Gå til innhold

firkløverdamene 16.11.05


kim
 Share

Anbefalte innlegg

wooooohoooooooo!! 2 kilo ned.. :( det betyr nok at jeg har tatt av ett kilo denne uka og ett forrige uke, men at kroppen var nytrena og nyoppfyllt med vann ved forrige veiing. ah, dette var deilig! nå er jeg på vei.. siste kveld på kurset i dag, men jeg har meldt meg på nytt kurs, og fortsetter neste onsdag. fremdeles noen kilo igjen.. til sammen sier forsida mi at jeg har tatt av 4, 5 kilo og 22,5 cm. o lykke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså!!!

22.5 cm? Du får til å legge inn alle mål for hele kroppen du altså? Jeg får bare legge inn midje......

 

Men du og du så flott!!!

 

Huff nå fikk jeg prestasjonsangst...

Har vært på hotell, sittet på rompa i alt for mange og laaaaaange dager. Fri i morra. Da MÅ jeg gjøre noe!!! Du kommer til å rase fra meg du...

Har du passert 75 nå?

 

Jeg lå på 76.1 sist mandag, og skal på julebord i helga, og det vil sikkert synest på neste mandag. (Må danse som en gal hele natta)

Æsj!!!!!!!

 

Kan ikke du komme hit å være min personlige trener? Kom gjerne i kveld!!!

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest godt at husarbeid kunne ha stått på lista over aktiviteter. I dag har jeg stått og gått hele dagen!! Har kokt såpe. Lagd noen lekre såper til en julemesse jeg og noen venniner skal arrangere.

50 stk!!! Og de som lager de på "Neste stopp.Kremmerhuset", kan bare slutte. Disse ble nydelige!!!

 

Sånn, det var dagens selvskryt, for noe trim kan jeg ikke skryte av.

Men har hatt fri i dag, og vært veldig opptatt, så jeg har nesten glemt å spise.

Så der har jeg vært flink da......

 

Nei, jeg skal få noen småtroll i seng!!

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest godt at husarbeid kunne ha stått på lista over aktiviteter. I dag har jeg stått og gått hele dagen!! Har kokt såpe. Lagd noen lekre såper til en julemesse jeg og noen venniner skal arrangere.

50 stk!!! Og de som lager de på "Neste stopp.Kremmerhuset"' date=' kan bare slutte. Disse ble nydelige!!!Acinom[/quote']

 

Tenkte bare å fortelle deg at tungt husarbeid står på trimlista i GR-kursbøkene. For deg som ligger mellom 70-90kg, så må du holde på i 35 minutter for ett trimpoeng! Det skulle monne bra, det! :(

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...