Gå til innhold

Sliterne


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å registrere, men det er klønete og tar lang tid.

Så det sløyfer jeg likevel!

Prøvde 1 dag :P Da ble det ca 1000 kcal.

I dag har det blitt mer, jeg spiste lunsj med min datter.

Men jeg tror ikke det ble altfor mye!

Det er ikke veiedag i morgen, men jeg vil sjekke! :o

Ellers: tett i nesa, vondt i akillesen - jeg har det riktig så bra!!!

I morgen har jeg ingen avtaler. Da blir det italiensk og muligens baking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i halsen, her også. Ellers frisk og kjekk. Nå skal jeg lage meg te med propolishonning og ingefær. Da blir jeg nok bra til morgendagens rakfisk-selskap.

 

Selv om det er kaldt - og kulde vil jeg ikke ha - så er det bare helt nydelig ute nå. Rimfrost på alle trær, og diamanter som skinner i solglansen i hvit og ren sne. Fantastisk.

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen og skiføret er her! :)

Fremdeles ikke frisk! Frendeles ingen trim! Drikker c-vitamin, og ingefær med honning hver dag. Og prøver det meste. Kjedelig! Det blir ikke spinning denne uken heller. Og vekten skal bestiges om litt! Har ikke gjort noe besyndelig for at flesket skal minke, så pølsen rundt midjen voker antagekig, sakte og sikkert, samtidig som musklene svinner, det lille som var der. Det var dagens hjertesukk..... Klar for ny uke, satser på at formen blir bedre og forkjølelsen gir seg, det er det viktigste. Skal inn i pen-klær i slutten av måneden, - det hadde ikke gjort noe om jeg hadde et par kilo mindre å drasse på til den tid! Jeg vet det er mulig bare jeg vil og gidder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, sist jeg var inne her så jeg bare den forrige meldingen, den første på ny side, og ikke den jeg ble utfordret i!

Kokko, jeg kan jo ikke si nei, så lenge som jeg har gnagd om vekten og om den udugelige slankeren jeg er! Hadde den samme stasen på meg sist helg, og klærne hadde absolutt passet bedre med et par kilo mindre. Torsdag er det to uker til den skal på igjen. Jeg veide 69,2 kg søndag. Da, kokko (og alle som vil være med på en lynkur) er målet å veie 67 kg om to uker, - det er mulig jeg da må velge en annen veiedag enn søndag :D

Forkjølelsen holder stand!! Kjedelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg, ala! Jeg VET du klarer det. For vi vet at når du bestemmer deg for å ville, så gjennomfører du prosjektet. Så nå følger jeg spent med deg og din rapportering :)

 

Og nei, jeg tar ikke utfordringen:"og alle som vil være med på en lynkur". For jeg vil ikke bli 67 kg om to uker! Jeg er ikke mer stabil enn at jeg frykter at det skal skje :(

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi får se!

På jobb har jeg sånn stor plate melkesjokolade! Av den har jeg spist 1-3 bite (3 biter=25 gram=140 kcal ellerno) hver dag i lange tider, til kaffeen, bortsett fra de tre siste dagene (eller kanskje er det bbare i går og i dag?). I dag tidlig veide jeg brødskivene mine, de veide 45-50 gram.... oppå har jeg hatt rekesalat og kokt skinke og sylteagurk på den ene, og egg med ansjoseller gaffelbiter på, eller kaviar under. Den siste varianten er nok ikke så forferdelig, men den første flommer over av kalorier!! Så her er det bare å ta tak!

Jeg HAR tatt med i nakken og spist mindre nøtter. Jeg HAR passet på å ikke spise noe etter middag, med mindre middagen har vært tidlig. Derimot hadde jeg nok et herremåltid med fet fisk, bernaisesaus, smørstekte grønsaker, dessert, - og vin til det hele. Og fremdeles ingen trim! Jeg må begynne å heie ennå mer på meg selv, tror jeg! Og å si nei til mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre spiser jeg/vi lite salat nå om vinteren, det passer liksom bedre om sommeren når det er varmt. Mange er godt, både alene og i salat. Det samme er avocado, fetaost, oliven, .... Kaloririkt noe av det, men med måte er det ok. Og jeg synes det er godt med reker, fisk eller kylling i salat, og gjerne litt egg også. Må ha litt av det for at salat skal mette nok, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salaten ble god, den - med grove rundstykker til.

Løksuppe hos datteren i går, uten ostegratinert brød.

jeg tror det er magert, men det gir luft!!! ;)

 

Nå står fjellet for tur, med god mat og drikke. :o

OG - det er meldt nydelig vær! GLEDER MEG B)

God, mager helg til dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg meg i nakken og hadde LITT mage-rygg-trim på stuegolvet. Er fremdeles ikke frisk, trege greier. Synd, tør ikke gå på ski i det praktfulle, men for meg altfor kalde været!

Og mat: spiser mindre mellom måltidene i det minste. Bortsett fra det er nok det jeg spiser i overkant kaloririkt. Og for mye. Jobber med saken, om enn ikke helhjertet, dessverre. Vekten besøkes søndag, som normalt.

Riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk! Kan faktisk melde at jeg innbiller meg at jeg er bedre, jippi! Var første tur på treningssenteret siden før jul, dvs over en måned siden sist. Og jeg har meldt meg på spinning i morgen, men har ikke tenkt å være med på de to andre halvtimene før spinningen, det får vente. Får begynne rolig, og spinning kan jeg til en viss grad styre selv. Satser på at kroppen begynner å bli frisk og tåler dette. Ingen trim ute, heller ikke turer nå som det er så kaldt (annet enn til jobb og når jeg går til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste 68 kg i går. Det er i det minste riktig vei. Registrerer ikke, veier ikke maten, men har holdt meg unna sjokolade og chips. Og mindre spising mellom måltidene, og prøver å spise mindre kaloririke saker når jeg dumper uti. Fremdeles for lite trim, men sånn får det være til kroppen er "på nett" igjen. Merker ikke noe på klærne, men om jeg er flink har det kanskje den ønskede effekten til neste torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ned 1,2kg ala! Det er så absolutt riktig vei!!!

Jeg skal veie meg i morgen. Alt er trangt, så jeg har nok ikke vært så flink som deg!

Men: praktfullt på fjellet. Sol og minus 25.

jeg "slo til" med to korte turer. Akillesen tålte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til torsdag skal jeg holde et lite foredrag om spiselige vekster i naturen, hva man kan lage av diverse.

jeg skal ha med smaksprøver. Gleder meg! det er første gang om dette emnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat spist kantinelunsj, og jeg forsynte meg grovt av en salat med mye majones i :(

Og joda, vekten viste mindre enn for en uke siden! Jeg synes det er et slit, får i grunnen ikke flyten i å spise mindre, er hele tiden/ofte sulten, selv rett etter at jeg har spist. får høre hva din vekt sier, kokko, - målet er jo alltid å ikke gå opp, først og fremst!

 

Spennende med foredrag kokko, all mulig lykke til. Jeg skal bare høre på foredrag, - uten smaksprøver på "mitt" foredrag :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig vært på spinningtime igjen!! Jippi! Rett nok var jeg usedvanlig forsiktig og slet meg slett ikke ut, men jef ble varm, og det er lenge siden sist på den måten og over tid :). Håper kroppen synes det gikk greitt også, og ikke bare hodet mitt :D.

Har spist mer nøtter og frukt enn jeg burde i dag, og en fersk skive brød med mye brunost sto heller ikke på menyen, egentlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med spinning! Nå er du der, ala!! Nå går det bare en vei: oppover med trening og nedover med vekta :lol:

Jeg er opp med vekta, nå står den på 74,8kg.

Rett og slett trist :o

 

"Håper" jeg svetter skikkelig i dag. Da er det tannlegetime - med ny krone. jeg må kanskje si at jeg ikke skal ha bedøvelse............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen fornøyelse å være på spinning, og jeg vet ikke hvor lurt det var heller. Har ikke giddet en runde til med styrketrening denne uken, ikke bra! Burde ha gjort det, men det har ikke vært tid, eller jeg har gjerne ikke prioritert det.

Neste uke skal jeg på tur onsdag til fredag med utespising, - og det er da dete r håp om at fest-tøyet passer bedre enn forrige gang :D. Ikke blir det spinning tirsdagen heller, da skal jeg ut med jobben, men eg jeg flink kan jeg prioritere trim før byturen.

I gåt var det middag sammen med brødrene mine, og med saus av creme fresh og blåmuggost var det ikke et måltid av den magre sorten. Men overspiste ikke, og spiste ikke noe etterpå, - men lot litt mer vin være dessert ....

Nå gleder jeg meg til en alene-hjemme-fredag, og venninnebesøk i morgen :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...