Gå til innhold

En ny start..


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Da var det mandag igjen, og imorgen er det veiedag og jeg er kjempespent!!! Jeg har bare fått 12 trimpoeng denne uken, men jeg hadde jo veldig vondt i benet noen dager (er heldigvis bra nå!!) så da får jeg vel være fornøyd med det. Jeg gikk jo ned til meny 2 pga benet mitt, så håper jeg har gått ned i vekt likevel. :)

 

Her blir det en veldig hektisk uke med innspurten på eksamensoppgaven + en annen innlevering. Gleder meg til fredag, da er alt levert og jeg har fri-helg. :)

 

Skriver mer i morgen tidlig, når jeg har fått "dommen". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

-0,6 kg. :) Fornøyd med det, særlig siden jeg nesten ikke har fått trent pga beinet mitt!

Takk for lykkeønskninger, Pittelille! Hvordan går det med deg?? og vektnedgangen??

Håper du har det bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så bra vektnedgang!!!! Gratulerer:)

 

Jeg må innrømme at jeg sliter litt... Har altfor mye jobb og uregelmessige arbeidstider, så en uke går det bra, neste uke sklir det ut igjen. Rutiner er tingen for meg, men det lar seg desverre kombinere veldig dårlig med jobben min slik den er nå:) Og i tillegg har jeg innsett ut at jeg "stress-spiser" litt.. Kommer sent hjem fra jobb og spiser ett eller annet (gjerne for mye og for fort)-selv om jeg ikke er sulten. Må prøve å fokusere litt på dette, er jo slettes ikke en bra utvikling.

 

Får besøk fra Norge til jul, så jeg får prøve å jobbe fram mot dette. Hadde nemlig ikke skadet om jeg følte meg bra da skjønner du;)

 

Hvordan går det forresten med hjemmeksamen? Har du levert eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!

Ja, jeg skjønner godt at du har vanskeligheter med å få til å gå ned i vekt når du ikke får hatt rutiner pga jobben. Sånn er jeg og, når jeg er f.eks hjemme på ferie i mange uker så er det kjempevanskelig å være flink. Men med en gang jeg kommer hjem til meg selv igjen og det er hverdag, er det som regel MYE lettere!

 

Får besøk fra Norge til jul' date=' så jeg får prøve å jobbe fram mot dette. Hadde nemlig ikke skadet om jeg følte meg bra da skjønner du;) [/quote']

 

Hehe, såpass ja...:) Da skjønner jeg at du vil føle deg bra! :)

 

Jeg holder fortsatt på med hjemmeeksamen, skal levere den på fredag og det nærmer seg litt for fort synes jeg. Har også levert en annen oppgave idag, så nå blir det ihvertfall godt å kunne konsentrere seg om en ting av gangen.

 

Ha en kjempefin uke, så håper jeg vi "snakkes" snart igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne uken gikk det ikke så bra på vekten..kun - 100 gram. Litt skuffet fordi jeg har fått 19 trimpoeng, drukket masse vann og spist det jeg skal, men vekten går jo i rykk og napp, så får håpe det går bedre neste veiedag.

 

Uken som har gått har vært litt vanskelig..jeg har vært veldig sulten og sugen på det meste. Sikkert pga jeg har jobbet veldig hardt med en hjemmeeksamen (som ble levert på fredag!), blir alltid så sulten i sånne perioder. Mest av alt hadde jeg lyst til å gi blaffen og spise Peppe's pizza og masse smågodt.. men godt at jeg stod i mot! ;) Jeg vurderte det aldri seriøst da, men det fristet meg likevel.

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, så denne uken begynte bra med 3,5 trimpoeng! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei Spinny!

 

Akkurat tilbake etter 4 dager ute på jobb..MEN, denne gangen gikk det mye bedre enn det har gjort tidligere!! Blir selvfølgelig ikke slik som det ville vært når jeg er hjemme, men forholdene tatt i betraktning er jeg fornøyd. Vekten på fredag viste 75.6 kg, men jeg håper at jeg snart kan begynne å se nedgang. Er litt rart det der... For noen uker siden (etter laaaang tid uten trening og med masse usunn mat) viste den 74.5. Så tok jeg meg sammen, og nå veier jeg mer... Hmm, ikke rart motivasjonen blir satt på prøve?!? Menmen, føler meg bedre tross alt!

 

Husk at nedover er nedover, og at trening og sånn ikke alltid gir resultater på vekten med en gang. Jeg er sikker på at vekten gjør et lite hopp neste mandag;)

 

Forresten, jeg skriver i tråden "Bedre tider" under Ned under 10 kilo, men det er stort sett bare meg der... Så kanskje jeg kan begynne å skrive fast her? Det funket jo fint sist vi gjorde dette sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :D

Så flink du har vært selv om du har hatt travle dager med jobbing, og uten de vante rutinene hjemme! Så merkelig at vekten går oppover når du er flink, men det er kanskje pga nye muskler som titter frem?! Selv om det ikke vises på vekten enda, så er jeg helt sikker på at det vises på kroppen din etterhvert! :D Stå på!!

 

Ja, kjempegøy hvis du også rapporterer i denne tråden!! ;) Jeg er også egentlig med på en annen tråd, men det er ikke akkurat så mye aktivitet der om dagen...så det hadde vært knall hvis vi kan motivere hverandre her, vi klarte det jo bra sist! :)

 

Jeg er ganske fornøyd med meg selv idag, var nemlig på morgenspinning kl 8 i dag tidlig! Så det ble 4 trimpoeng. Skikkelig møkkavær her i Bergen idag, så det er deilig å kunne sitte inne og lese og være ferdig med treningsøkten!

Har vært så fysen på pizza i det siste, så i dag blir det en sunn, hjemmelaget variant med pesto istedet for tomatsaus, + kokt skinke, litt grønnsaker og lett-ost. Nam, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ja, blir nærmest litt småparanoid når vekten går opp istedet for ned... Men satser på at det vil bli annerledes på fredag!!! *håper,håper*

 

Morgenspinning og greier!! Flink du er!! Blir motivert av sånn, så fortsett slik du;) Jeg kom som sagt hjem fra 4-dagers jobb i går.. Vanligvis spiser jeg ett eller annet usunt og sovner etterpå (er tross alt ganske sliten), men i går ble det kyllingsalat og treningsstudio istedet!! I tillegg kom jeg meg endelig avgårde og fikk kjøpt en sykkel, så nå blir det nok mer aktivitet til daglig.

 

Forresten, gratulerer med levert hjemmeksamen!! Føles bra? Synes du er kjempeflink som greier å være strukturert med mat og sånn i eksamensperioder, ikke så lett det alltid..

 

Hvordan synes du internettkurset fungerer for deg? Noe du vil anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er!! Treningsstudio og kyllingsalat hørtes kjempebra ut! :D

 

Ja, det var godt å bli kvitt hjemmeeksamen. Men det blir en hard november, skal levere to hjemmeeksamner til denne måneden. Men jeg får vel holde ut, dette er nemlig siste året som student! Og studentlivet er jo også veldig behagelig i enkelte perioder, så jeg skal ikke klage. ;)

 

Jeg gikk også på et internettkurs i april/mai, og var kjempefornøyd med det! Hadde veldig flink og motiverende kursleder og gikk ned nesten 4 kg, tror jeg. (som dessverre kom på igjen i sommer.. :D ) Nå har jeg gått på internettkurs 2 i to uker, og er fornøyd nå også så langt, men jeg syntes hun første kurslederen min var mer motiverende enn hun jeg har nå. Av hun første fikk jeg blant annet en hyggelig helgehilsen hver fredag, som jeg syntes var veldig fint å få med tanke på å holde på motivasjonen i helgene, noe som ofte kan være vanskelig. På dette kurset får jeg ikke fredagsbrev, så det er litt dumt..hører fra henne bare på tirsdager etter jeg har sendt inn ukerapport.

Har du vurdert å melde deg på internettkurs eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ja, jeg har vurdert det dersom jeg ikke greier å holde på motivasjonen.. Og så er jeg usikker på hvor mye det hjelper? Jeg mener hvor stor forskjell det egentlig blir å holde på for seg selv og å ha internett-kurs.. Men jeg vurderer som sagt:)

 

Studentlivet har sine positive og negative sider ja. Jeg ble jo ferdig i desember, og savner av og til friheten til å være fleksibel. Eksamensperiodene derimot savner jeg ikke veldig. Så jeg skal sende mange oppmuntringstanker til deg i tiden framover, hoooooold ut!!!;)

 

Akkurat kommet tilbake på kontoret etter lunch. Endte opp med grillet kylling med saus (som jeg ikke spiste så mye av), salat og en liiiiiten light-sjokolade til dessert. Burde vel unngått den sjokkisen, men den inneholder ikke mer enn 170 kcal så jeg får heller tåle den. Hvordan har din dag gått sålangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er ganske stor forskjell å holde på for seg selv og å gå på internettkurs, ihvertfall for meg. For på kurset har du en som holder deg i ørene, og jeg føler at jeg MÅ være flink og holde meg til opplegget fordi jeg har betalt ganske mye for det. Hvis jeg holder på for meg selv, kan jeg ta meg "fridager" og lettere gi etter for fristelser...men på kurs har man kun de 350 kaloriene i kosemerker hver uke, og må holde seg til det. Selv om jeg egentlig ikke lærte noe nytt på kurset (kunne mye om trening, sunt kosthold, kalorier fra før av), så var det likevel verdt det for motivasjonen sin skyld. På forrige kurs gikk jeg ned hver eneste uke, så får håpe det blir sånn dette kurset og. :D

 

Det høres ut som du valgte en sunn og god lunsj! Den lille sjokoladen er vel ikke så farlig, hvis det ikke er hver dag. ;)

Min dag har gått ganske bra så langt, fått 4 trimpoeng og spist ca 1500 kalorier foreløpig. Jeg skal ha ca 1900 kalorier hver dag, så da blir det vel litt kveldsmat og en fruktsalat i tillegg, tenker jeg. Vann-drikking har jeg vært slapp med idag, så nå skal jeg gå å ta meg et stort glass.

 

Tusen takk for oppmuntringstanker!! :D

 

Hvordan står det til nede i Sør-Amerika da? Varmt og godt, vil jeg tro?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hmm, skal se etpar uker til hvordan det går, og så vurderer jeg kurs igjen etter det. Et annet problem er jo at jeg ikke har mulighet til å registrere all maten jeg spiser når jeg er på jobb...og det er kanskje ganske essensielt å gjøre det når man er på kurs, hvis ikke har vel ikke kursleder så mye å gi tilbakemelding på?

 

Her går det mot sol og sommer ja:) Temperaturen ligger på rundt 25 grader, og jeg begynner så smått å få et liiiite skille. Har ikke hatt tid til å sole meg mer enn etpar ganger a 30 minutter, men solen er så sterk her (i tillegg til at jeg er hviiiiit) at det er egentlig en perfekt start. Man føler seg straks litt bedre når man får litt farge på kroppen, så skal forsøke å snike til meg små halvtimer her og der:)

 

Det er forresten et utrolig slankepress her nede... Altså, her finnes folk i alle størrelser (trenden er den samme som hjemme; folk blir tykkere og tykkere), men det snakkes veldig mye om kalorier og mat her. Feks på spinningen pleier instruktørene å oppmuntre oss til å ta ekstra hardt i med å si at sommeren nærmer seg og kaloriene må forbrennes og cellulitter fjernes før bikinien skal på... Ikke helt som det gjøres i Norge,i allefall ikke etter det jeg er vant til-takk og pris!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, sol og sommer hørtes fantastisk ut! ;) Her er regner det fra alle kanter, blåser og er veldig mørkt etter at vi stilte klokken til vintertid i helgen, så det er uvirkelig å tenke på at det er sommer hos deg. Nyt det og sol deg litt for meg! :D

 

Ja, det blir kanskje litt vanskelig å gå på internettkurs når du ikke får logget mat og trim hver dag. Det er vel ikke umulig å gå på kurs for det, men det gjør det kanskje litt vanskeligere. Hvor lenge er du borte av gangen og ikke får registrert?

 

Hehe, nei godt vi ikke har sånne spinning-instruktører her hjemme...jeg leste faktisk et eller annet sted at det var "ulovlig" med sånne kommentarer fra instruktører på enkelte treningssentre her hjemme. :D

 

Kjempehyggelig at du har "flyttet inn" på tråden min! Godt med litt liv her inne, det hjelper på motivasjonen!

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen!

 

Da er det ny dag og nye muligheter... Hvordan går det i Bergen i dag? Regner du fremdeles bort?

 

Har akkurat kommet meg på jobb, og sitter og vurderer hvordan jeg skal gjøre det med frokost.. Blir vel noen light-kjeks tror jeg, ikke så mye sunt å velge mellom akkurat nå så da tar jeg det minst usunne;) Dagen i går gikk ok, ikke veldig bra men heller ikke veldig dårlig. Sånn midt på treet vil jeg vel si. Orket ikke å dra på treningsstudioet, men tok meg en liten tur på den nye sykkelen min istedet. Ble mest bysykling så fikk ikke langet ut skikkelig, men bedre enn å sitte inne i allefall!

 

Det varierer veldig hvor lenge jeg er borte av gangen.. Noen ganger er det en dag eller to, andre ganger fire eller fem. På grunn av dette tror jeg at jeg utsetter internettkurs en stund, det MÅ da være mulig å gjøre dette alene?? Jeg er jo ikke fornøyd slik jeg ser ut nå, og er lei av å være misfornøyd... Lyst til å bruke tanker og energi på mer konstruktive ting:)

 

Kommet deg i lesingen nå? Jeg må vel prøve å gjøre noe fornuftig her borte, men sjekker nok innom her med jevne mellomrom likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Her i Bergen skinner faktisk solen idag, helt utrolig med tanke på det uværet som var i går. Jeg har vært en tur på forelesning og tok en tur innom treningssenteret på vei hjem, og da ble det 3 trimpoeng idag.

Jeg gikk fordi noen klesbutikker i byen istad, og så at det var kommet masse fine juleselskapsklær nå! Kjempefine topper og kjoler i silke, blonder og andre fine stoffer i fine farger som gull, brunt og lilla. Tror jeg må ta meg en shoppingtur snart. :) Og vil jeg se ut som jeg gjør nå hvis jeg skal kjøpe meg nye klær? Nei! Så nå ble jeg litt mer motivert igjen! :)

 

Så flink du var som tok deg en sykkeltur når du ikke orket å dra på treningsstudio! Alle monner drar... :)

Og selvfølgelig kan du klare å gå ned noen kilo på egenhånd uten kurs, det skal jeg hjelpe deg med!! Kjempefint at vi kan rapportere til hverandre om hvordan dagen har vært!

 

I kveld skal jeg på kafé med noen venninner, og da har jeg kanskje tenkt å unne meg en kakao. Jeg har jo 600 kalorier til rådighet til middag, og tenkte da å spise for bare 400 kalorier og fylle opp resten av middagskvoten med en kakao! Det må vel være lov?! :)

 

Nå får jeg lese litt videre, har myyye igjen før eksamen...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Sol i dag ja? Så bra det var da! Det meste blir litt lettere med fint vær:)

 

Har nok en gang hatt en ok dag, verken mer eller mindre. Frokost og lunch ok, men så ble jeg tilbudt en sjokolade av en her på jobben og jeg spiste den... MEN, jeg nøt den i allefall!! Som nevnt tidligere har jeg drevet og stress-spist litt (kjapt og uten å egentlig nyte det), men nå er jeg fokusert på at når jeg spiser skal det ikke være fordi jeg er stressa. Vet jeg ikke burde spist den i det hele tatt, men bestemte meg mens jeg spiste den at jeg skal ta en ekstra halvtime på stepmaskinen etter dansingen i kveld:) Så da føler jeg at jeg gjør litt opp for meg, hehe.

 

Skal på vekten igjen i morgen, gruer meg litt... Er så redd for at jeg har gått mer opp, for da tror jeg motivasjonen får seg en real knekk altså:) Vet at det kan ta tid for kroppen å venne seg til et nytt kosthold, men lurer på om jeg spiser ett eller annet som jeg ikke tåler. Er oppblåst hele tiden, selv om morgenen står magen ut.. Og nei, jeg er ikke gravid! Håper jeg i allefall, hehe. Neida, ingen reell fare for det.

 

Ble litt syting på meg nå ser jeg...men håper det er greit! Håååper på en mer munter Pittelille i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Vekten viste akkurat det samme som sist fredag... Jaja, det er i allefall ikke opp. Må vel bare tenke at med det jeg spiser og trener nå er vekten stabil, så da kreves det mer for å gå ned. Skal se hvilke endringer jeg kan få gjort i uken som kommer!

 

Skal ut på jobb igjen i morgen tidlig, men skal forsøke å være like flink som sist og spise små porsjoner. Og så skal jeg ta med frukt og sånn, slik at jeg unngår å knaske kjeks hver gang jeg er småsulten. Det kan også hjelpe på:)

 

Forresten, hvordan gjør du det når det gjelder brød? Jeg spiser en god del av det, men bør vel kanskje kutte det ut-spesielt siden det for det meste er hvitt brød her borte?

 

Håper det går bra med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at du ikke hadde gått opp ihvertfall da. :) Ca hvor mange kalorier spiser du hver dag og hvor mange trimpoeng får du i uka? (Eller det vet du kanskje ikke, siden du ikke alltid får registrert mat og trim når du er ute på jobb?)

Siden jeg går på internettkurs, så har jeg tilgang på en kalkulator som regner ut hvor mange kalorier man bør spise hver dag for å gå ned i vekt, så hvis du gir meg info om hvor mange trimpoeng du har hver uke, vekt, høyde, alder, og om du har sittestillende, normal eller aktiv hverdag, så kan jeg regne ut for deg, hvis du vil. :)

 

 

Når det gjelder brød, så spiser jeg ganske mye brød. Som regel til lunsj hver dag og av og til til frokost. Spiser grovt kornbrød. Hvis det er mest hvitt brød der borte hos deg, så er det nok lurt å kutte ut det ja. Også fordi det ikke gir noe metthetsfølelse, og at det er ganske mange kalorier i det.

 

Nå har jeg sittet inne og lest til eksamen i hele dag, så nå skal jeg snart komme meg avgårde på spinning! Tror det blir godt for hodet å få en pause, og for kroppen å få litt mosjon! :)

Lurer på hva jeg skal ha til middag idag...tror kanskje det blir skinkebiff med wokede grønnsaker, pasta og en eller annen saus som ikke er altfor feit.. :)

 

Hva skal du i helgen da, bare jobbing eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Litt usikker på antall kalorier, men jeg ligger på rundt 1500kcal når jeg styrer selv. Og så går jeg på spinning 2 ganger i uken og på dansing 2 ganger i uken-vel og merke når jeg er i byen. Denne uken ble det feks. bare 2 dansetimer, men slik må det bare være. Kan liksom ikke skippe jobben heller;) Jeg skal forøske å notere ned så nøye som jeg kan hva jeg får i meg og hvor mye jeg trener i uken som kommer, og så kan du beregne for meg hvis du orker:)

 

Viktig med pauser under eksamenslesing, både for kropp og sjel. Og trening er jo en perfekt måte å gjøre det på! Fikk du gitt maks på spinningen??

 

Blir nok endel jobbing i helgen, så blir mest sannsynlig ikke online fra i morgen utpå dagen en gang. Bare så du vet:)

 

Ps, Skippet det meste av brødet under lunchen i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme med tall, så skal jeg gjerne sjekke ut kaloribehov for deg! :)

 

Det var litt av en spinningtime jeg var på idag..skikkelig hardt og utrolig gøy!! Fikk absolutt gitt maks! Var så sliten etterpå at jeg nesten vurderte å ta taxi fra treningssenteret til bussholdeplassen..hehe :) Men en perfekt start på helgen! :)

Har nå kost meg med deilig og sunn middag, og sitter nå under ullpleddet med stearinlys på bordet og et stort fat med oppskjært frukt foran meg, mens jeg hører vinden uler og regnet pisker på vindusruta. Elsker å kose meg inne når det er skikkelg høstvær. :)

Nå har jeg fått nesten 15 trimpoeng på fire dager, så da tror jeg kroppen skal få en fridag i morgen. Har tenkt å ta meg en tur på kafé og sitte der og lese til eksamen.

 

Ha en fin jobbehelg! (Flink du var som droppet brødet i dag forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei!

 

Nå er jeg tilbake på kontoret igjen-endelig!! Dagene har gått greit, litt bedre enn sist gang jeg var ute så da må jeg vel si meg fornøyd:) Med unntak av lørdag valgte jeg de sunneste alternativene og gjorde mitt beste på å stoppe når jeg var behagelig mett. Som vanlig ikke det samme som å være hjemme, men jeg er jo nødt til å finne en måte å gjøre dette på som fungerer.

Kom hjem i går kveld og dro på spinning før jeg ble altfor trøtt. I dag blir det dansing og litt styrketrening, gleder meg! Blir i så godt humør av dansingen at du aner ikke, i tillegg til at svetten renner. God kombinasjon:D

 

Hvordan går det i Bergen? Du har veiedag i dag, har du ikke?? Håper det har gått bra, du er jo så flink!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at du har klart deg bra siden sist! ;) Og så flink du er til å trene!

 

Ja, her var det veiedag idag...og vekten viste bare 200 gram mindre enn forrige uke. Hadde håpet på et bedre resultat. Nå er det 3 uker siden jeg begynte å internettkurset, og jeg har kun gått ned 900 gram. Men det er nok fordi jeg har vært for slapp med å veie maten, spesielt brød og pålegg. Og i går var jeg på kino, og byttet da ut kveldsmaten med en liten sjokolade. Fy meg!! Dette går ikke an! Så fra i dag begynner min superuke med fullt fokus og jeg kommer med daglige rapporter om vanndrikking, trening og matinntak! Neste uke SKAL jeg få et bedre resultat!!

Jeg kjøpte meg en utrolig fin nyttårsaftenkjole i helgen (i str M :) ) og den er ganske trang rundt midjen og armene synes veldig godt, så nå har jeg den som motivasjonsfaktor. Jeg vil jo se best mulig ut i min nye fine kjole. :)

 

Jeg kommer med dagsrapport i kveld, om hvordan superukas dag 1 har gått. :)

 

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Det er nå du må tenke at 200 gram er 200 gram..og så flink som du har vært er det ikke snakk om vesketap eller noe, men om ekte vektnedgang;) Men en superuke kan jo hjelpe på motivasjonen selvfølgelig, så jeg støtter deg fullt ut. I tillegg kjenner jeg at jeg blir inspirert selv, så tror jeg henger meg på den jeg:D

 

Dagen i dag har så langt bestått av 2 muslibarer og et eple (ca 250 kcal tilsammen), og masse vann. 1.5 liter til nå (klokken er bare 11 her da...), og mere skal det bli. Til lunch planlegger jeg salat og en eller annen type kjøtt til (skal spise på restaurant så litt usikker enda), og middagen blir mest sannsynlig kyllingfilet med litt fullkornpasta. Og så epler til mellommåltid! Begynner å komme masse deilig frukt her nå, og eplene er supergode og saftige!

 

Forresten, jeg er så innmari glad for at jeg "fant" deg her igjen. Fungerer veldig fint for meg å ha deg som vektklubb-venn, og at vi rapporterer her gjør at jeg holder ut når jeg kjenner at motivasjonen ikke er på topp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord! Det hjalp faktisk. :) :) Kjempegøy at du er med på en superuke du og! Dette skal vi klare sammen!

 

Kjempeglad for at du fant meg igjen her jeg og! Det er ikke lett å gjøre dette alene, så det er alltid koselig med "selskap". Og siden vi klarte det sammen forrige gang, så regner jeg med at kiloene kommer til å renne av oss denne gangen og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...