Gå til innhold

Okinawa raporterer fra kilokampen


Gjest Okinawa

Anbefalte innlegg

Hei' date=' jeg kjenner du holder meg i øret ja...hehe.

Det er bra.

Det trengs.

 

Spennende, tja, i grunnen ikke. Du vet, det er ikke særlig stor sjangse for å lykkes, Odsene er på omlag 25%. Så det er ikke rare greiene. Så så veldig spennende synes jeg i grunnen ikke det er... Mest bare trist. Trist å måtte gå igjennom det.

 

Vel, flink i dag, sanket 2 trimpoeng og greier!!

 

Håper morgendagen går bra også!!

 

Takk Xxl[/quote']

Ja, jeg har ikke sluppet taket ennå, jeg!

 

Skjønner du ikke lar gleden boble over ennå når det er usikkert. MEN det er faktisk 1 av 4 som lykkes!! (Jeg trodde det var bedre odds??) Det kan være dere er den heldige denne gangen! Krysser fingrene!

 

Ha en fin uke! 2 trimpoeng er kjempebra!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Å kjære vene................

 

Jeg er GRAVID jeg.....

-Så mye for denne slankekuren...hehehe.

 

Ikke særlig gøy å begynne ett svangerskap på 100 kg da men....

 

Så her har vi frotset i alt tenkelig og utenkelig av nei mat og fy mat siden testen viste positivt.....

 

*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye!:)

 

Kribler litt ekstra i kroppen nå da?!?

 

Håper at du er i fin form og at du får et sunt og godt svangerskap.:)

 

Kommer du til å titte innom i ny og ne på disse sidene allikevel eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!!! Oj, oj, oj! Jammen ble du gravid!!! ("HVa var det jeg sa!"). Selv om du veier 100 kg, så går det jo ann å leve etter GR??!!?? Håper vi får høre fra deg her inne innimellom!!

Lykke til!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten! :) Kanskje vi kan følge hverandre igjennom oppturer og nedturer. Er 13 uker på vei og jobber for fullt med å "holde vekten" så lenge som mulig. Har til nå plusset på vekta 2,5 kg og veier nå ca 106 kg.

 

Prøver å holde meg til GR-prinsippene men de dagene formen og humøret ikke er helt topp er det vanskelig. Må finne andre måter å kose meg med graviditeten på enn å "kose-spise" :) Går nå på GR-kurs og skal følge det til jul. Drømmer egentlig om å greie å gå ned de 2,5 kg jeg har gått opp men vet at det er lite sannsynlig.

 

Pst! Jeg har også en toåring i huset + 3 store på 13, 15 og 17 år.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det over for min del..................

Har hatt en abort, en inkomplett en, skal inn å ha utskraping onsdag........er knust, og trøster meg med mat og sjokolade, uanstendige mengder.

 

Er pr i dag tyngre enn ved kursstart 1 okt.............gode gud.

 

Men jeg er lei meg forde jeg mista spiren min, kjempelei meg!!!

 

Spesielt siden dette er prøverør.

 

Gir nesten opp.

 

Men kommer tilbake, sterkere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Skjønner du er opprørt og lei deg. Det har du faktisk lov til nå. Ta deg tid til å sørge, du kommer sterkere tilbake når du er klar.

 

Tenker på deg, Okinawa.

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Jeg har det PYTON.

Jeg har brukt 1700 kroner på ett internettkurs som skulle hjelpe meg ned i vekt. I steden er enden på visa at jeg er tjukkere enn noengang.

Jeg har vert igjennom ett prøverørs forsøk, som gikk fra suksess til fiasko. Det hele endte med at jeg aborterte, og ble innlagt til utskraping. Dette er omlag en uke siden, og siden har jeg druknet mine sorger i sjokolade, ostepopp, julemasipan, og pepperkjeks.

 

Fatter ikke hvordan jeg noengang skal greie å gå ned i vekt. Akkurat nå kjennes jeg bare feit og ekkel ut. Jeg ER feitere enn noen gang. Jeg er ENORM i overkroppen.

 

Kjøpte meg slik vinterdress før helga, sånn lofoten-dress fra wistex. Str 54/56. Ogf jeg kan bare ha truse og bh under.....den er driiitstram over rumpa, og jeg ser seriøst drygt gravid ut..... Tragisk.

 

Jeg går runt i t-shirt. Jeg er så feit at jeg kan ikke ha genser.......... Da ser jeg så enorm ut at det går altså ikke an. Og jeg har ikke tykk vinterjakke, bare slik vindjakke, litt tynn en. I str XXXL så klart.

Faktum er at jeg er så feit at skulle jeg kle meg etter vinterværet, og ha både t-shirt, genser, og tykk og varm vinterjakke, da hadde jeg sett så enormt feit og polstra ut, at jeg hadde iallefall ikke turt å vist meg for folk........

-Ergo, jeg går kun i tshirt, og tynn høstjakke. Ser bittelitt mindre ut da. Iallefall innbiller jeg meg det.

 

Vel, i ærlighetens navn kan jeg tilstå at jeg i skrivende stund sitter her med Nidar Jule Favoritter, og Sætre jule-pepperkaker.............

 

Og samtidig med det så depper jeg over hvor enorm jeg er, og det føles sjukt, og det er enda mer deprimerende.

 

JEg prøver å jobbe med det mentale, og psyker meg opp til å starte på nytt.

 

Alle motiverende "spark i ræva" mottas med takk..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Okinawa! Et spark i r.... er det siste jeg har lyst til å gi deg nå! Men en stor klem som når inn og varmer deg det har jeg lyst til å gi deg.

 

Så ufattelig trist at du mistet din lille spire. Jeg er kanskje ikke den rette til å trøste deg ettersom jeg har mitt lille knøtt og kjenner at det er liv men jeg fikk så vondt av deg.

 

Du må ikke bebreide deg selv for hva du spiser akkurat nå. Men prøv allikevel å spise dine måltider med mat slik at du får kroppen litt mer i balanse. Om du spiser alt det andre i tillegg så blir det iallefall bedre for kroppen din og psyken hvis du også spiser mat. Prøv å kom deg ut i frisk luft, om du ikke orker å gå en tur så sett deg på trappa eller stå i vinduet. Pust med magen og prøv å finn litt ro. Søk trøst hos dine nærmeste og snakk deg igjennom sorgen.

 

Varme tanker og klem fra pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner du har det fryktelig... Jeg vil også gi deg en klem og ett klapp på skuldra. Gjør som pæra sier, spis mat og få deg luft. TIPS anng klær; så kan du bruke ullundertøy under vindjakka. Det tar ikke stor plass og du kan rusle en tur uten å fryse så ille som du gjør med bare en t-shirt. Ta på 2 lag med ull!

 

Prøv å kos deg med jenta di!!!

XXL tenker på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann........

 

Jo jeg prøver å kose meg med jenta mi som best jeg kan.

det er god trøst i det når man har mistet.

 

På slankefronten er jeg fortsatt på hue neddi en pose sjokolade, og en skål potetgull, men har meldt meg på nytt internett kurs.

 

Starter 17 des................

 

Hun som er kursveileder har hvistr peiling på trim, og det håper jeg å dra nytte avv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Så flott at du begynner på nytt kurs! Kjempebra! Nytt kurs og nye muligheter! Håper det blir lettere å slippe sjokolade og potetgullposen i søppla da..!

 

Lykke til!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for at du er innom xxl.

Selv har jeg ikke vert så flink å stikke innom her.

 

Vel, men så har jeg vel ikke vert så flink til noenting de sistemånedene da. Jo, en ting har jeg vert flink til, og det er å psyke ned meg selv..... Jeg kommer aldrig til å greie det, bla bla bla.......

 

Og så er jeg så vanvittig forbanna på meg selv.

Tenk at jeg har tilatt meg selv å bli slik som det her?

 

Husker da jeg veide 80 kg, og syntes jeg fortsatt var feit.... og det er 25 kilo siden......

 

Vel, hormoner, prøverør graviditet, og en fæl abort ødela alt for meg sist. Men det er uansett en lusen unnskyldning for de FEM kiloene jeg har lagt på meg siden jeg begynte forige kurset........................Hvordan har de 5 kiloene kommet??

SJOKOLADE, POTETGULL, OG TV.........

 

Som jeg leste i avisa i går, en dame jeg "vet om " som bor i min kommune har ved egen hjelp gått ned hårreisende 70 kg, heile på egenhånd.

Og som hun skriver om tiden før hun måtte legge om livsstilen:

"Jeg sitter meg til døde forran tv`n"

Ja, jeg også- Så snart ungen er i seng er det å legge seg på sofaen med en stor pose freia eventyrsjokolade, og en pose potetgull....og det er ofte tomt før 9 nyhetene er ferdig................

 

Og for å rettferdiggjøre at jeg spiser slikt, så tillater jeg meg selv å gjøre det, forde jeg skal jo begynne å slanke meg "på mandag", og da, da skal jeg bli fin da..... Så det er jo bare rett og rimelig at jeg frotser nå.........

 

Nei, helvete heller, dette går ike. Jeg er feitere enn noen gang. Spesielt magen er enorm, Den er faktisk blitt så enorm, at når jeg sitter på huk må jeg skreve, for å få magen ned mellom beina..... Jeg ser ikke ut.

 

Min datter fortjener bedre enn dette, JEG fortjener bedre enn dette.

 

Nytt kurs starter i morra, jeg har rapportering onsdager, og denne gangen SKAL jeg gå ned litt. Det bare MÅ jeg......

 

Jeg er så skuffa over mag selv.

Tenk, jeg tok ikke med meg min datter på juletrefest på grendahuset i går, forde jeg sjemmes over hvordan jeg ser ut. Forde jeg ikke har klær, forde jeg ikke kan vise meg ute blandt folk.

 

Jeg gråter når jeg tenker på hva jeg frarøver henne.......................

 

Men jeg greide ikke gå, har ikke klær, hva skal jeg gjøre da, det er 8 minus ute, og det eneste jeg har er enorme (xxxxxxl) svarte t-shirts........Ser teit ut å sitte på juletrefest i t-shirt da....

 

jo da, xlindt og generos.......men skal det passe over skuldre og bringe, må det være så stort at det virkelig ser ut som telt..............( 54/56

 

JEG SKAL GREIE DET DENNE GANGEN. FOR JEG TAKLER IKKE DETTE LENGER.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke har noen god dag i dag, men det kan og vil bli bedre!!! Nå har du bestemt deg for at du skal begynne på nytt kurs, og kanskje du skal gjøre som meg bestemme deg for og si det høyt; at jeg skal gå kurs til jeg er nede i matchvekt!! Uansett hvor lang tid det vil ta så skal du ned i vekt og der skal du bli. Jeg veide 108,9 kg og det er mye til 174 cm.. Og jeg vil ikke tilbake dit noen gang.... Når jeg begynte mars 2006 trodde jeg at før jul samme år ville jeg være ferdig! Ble jeg det? Neida, jeg er her og har fremdeles 12-13 kg igjen.. Så får det bare ta den tid det trengs og koste alle lappene det vil. For jeg skal ned, og på vei nedover så skal jeg også leve og føle at dette kan jeg leve med videre. For the rest of the life!

 

Jeg skjønner du har hatt mye å tenke på og da tyr en ofte til usunne alternativ. Men lag deg en dipp med grønnsaker og sitt å knask på det utover kvelden! Frukt m kesam! Drikk masse vann og begynn med en hobby! Strikking! Scrapbooking! ikke fullt så moro å spise da og klisse til garn og bilder... Tror det er viktig å fylle tida med noe. Sier ikke at du skal kutte ut tv-tittinga, men ofte så forbinder man tv-titting med spising. Kanskje du skulle bare tillate deg å spise på kjøkkenet uten tv?? Det blir som med røykekutt, ikke drikke kaffe sammen med røyken osv.

 

Om du også klarer å få til litt trim på stuegulvet, tenk på hvor mange trimpoeng du kan få på en uke! Dette klarer du!!! Det er jeg sikker på!!! Og når mannen din kommer hjem etter en arbeidsperiode borte så skal jeg love deg han ser forskjell!

 

 

Skjønner du ble skuffet over deg selv da det ikke ble juletrefest.... Jeg har vært og er nok fortsatt slik at jeg unngår settinger jeg ikke liker.. Men hva kan du gjøre for å trives bedre med deg selv?? Klær, bl.a... Du trenger å ha litt klær på vei nedover. Gå ut i morgen å kjøp deg noe sånn halvpent. Det får du bruk for til jul og nyttår. En pen bluse, genser eller topp og jakke??!!? Er du som meg som trives i sort, kjøp noen nye smykker og pynt opp. Om du vil ta vekk oppmerksomheten fra mage og pupper, bruk kort kjede!! Oppsøk gjerne en butikk som har store str og spør om hjelp!!! Prøv før du sier; nei, det passer ikke... Og kanskje du kan bestemme deg for at selv om du har problemer med vekt og selvtillitt akkurat nå, så trenger ikke det gå ut over dattera di... Jeg vet jeg sier mye rett ut nå, okinawa, men jeg tror du tåler det..Du vil jo gjerne videre, det viser du med å komme inn her og dessuten har du meldt deg inn på nytt kurs!!

 

Ja, dette ble mye på en gang. Håper jeg får se deg mye her inne fremover. Jeg skal motivere så godt jeg kan!

 

Ha en fin kveld! Vi skrives!

 

Stoooooooooooooooooor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom og kikker hos deg også nå, har foreløpig holdt meg inne på Rinas tråd. Jeg ser du mistet barnet du bar. Leit. Håper du finner ut raskere enn jeg gjorde at det ikke hjelper å spise seg ihjel -og at du tar styringen over livet ditt igjen. Det er bare sørgelig sant at sjokolade o.l. øker serotonin nivået i blodet og gir en slags lykke/velbehag følelse. Du kan oppnå samme effekt med trening. Kjedeligere og smaker ikke godt, men effektivt. Viktig for den andre lille jenta di at du kommer på banen igjen. De har mye pent, kledelig tøy på Dominique, men det er DYRT. Du må ha antrekk du kan vise deg offentlig i, for datteren dins del. Har du en flink lege som kunne støttet deg litt en periode nå til du fikk hentet deg inn igjen litt? Håper kurslederen din er dyktig. Bruk venner og helsepersonell rundt deg. Det er ikke bare bare når du skal gjennom hele halutten med hormoner, prøverør og abort. Jeg føler med deg, og vet at mat ikke er veien å gå. Av bitter erfraring. Hullet i hjertet er om mulig like stort om ikke større, og du er mange kilo tyngre og føler deg enda dårligere-- både fysisk og psykisk vrak Jeg syns du er flink som har startet opp på nytt kurs, og håper det blir trivelige kvelder på kurs- med mye støtte og god veiledning. Skal gå innom og sjekke hvordan det går med deg, og venter å se stø nedgang. Du er sterk. Sterkere enn du tror. Du har tatt et valg, både for din og din datters del. Hold fokus på det og ta en dag om gangen. Steg for steg, til du er framme. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Okinawa!

 

Ville bare gi deg en stoooor trøsteklem! Jeg har tidligere vært igjennom en spontanabort selv med påfølgende utskrapning, og jeg har aldri følt meg så elendig, både fysisk og psykisk. Hadde allerede rukket å legge på meg en god del, og så kom den mentale nedturen og ga meg en unnskyldning til å trøstespise som bare det.

 

Ville bare si at jeg tenker på deg! Det at du er så ærlig og selvransakende her inne viser at du har det som trengs tror iallfall jeg! Det viser at du ikke har gitt opp og at du har tæl nok til å lage et nytt liv for deg selv.

 

Hvis jeg skal gi deg et råd (selv om du ikke har spurt) vil jeg si at du burde fokusere mindre på en mulig graviditet og heller snu all oppmerksomhet mot å gå ned i vekt. Etter det jeg har hørt er det ofte når man "ikke bryr seg lenger" at man plutselig blir gravid. Selv gikk jeg på GR-kurs mellom svangerskapene mine og hadde et slags kappløp med meg selv om hvor langt jeg kom meg ned i vekt før jeg ble gravid igjen. Det ble ikke rare greiene, bare 6 kg, men det hjalp jo litt. Og fokuset ble styrt vekk fra tanker om spontanabort og andre ting som kan gå galt, for jeg ble liksom "avbrutt" av svangerskapet.

 

Jeg slutter meg også til dem som sier at klær er bra! Er du i Oslo-området? Jeg har et par butikk-forslag som er helt strålende og ikke altfor dyre. Ellers er det vel mye fint på nettet også.

 

Lykke til, dette klarer du!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... kjempetrist at du mistet spiren din... men om jeg kan kom med et velmenende spark, om du går ned noen kilo er det lettere å bli gravid igjen... Jeg krysser fingrene for deg, både at du holder på neste spire og at du greier å gå ned noen kilo før den tid!

 

Vet ikke hvor du bor, bor selv i Østfold, bor du i samme fylke skulle jeg gjerne ha gått turer sammen med deg!

 

Klem fra Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten jenter.

 

Det er godt å vite at jeg ikke er alene om tanker og følelser. Og det er godt å få forståelse når ting er vanskelig.

 

Dere spør om jeg er fra østfold eller oslo...hehe, nei, jeg bor i møre og romsdal.....

 

Vel, det er dag 2 i dag, har vert en grei dag, skal ha rapportering i morra.

-Undrer meg litt over dette internett kurset. Jeg har sent 2 meldinger til min veileder, men ikke fått svar i det hele tatt.

Muli hun kun svarer når hun skriver ukebrev.

-Kanskje jeg ble bortsjemt med forige veilederen som svarte på henvendelser hver gang....

 

Vel, se at jeg spiser for lite.....nesten 1400 kcal i dag, 1100 i går..... må nok spise mer ost, og slikt kanskje.... eller, jeg vet ikke heilt.....

Synes dette er vrient!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du føler deg bedre i dag, ikke noe kjekt å føle seg helt elendig og sur og grinete. Synd å høre at du mista babyen din, men som mange sier her, kanskje lurt å konsentrere seg om å gå ned i vekt nå i første omgang, begynn i en ende..... Selv om det ikke er enkelt. Skjønner godt frustrasjoen din, dette er ikke noe gøy. Men somm sagt sender deg noen oppmuntringsklemmer ......... slik nå er de sendt:)

 

Anngående hun som du leste om i avisen, ja var hun ikke flink, men jeg tipper at det lå masse arbeid bak. Morro å se at hun lykkes i alle fall, og når boka hennes kommer ut så skal jeg kjøpe den.

 

Når det gjelder klær, har du vært innom Amanda i stogata?, litt dyre klær, men mye fint, jeg kjøper alle min dongeri bukser der ( london swing eller noe slikt heter merke, og det koster kroner 498 og det er ikke så ille syns nå jeg da ). Har også kjøpt penklær der tidligere. Men i det siste så har jeg handla litt på ellos og lindex, men som jeg skriver om i bloggen min denne uken, alt for mye mønster og blomstrete til at jeg vil bruke mye av de som de har der.

 

Jeg og du bor nok sikkert ikke så veldig langt fra hverandre, ta gjerne kontakt viss du vill?.

 

Ha ei fortsatt fin førjulstid og ta deg gjerne en tur innom bloggen min.

 

klem fra slankebloger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten jenter.

 

Det er godt å vite at jeg ikke er alene om tanker og følelser. Og det er godt å få forståelse når ting er vanskelig.

 

Dere spør om jeg er fra østfold eller oslo...hehe' date=' nei, jeg bor i møre og romsdal.....

 

Vel, det er dag 2 i dag, har vert en grei dag, skal ha rapportering i morra.

-Undrer meg litt over dette internett kurset. Jeg har sent 2 meldinger til min veileder, men ikke fått svar i det hele tatt.

Muli hun kun svarer når hun skriver ukebrev.

-Kanskje jeg ble bortsjemt med forige veilederen som svarte på henvendelser hver gang....

 

Vel, se at jeg spiser for lite.....nesten 1400 kcal i dag, 1100 i går..... må nok spise mer ost, og slikt kanskje.... eller, jeg vet ikke heilt.....

Synes dette er vrient![/quote']

 

 

Hei på deg!Hva med pålegg som makrell i tomat, italiensk salat, rekesalat osv. Når du har salat ++ hva med litt avocado, pinjekjerner i?? Ved siden av kylling er det også godt med pesto... Det finnes mye som får opp antkalen sunn måte. Lykke til!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og GOOOOOD JUUUUL.............

 

Ja nå er jula halveis over, og her har faktisk rakettene begynt å melde sitt inntog. Noe som irriterer meg grenseløst...men det er en heilt annen diskusjon.

 

Ja, jeg begynte på kurs den 17 des, internett kurs.

Og da viste vekta sørgelige 103,8.

Har ikke veid meg siden, for jeg har ikke turt.

 

Er litt redd, for trim har det blitt lite med, og god mat har det blitt mye av. Så kanskje vekta har gått opp.

 

Jeg har prøvd å begrense inntaket av snop, og føler jeg har vert flink der tros alt.

 

Vi har vert borte en del, og når man er borte over flere dager er det ikke så lett åholde samme fokusen på mat som når man er hjemme.

 

Vel, jeg prøver henge med, og gjør så godt jeg kan...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du føler deg bedre i dag' date=' ikke noe kjekt å føle seg helt elendig og sur og grinete. Synd å høre at du mista babyen din, men som mange sier her, kanskje lurt å konsentrere seg om å gå ned i vekt nå i første omgang, begynn i en ende..... Selv om det ikke er enkelt. Skjønner godt frustrasjoen din, dette er ikke noe gøy. Men somm sagt sender deg noen oppmuntringsklemmer ......... slik nå er de sendt:)

 

Anngående hun som du leste om i avisen, ja var hun ikke flink, men jeg tipper at det lå masse arbeid bak. Morro å se at hun lykkes i alle fall, og når boka hennes kommer ut så skal jeg kjøpe den.

 

Når det gjelder klær, har du vært innom Amanda i stogata?, litt dyre klær, men mye fint, jeg kjøper alle min dongeri bukser der ( london swing eller noe slikt heter merke, og det koster kroner 498 og det er ikke så ille syns nå jeg da ). Har også kjøpt penklær der tidligere. Men i det siste så har jeg handla litt på ellos og lindex, men som jeg skriver om i bloggen min denne uken, alt for mye mønster og blomstrete til at jeg vil bruke mye av de som de har der.

 

Jeg og du bor nok sikkert ikke så veldig langt fra hverandre, ta gjerne kontakt viss du vill?.

 

Ha ei fortsatt fin førjulstid og ta deg gjerne en tur innom bloggen min.

 

klem fra slankebloger Evelyn[/quote']

 

Hei Evelyn.....

 

Amanda...tjo, tja, nei aldrig vert innom der.

Har lissom ikke turt det.

Det er lissom som å rope til heile veden at "JEG ER FEIT".............

Doooh, som om ikke alle ser det alikevel lissom.... nei da er det bedre å snike seg rundt på kappahl og lindex..... nei, vet du, seriøst, det er lissom blitt slik inni huet mitt.

 

Dersom jeg ikke snakker om slanking, eller store størrelser, så vet ingen om problemet....

Og det å gå på GR kurs sånn i all offentlighet, det er også å innrømme at "hei, jeg hater Okinawa og er smellfeit"................. og det fikser jeg ikke...

 

Som om ikke alle ser og vet, og bemerker at jeg er smellfeit alikevell......

 

Men nå SKAL jeg NED, NED NED!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg SKAL SKAL SKAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Ja, for du gjør så godt du kan!! Og husk; Rom ble ikke laget på en dag! Ting Tar Tid, de 3 Tene. Og det er lettest å forandre en ting av gangen. Nå er du i gang med å spise mindre gotteri enn før! Bra!!! Prøv å beveg deg. Drikk mye vann. Dette klarer du!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...