

 

Stå på alle sammen:=

 

lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes folkens, da er ukas resultat for min del klart!

 

Start vekt: 116,3

Vekt i dag: 100, 3

BMI start: 35, 89

BMI i dag: 30,95

Midje start: 112,5

Midje i dag: 101,5

Nedgang denne uka: 2,0 kilo

Nedgang i cm midje denne uka: 1 cm

 

Er ganske fornøyd, selv om jeg lenge lå an til å få ett 2-sifret resultat.. (Juksa litt og kikket på vekta denne uken..) 2 kilo etter over 3 måneder med reduksjon hver uke er egentlig eventyrlig (har lest nye Nemi i dag, til eventuelle med-lesere)

 

Da har jeg enten 3,3 eller 5,3 kilo igjen, avhengig om jeg skulle starte på 6 eller 8 kilos nedgang før jul.. Tror ikke alle ukene blir så gode som denne, men jeg tror jeg skal øke målsetningen til 8 totalt her inne på Vri åtter jeg også! Så da har jeg igjen 5,3 kg på 6 uker og to dager! Det blir akkurat så tøft som det bør være :(

 

Alle her inne har jo vært flinke! Ønsker alle en riktig god uke til neste veiing!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOho!!!!

 

Her er jeg igjen!

Dere har jo vært kjempeflinke alle sammen..

Jeg har endelig fått resultater for omlegginga av dagen min:)

Gått ned 3 kg denne uka, så jeg er DRIT FORNØYD!!!!

 

Lykke til alle sammen:)

ser dere neste onsdag.

 

PS: jeg er ikke så flink til å måle jeg..

 

Klem Kampari:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hinkespretten
Hei

Veier nå 71 kg' date=' altså ned ett kg siste uke. Totalt siden oppstart har jeg gått ned 3.8 kg.

1 cm borte rundt midjen denne uka, nytt midjemål: 78 cm.

Er veldig godt fornøyd med det!

PS Hinkespretten: Dette er egentlig uke 4 - kanskje du kan redigere tittel på innlegget?[/quote']

 

Får ikke endret tittelen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...