Gå til innhold

Sliterne


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

Mor og datter har i dag vært og kjøpt rosa vann- og matskål til Sofie' date=' rosa halsbånd med emaljerte blomster på med matchende leiebånd ;) Og tannbørste :)[/quote']

 

Åååå heldiggriser... Må være morsomt å ha noe å samles om :) Finnes jo så mye fint tøy og utstyr til hunder, og andre dyr, blir dyrt dette kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er fortsatt god:)

 

Skal ut og løpe terrengløp om litt, sammen med 1500-2000 andre.

 

Venninnekvelden i går var topp. Hun vi var hos, serverte en slags grønnsak bruchetta, med sopp, vårløk, cherrytomat og ost på stekt loff. mmmmmmmm

 

Og så plommepai etterpå, uten for mye sukker.

 

Absolutt en kveld for den slanke linje:)

 

Har også fått unnagjort en lang, vanskelig samtale med sjefen. Den ble rett og slett god og oppklarende. Glad for det!!!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er fortsatt god:)

 

Skal ut og løpe terrengløp om litt' date=' sammen med 1500-2000 andre.

 

Venninnekvelden i går var topp. Hun vi var hos, serverte en slags grønnsak bruchetta, med sopp, vårløk, cherrytomat og ost på stekt loff. mmmmmmmm

 

Og så plommepai etterpå, uten for mye sukker.

 

Absolutt en kveld for den slanke linje:)

 

Har også fått unnagjort en lang, vanskelig samtale med sjefen. Den ble rett og slett god og oppklarende. Glad for det!!!

kokko[/quote']

 

Hørtes ut som en god vennekveld meny!!

 

 

 

Skulle nok også ha hatt en samtale med sjefen, han er grunnen (selvfølgelig) til at jeg er mer og mer aktiv på jobbkikkefronten. Har ikke skrevet ferdig CV'en min ennå, men kanskje snart...:confused:

 

Er ikke så flink med konfrontasjoner, føler meg så simpel når jeg må ta opp negative ting ;) Vet jo egentlig at det må til for å klare luften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utsatt for en slik en jeg også. Far til mitt 1.barn er ikke helt god i knotten. Han fikk meg til å vende meg mot min egen familie i løpet av veldig kort tid... (lang historie kort) Når jeg tenker tilbake på de tre årene får jeg frysninger og kjenner meg dårlig. Gikk i mange år og var livredd for hvordan han behandler snuppa, men det virker som om han har "roet" mani****ringen sin. Ovenfor henne iallefall. Nå skal det sies at vi i dag har en helt ok, og kanskje unikt "forhold", men jeg er veldig på vakt! Tror han har insett at jeg er sterkere enn han, nå!

 

Vel nok om det...

 

Mener selv at jeg har fortalt sjefen om hvordan jeg føler det på jobb uten at det blir tatt til etterrettning. Formelig ser rullegardinene blir dratt ned når jeg nevner problemer... Derfor blir det så ufattelig negativt hver gang jeg snakker med han at jeg føler meg ussel og lite konstruktiv. Blir til slutt at man ikke vil ta den samtalen man virkelig bør ta.

 

NEI!!! Nå er det nok negativt.

 

Her er mine tre positivitas for dagen:

 

1. Har booket plass på Total Interval step time kl 1700.

2. Føler meg lett i kroppen ;)

3. Det er snart helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** kom der jeg har skrevet et sånt sexsord inni et annet

MANI****RT!!

Datmaskiner kan være utrolig dumme. Morsomt! Skulle tro slik sensur viste seg oftere.

Jeg ble sensurert da jeg forsøkte å legge inn en ny stemme på tråden, for å få opp ratingen. Pytt pytt, spiller det noe rolle da hvor mange stjerner vi har, vi vet vel hva vi liker uansett.

 

Stakkars dere som har vært i kretsen rundt en psykopat eller tre. Glad jeg har sluppet unna det problemet, ja!

 

Heldiggrisen Bente som har vært å handlet stæsj til Sofie. Men pass på da, det er en hund dere får i huset og ingen dokke ;) Jeg vil også ha en hund - men må nok være tålmodig enda litt til :)

 

Dagens positive foreløpig:

- Har endelig vært flink pike og støvsuget og ryddet huset noen timer

- Jeg skal til fjells imorgen

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen dokke??? :-) Har kjøpt rosa fleeceteppe i dag ;)

 

En annen hundeting: Både datteren min og jeg synes lite om hund i bur' date=' men damen i dyrebutikken (som selvsagt skal selge mest mulig) anbefalte at hunden fikk et bur som kunne være plassen sin. Skulle være trygt for hunden. Skjønner jo litt av argumentasjonen, men jeg synes det ser så lite hyggelig ut. Dere som har hund eller har hatt hund, hva mener dere om det?[/quote']Så hyggelig å glede seg til å få hund!!! Synes som deg at hunder - eller dyr i det hele tatt - ikke skal være innelåst i bur. MEN: det er kjempelurt å kjøpe et bur likevel, som du bruker som hundeseng.Hvis du legger et teppe rundt (fx et rosa :-) )sånn at det blir en hule , er det veldig trygt og koselig for valpen. Hun blir vant til å ligge i buret, det er "koseplassen", og den dagen du trenger at hunden ligger i bur - enten fordi dere skal kjøre bil, eller skal på hotell hvordet ikke er lov å ha hunden løs på rommet, eller noen skal være hundevakt fordi dere skal på ferie - DA er det veldig praktisk at Sofie er vant til buret og ser på det som fristedet sitt. Vi brukte bur som hundeseng i mange år, og det var boxeren veldig fortrolig med. Når vi gikk og la oss tuslet han inn i hulen sin :-)

 

hvor lenge er det til dere skal hente henne nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg' date=' kjære TanteB, bruker du målbåndet? Som det skrives her - muskler veier med enn fett... Det er bra du får litt proffhjelp til uken da. Da får du FØLGE de rådene du får, selv om det skulle innebære å spise en haug mer enn du tror du trenger :-) Stakkars kroppen din - den tviholder sikkert på de få kaloriene som kommer :-)

 

Klem

Bente :-)[/quote']Haha,- hvordan vet du at jeg ikke pleier å følge de rådene jeg får ........;) Men lover å gjøre det denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er fortsatt god:)

 

Skal ut og løpe terrengløp om litt' date=' sammen med 1500-2000 andre.

 

Venninnekvelden i går var topp. Hun vi var hos, serverte en slags grønnsak bruchetta, med sopp, vårløk, cherrytomat og ost på stekt loff. mmmmmmmm

 

Og så plommepai etterpå, uten for mye sukker.

 

Absolutt en kveld for den slanke linje:)

 

Har også fått unnagjort en lang, vanskelig samtale med sjefen. Den ble rett og slett god og oppklarende. Glad for det!!!

kokko[/quote'] Så deilig! Da har du en god kveld og dag bak deg og en sprek ettermiddag foran deg :-) Godt å høre at du er oppløftet!

 

Klem fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å glede seg til å få hund!!! Synes som deg at hunder - eller dyr i det hele tatt - ikke skal være innelåst i bur. MEN: det er kjempelurt å kjøpe et bur likevel' date=' som du bruker som hundeseng.Hvis du legger et teppe rundt (fx et rosa :-) )sånn at det blir en hule , er det veldig trygt og koselig for valpen. Hun blir vant til å ligge i buret, det er "koseplassen", og den dagen du trenger at hunden ligger i bur - enten fordi dere skal kjøre bil, eller skal på hotell hvordet ikke er lov å ha hunden løs på rommet, eller noen skal være hundevakt fordi dere skal på ferie - DA er det veldig praktisk at Sofie er vant til buret og ser på det som fristedet sitt. Vi brukte bur som hundeseng i mange år, og det var boxeren veldig fortrolig med. Når vi gikk og la oss tuslet han inn i hulen sin :-)

 

hvor lenge er det til dere skal hente henne nå da?[/quote']

Hmmmm.....du høres ut som damen i dyrebutikken......Ok, jeg skjønner at det kanskje har noe for seg.... Får tygge litt på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.....du høres ut som damen i dyrebutikken......Ok' date=' jeg skjønner at det kanskje har noe for seg.... Får tygge litt på den :-)[/quote']

 

Hunden vår hadde mange bur han. Ett fast inne, et ute - dvs hundegården hvor han var mens vi var på jobb og ett i bilen. Han elsket alle disse hulene sine, og vi slapp som oftest å lukke døren - Untatt hundegården da. Husk at hunder var huledyr i vill tilstand, de syns det er trygt og deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...