Gå til innhold

Bergen!!!


Gjest SouthBeach

Anbefalte innlegg

Gjest SouthBeach

Hei!!

 

Noen flere fra Bergensområdet som skal ned i underkant av 10 kilo?? Kjekt å snakke med noen som er i samme vær og vind!

 

Jeg skal ned 9 kilo før jul. Er 28 år og bor på Askøy utenfor Bergen.

 

Håper vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei

Bur også i Bergen - Nesttun og har som mål på ta av 6 kg før jul. Då eg starta innskjerpinga i haust var det 9 kilo som skulle bort. Så det går nedover, sjølv om det ikkje blir noko ekstremt tempo. Regelmessige måltider og trim er det som virkar så langt.

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Bergen, på Landås nærmere bestemt.

Målet mitt er å ta av ca 6 kg til. Går nå på mitt andre internett kurs og det fungerer greit, men det er koselig å ha noen å "snakke" med for det.

 

Lykke til alle sammen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor også i Bergen-Fana. Skal (vel, VIL, iallefall...) ned 7 kg før jul......

Har ikke turt å veie meg etter sommeren, men var 73, 6 før ferien. (En særdeles avslappende ferie:-)) Tipper 77 nå...

Må bare skjerpe meg, tør ikke en gang spise gullkake på mandag:-0

 

Rine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cruelladeville

men skal ned mer enn 10 kg.

 

Ønsker meg en joggepartner eller en turbuddy opp Dronningen/Kolbeinsvarden eller noe sånt... eller en å trene med i Holmedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irennemi

Har dere hatt en fin helg?

 

Jeg har veiedag i dag, og har endelig gått ned litt. 300 gram. Ikke masse å skryte av, men har stått stille på samme vekt i 3 uker nå. Jeg er halvveis i mitt andre internett kurs, og har til nå gått ned KUN 1 kg på dette kurset. Begynner å slite litt med motivasjonen nå merker jeg.

 

Håper det går bedre med dere :(

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millemie

Heisann!

 

Jeg bor også på Landås,og er mye ute på tur. Lyst å henge deg på Irennemi?

Blir kjedelig i lengden å gå alene....og nå mørkner det fort også.

 

Jeg går ikke på noe kurs, har aldri gjort det,men prøver å bruke all den positiviteten som finnes her inne som motivasjon, samt at dagboken gir meg en pekepinn på hva jeg spiser.

 

Jeg trenger å gå ned 8-9 kg før en hofteoperasjon,så nå er det alvor. Tidligere har jeg tatt av 20 kg med en "selvkomponert" lavkarbodiett, og 7 av disse kg er kommet på igjen av ymse årsaker.

 

Millemie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irennemi

Hei Millemie

 

Kanskje jeg kan henge meg på deg, ut på tur. Syns det er godt å gå tur, men er ikke så flink til å gå alene...

 

Litt om meg: Er 27 år og tar for tiden doktorgrad ved universitetet. Flyttet til Bergen for ca 1 år siden, kommer opprinnelig fra østlandet. Har samboer som jeg vanligvis drar med på tur innimellom....

 

Hvor/når pleier du å gå tur? Er ikke akkurat i superform :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...