Gå til innhold

onsdag 16.11 link for 5 kilo før jul..


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Hvordan går det med dere som har veiedag i dag? Jeg er så veldig sulten i dag jeg... Drikker vann og te på harde livet, må holde meg fram til lunsj...

 

Merker at det har blitt litt mindre pågang på linken... Har folk begynt å backe ut? Det er noen jeg synes det er lenge siden jeg har sett her inne... Gi lyd fra dere så vi vet at dere lever!!! Iallefall er innom sidene av og til.. Ha en kjempe fin dag jenter (og gutter???). Husk å si noen fine ting til dere selv i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igen.

Hade egntligen veiedag igår, men då hade jeg gått opp, og tenkte gi opp allt.

Veide meg før morro skyll idag igen og veide da 1 kilo mindre!!!!

Vet ikke riktigt vad som sker i kroppen.

Er ikke i form, kanske det har noe med saken att gjøre.

Sjuk=ikke noe trening, men det kænna skønt jusst nu.

Har trent mye i det sista og trenger kanske litt vile.

 

Jeg er litt sleip og legger in dagens vekt da....

 

Start: 67,5

Førrige uka: 66,6

Idag: 65,7

Højd: 164

Alder: 36, snart 37 uffamej...

 

 

Stoler ikke helt på att jeg virkelig har gått ner, men vekta sier så.

Ga som sagt opp i helga, og har ikke giddi att skrive opp vad jeg spiser.

Jeg blir alltfør fokusert på mat og vad jeg får og ikke får spise osv, og får dålig samvittighet nær jeg spiser sånt jeg ikke burte bla bla bla.

 

Spiser vanlig mat, men litt mindre portioner, och mer grønsaker og tenker fortsette med det, så får vi se vad som sker.

 

Nej er ikke særligt morivert nå nej.

Syns alle dere er så flinke, og selv får jeg ikke till det, men jeg skall ikke gi meg ænnu......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Hallo!!!!du har jo gått ned nesten to kilo! Ta dagens vekt som en oppmuntring du!!

 

Jeg er enig i at det kan bli litt vel mye fokus på mat og veiing og sånn, så jeg skriver heller ikke opp hva jeg spiser. Men har det ganske inn under huden nå føler jeg og vet ganske nøye hvor mye jeg kan spise av hver ting. Merker at det er deilig å ikke få så dårlig samvittighet om jeg går litt utover skjema...

 

Jeg synes du er flink Lotta, du gir ikke opp iallefall... Hvordan går det med røykekutten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykinga ja.....

Hade MEGA-krash på lørdagen. Spiste hele kvellen efter att jeg kom hjem fra jobb. Det var ikke frukt og grønt!!!!!

Avslutade det hele med 2 røyk innan jeg gick og la meg.

Snakka om att vara IDIOT!!!!!

 

Men innan gick det kjempefint, takk hahaha.

Ska lese boka om igen, detta går ikke ju. Skall ju på spinning 2 før jul vettja!!!!

Merkte efter 11/2 uke att pusten var MYE bedre, og det var hærligt att vakna på morron frisk og ren i kroppen.

Bare att ta nye tag..........

 

Nu skall jeg ta mitt vonde hode og rusla ivæg på jobb snart........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Backe ut?! Nei, ikke snakk om! Riktig nok har jeg gått opp igjen det lille jeg gikk ned, men har begynt på ny frisk nå. Håper å få litt bedre tid og bedre matvaner når jeg bare blir ferdig med eksamen neste uke, men prøver. Trøstespiser litt når jeg leser til eksamen. Men kveldens godis til Lost er kosemerkene for denne uka, og da blir det ingen ting til helgen. Skal bort uten min kjære, så det tror jeg at jeg klarer. Tenk så deilig det hadde vært å gått ned litt i vekt til vi treffes igjen!?

 

Jeg kan ikke skryte av at jeg har gått ned noe hittil, men jeg er fortsatt med- og det er jo et tegn på at jeg vil i allefal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist nå...som du sier Gifteklara. Prøver å stå på og gjøre så godt jeg kan, og tror det går sakte men sikkert nedover. Lurer på om vekta skal ha nye batterier...den er helt rar...begge veier egentlig.

 

Men, det jeg gjerne ville si noe om, er at jeg en stund bare synes det var deprimerende å gå inn og lese diskusjonen vår. ALLE bare pratet om hvor sugne de var på alt mulig, om store sprekker og lite trening. Dette følte ikke jeg var så motiverende. Da jeg gikk på kurs fikk vi ikke lov til å ha den type samtaler på kurskveldene. Man kunne konstatere at det hadde vært en dårlig uke, men ikke gjøre det til et stort tema. Likevel kan jeg forstå at man kan ha behov for å få det ut, og dermed få støtte hos de andre....hm, det er en fin balansegang. Men jeg tror at hvis alle sier at de har sprukket, kan det også få negative virkninger på resten. Da kan det kanskje lett bli en kollektiv sprekk? Eller? Dette er absolutt ikke ment som kritikk til noen av dere som synes det har gått litt trått. Dette er jo tross alt en motiveringsdiskusjon, og da må det være plass til litt av hvert.

 

Håper at alle koser seg, mitt beste tips nå er mandariner! Spiser sikkert 10 per dag, kjempegodt! Lykke til videre til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gitt meg ennå jeg, bare ikke hatt muligheten til å være så mye her i det siste. Går litt trått for tiden. Sto stille denne uka, har hatt to helger med fest og har ennå 3-4 uker framfor meg. Mye ute med jobben, i tillegg til julebord og andre tilstelninger før jul. Men satser på at de siste 2,5 forsvinner lell. Får leve magert og trene bra i ukene... Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, har ikke tid til å være innom så mye, men har ikke gitt opp nei. Har en deadline på onsdag, så fram til da har jeg lagt trening på hylla og sitter konstant og jobber... Men holder kostholdet sunt (snackser på klementiner og agurk...).

 

Startvekt: 64,4

Vekta nå: 62,8

Ned: 1,6 kg

Igjen til mål: 2,8 kg

 

Start midjemål: 86 cm

Midjemål nå: 81,5 cm

Ned: 4,5 cm

 

Går i hvertfall nedover, selv om det går ganske tregt... Fra onsdag av så blir det tid til trening og slikt igjen, så da begynner hardkjøret fram til jeg skal hjem til jul! Må nok slite med å gå helt i mål, men skal så nært som mulig!

 

Håper resten også holder ut, det er ikke så lenge igjen så stå på!

 

lone, som tusler på universitetet en tur... blir vel der til kvelden kommer tenker jeg...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...