Gå til innhold
Gjest kokko

Sliterne

Anbefalte innlegg

Gjest furia
Noen små lapper på overraskende steder med søte ord på seg :-) Det hadde jeg blitt glad for' date=' i alle fall :-)[/quote']

Kjempetips for å holde liv i flammene ;)

Av og til legger jeg små lapper til store snupp og en smily til lillesnupp , og gubben får en MGID = masse glad i deg per sms daglig ;) Og selvfølgelig får jeg en tilbake eller vise versa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

er så og si aldri innom her lenger, skulle sjekke om brukernavnet virket enda og om jeg husket passordet ;)

Var det oppdatering du ville ha? ;) Jeg har byttet jobb igjen, sagt opp alle treningsmedlemsskap (pga jobb), sluttet med antidepressiva, ferdig med kjærlighetssorg, pusset opp leiligheten, spiser det jeg vil når jeg vil, flyr litt på fylla i blant osv. Og gått ned drøye 7 kg siden slutten av juli. :D

Det tok sin tid, men jeg fant i alle fall ut av hvorfor jeg la på meg i utgangspunktet. Da var det bare å ta valget; medisiner eller selvtilliten. Jeg valgte det siste, og sluttet tvert. Ikke fått noen bivirkninger av det, slik mange advarer om. Ikke vært lei meg heller. Sluttet med de i juli.

Stresser ikke med noe lenger, bare tar det helt kuli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tanteb
....å legge stoltheten til side ;) Sendte en hyggelig sms' date=' jeg :-) OG fått svar om han ringer meg en kveld, hvis det var ok, og DET er det jo ;)

I ren ekstase sitter jeg og spiser SMIL-rester fra kino i går.... Har mange kalorier å gå på idag, så samma det. Akkurat idag. Beklager at jeg ikke er spesielt inspirerende på den fronten...

Tralalalala :-)[/quote'] Se der ja,- alt årner seg for kjekke jenter !! Spennende tider da, Bente, - og en forelskelse setter fart i så mangt - også vektnedgang mener jeg å huske. Koselig, unner deg en forelsket høst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det da.. er nesten aldri på nett lenger. Kan ikke på dagtid når jeg er på jobb, og er jeg først hjemme så er det alltid noe som må gjøres, eller en sofa som trenger pleie. Tiden flyr ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Positiva
Ja' date=' det var det da.. er nesten aldri på nett lenger. Kan ikke på dagtid når jeg er på jobb, og er jeg først hjemme så er det alltid noe som må gjøres, eller en sofa som trenger pleie. Tiden flyr ;)[/quote']

Joda, kommer jo an på lysten da :-) Ikke alle som er like taletrengte som meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan hende menn er lettlurte,at vi fanger dem i garnet med noen ord de liker å høre,men tro om ikke det kommer et stykke ned på lista.

Syntes å ha hørt om noen menn som mente at de selv var så pene at om de hadde vært jente så hadde de valgt seg selv,slå den du.

Hvis jeg skal nevne vekta i en liten bisetning så har jeg gått ned to kilo på litt over en måned, - 400 denne uka,det kryper sakte nedover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sitat fra et Dr. Phil show en gang' date=' angående hvordan fatte interesse fra det annet kjønn (den gang var det snakk om mannen): "It's not the way you look, but the way you make them feel".[/quote']

denne her skulle være sitat før jeg skrev det jeg skrev,da er henger det litt mer på greip?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men til da skal ti kilo være borte.Jeg vet ærlig talt ikke om jeg bør ligge på 1300 eller 1600 kcal ? jeg må ta livet mye med ro fordi den betennelsen i hælen er tilbake,derfor har jeg syklet mye,ikke drevet med sport som krever gode hæler.Jeg har jo relativt høy vekt så det er litt vanskelig å beregne.

Mål for uka:Spise to reine fiskemåltider,øke vanninntaket.mye grønnsaker.Tre treningsturer denne uka og.Nå drar jeg ut på den første sykkelturen,skal gi gass slik at jeg blir svett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest honey

Hei jeg tror jeg må melde meg ut litt her fram til neste uke.Går og venter på noen viktige prøver som jeg får svar på i neste uke,tirsdag.Men jeg skal uansett legge inn vekt i morgen.Går litt rundt meg selv og surrer og klarer likssom ikke gjøre noe ordentlig.Hadde store planer om å male kjøkkentaket denne uka,men har ikke kommet i gang.Tenker nok litt for mye om dagen,og blir smårar av det.Prøver å la vær ,men ikke lett.Bare venter på at det skal bli tirsdag i neste uke,så jeg kan få svar.Går nå på en 3 dagers tablettkur som jeg blir småkvalm av,så matlysten er i allefall ikke på topp:)

19Bente63: det hadde ikke gjort noe om du hadde sendt meg en sms,bare koselig det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest furia
Hei jeg tror jeg må melde meg ut litt her fram til neste uke.Går og venter på noen viktige prøver som jeg får svar på i neste uke' date='tirsdag.Men jeg skal uansett legge inn vekt i morgen.Går litt rundt meg selv og surrer og klarer likssom ikke gjøre noe ordentlig.Hadde store planer om å male kjøkkentaket denne uka,men har ikke kommet i gang.Tenker nok litt for mye om dagen,og blir smårar av det.Prøver å la vær ,men ikke lett.Bare venter på at det skal bli tirsdag i neste uke,så jeg kan få svar.Går nå på en 3 dagers tablettkur som jeg blir småkvalm av,så matlysten er i allefall ikke på topp:)

19Bente63: det hadde ikke gjort noe om du hadde sendt meg en sms,bare koselig det:)[/quote']

Hei jenta. Det er lov til å "melde" seg ut, men kun for kortere perioder ;)

Håper å høre fra deg snart igjen og at de prøvene du går å venter på svar på er slik du ønsker, og at det ikke er noe alvorlig!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tanteb
Hei jeg tror jeg må melde meg ut litt her fram til neste uke.Går og venter på noen viktige prøver som jeg får svar på i neste uke' date='tirsdag.Men jeg skal uansett legge inn vekt i morgen.Går litt rundt meg selv og surrer og klarer likssom ikke gjøre noe ordentlig.Hadde store planer om å male kjøkkentaket denne uka,men har ikke kommet i gang.Tenker nok litt for mye om dagen,og blir smårar av det.Prøver å la vær ,men ikke lett.Bare venter på at det skal bli tirsdag i neste uke,så jeg kan få svar.Går nå på en 3 dagers tablettkur som jeg blir småkvalm av,så matlysten er i allefall ikke på topp:)

19Bente63: det hadde ikke gjort noe om du hadde sendt meg en sms,bare koselig det:)[/quote']Uffda, Honey,- skjønner veldig godt at veiing og måling ikke er det du har i tankene når du venter på prøveresultater. Krysser fingre for at du får gode nyheter neste tirsdag!

Klem fra TanteB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tanteb
men til da skal ti kilo være borte.Jeg vet ærlig talt ikke om jeg bør ligge på 1300 eller 1600 kcal ? jeg må ta livet mye med ro fordi den betennelsen i hælen er tilbake' date='derfor har jeg syklet mye,ikke drevet med sport som krever gode hæler.Jeg har jo relativt høy vekt så det er litt vanskelig å beregne.

Mål for uka:Spise to reine fiskemåltider,øke vanninntaket.mye grønnsaker.Tre treningsturer denne uka og.Nå drar jeg ut på den første sykkelturen,skal gi gass slik at jeg blir svett.[/quote'] To kilo på en måned er da kjempebra! Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv :-) Flott å sykle når hæler og annet nødvendig "utstyr" streiker :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tanteb
Åssen har det gått med kurset idag?

Spent...

Siden jeg følger rådet om å følge rådene jeg får ;) så går jeg for 1300 kcal om dagen. Det er VANVITTIG lite mat :eek: men nå har jeg fått kursboken, og lest at grønnsaker ikke regnes med (jippi), så jeg skal gå for en halvkilo kål/brokkoli/blomkål til hvert måltid heretter. Så får vi se da - om ikke det tar knekken på kiloene etterhvert.

Har vært på vietnamesisk restaurant med noen av jentene på jobb i dag. Det var SÅ godt,- men kunne jo bare pirke i nudlene av frykt for skjulte kaloribomber, og fullstendig overse de innbakte scampiene og frityrstekte vårrullene. Sukk.

Veiedag i morgen - bør se 63 tallet ......(ønsk, ønsk)

Gikk d bra hos fysioterapeuten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest furia

Grattis med nedgang!! Da fikk du ønsket ditt oppfylt! ;)

1300 er lite mat, det er det jeg også ligger på. Nå løper ikke jeg 3-4 ganger i uken så hvordan de har kommet frem til det lurer jeg virkelig på?!?!?!:confused: Hehe, dessuten har jeg regnet med grønnsaker!! De kommer jo i summeringen på dagsrapporten på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest furia
men til da skal ti kilo være borte.Jeg vet ærlig talt ikke om jeg bør ligge på 1300 eller 1600 kcal ? jeg må ta livet mye med ro fordi den betennelsen i hælen er tilbake' date='derfor har jeg syklet mye,ikke drevet med sport som krever gode hæler.Jeg har jo relativt høy vekt så det er litt vanskelig å beregne.

Mål for uka:Spise to reine fiskemåltider,øke vanninntaket.mye grønnsaker.Tre treningsturer denne uka og.Nå drar jeg ut på den første sykkelturen,skal gi gass slik at jeg blir svett.[/quote']

Mye god trim i sykkling/spinning har jeg hørt ;). Er ikke noe sykkelmenneske selv men når man må så må man.. Så om du i utgangspunktet skal ha 1600 kcal om dagen og klarer å sykle to-tre turer så du blir god å svett, så ville ikke jeg ha gått ned på matinntaket. Da tror jeg bare kroppen kommer i sparemodus.

Dessuten har du gode mål for uken, mål som kanskje jeg også burde følge. Er veldig dårlig på det med fiskemiddager.. Selv om jeg har fått gode tips av kokko.

Stå på så går det veien !! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Positiva

Mål for uka:Spise to reine fiskemåltider,øke vanninntaket.mye grønnsaker.Tre treningsturer denne uka og.Nå drar jeg ut på den første sykkelturen,skal gi gass slik at jeg blir svett.[/quote']

Flott Nikkoline! Trå på :-) Sykling er jo en flott greie - tar godt på rompe, lår, legger, mage, rygg, nakke, armer. OG kondis!

Og jeg må spise mer fisk, innser jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Positiva
Siden jeg følger rådet om å følge rådene jeg får ;) så går jeg for 1300 kcal om dagen. Det er VANVITTIG lite mat :eek: men nå har jeg fått kursboken' date=' og lest at grønnsaker ikke regnes med (jippi), så jeg skal gå for en halvkilo kål/brokkoli/blomkål til hvert måltid heretter. Så får vi se da - om ikke det tar knekken på kiloene etterhvert.

Har vært på vietnamesisk restaurant med noen av jentene på jobb i dag. Det var SÅ godt,- men kunne jo bare pirke i nudlene av frykt for skjulte kaloribomber, og fullstendig overse de innbakte scampiene og frityrstekte vårrullene. Sukk.

Veiedag i morgen - bør se 63 tallet ......(ønsk, ønsk)

Gikk d bra hos fysioterapeuten?[/quote']

Ønsket oppfylt - så flott! Men 1300 kalorier....???? Ja ja, jeg skal ikke være den som ber deg om ikke å følge råd....

Fysio'n ja...samme gamle suppa der. Er dritlei av ikke å funke...blir i grunnen bare verre og verre...Stadig nye greier....Venter på å få ny time hos en annen reumatolog som ikke bare sitter og ser på klokka fordi det er sent på kvelden.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider