Gå til innhold

på tide!!


kim

Anbefalte innlegg

nå er det akkurat to år siden jeg begynte på gr-kurs. gikk ned det jeg ville gå ned, ble gravid og la på meg en hel liten haug. nå er det et år siden jeg fødte, og da er det vel kanskje på tide å gjøre noe med vekta - som er nøyaktig det samme som for to år siden :) jeg går på med friskt mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du tar tak i problemet og melder deg her for å kjempe sammen med oss :-)

 

Holder på på egenhånd, gikk GR kurs for mange år siden. Bruker det jeg husker, pluss det jeg har snappet opp fra alle innleggene her. Er utrolig lærerikt og inspirerende med alle innleggene.

 

Dette vil du klare, bare stå på :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter helga har det gått litt bedre i matveien. klarer å spise jevnt, og ligger rundt 1600 kcal. puh! treninga får jeg ikke noe fart på - kanskje neste uke..? ;)

 

i dag har jeg sendt søknad om å få bli blogger for grete roede, og følge et internettkurs. trenger litt motivasjon for å få til dette, så jeg håååååper og krysser fingre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir valgt ut, det må jo være artig :)

 

Fint at det går bra med maten. Hvis du har mulighet, så kom igang med litt trim, noe er bedre enn ingenting. Jo flinkere vi er til å gripe dagen idag, og ikke utsette, jo lettere vil vi nå målet. Selv bor jeg langt fra treningsstudioer og annet trim tilbud. Så min trim er en tur i frisk luft, resten er hjemme. Har heller ikke apparater, så det er trim for mage og bak, og aerobic (eller mer hopp og sprett etter musikk) i stua, stilen og grasiøsiteten er ikke der, passer nok bedre å sammenligne med ku på vårslepp :) Men det hjelper, kondisen blir bedre,

legger og ankler sterkere og kroppen mykere og mer smidig, prøver å følge opplegget hver dag, og det gir meg 2,5 til 3 poeng hver dag :)

 

Du vil klare deg helt bra, men viktig at du husker på de tre t'ene, ting tar tid ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal skal skal begynne å trene neste uke. får trene når vesle tulla har lagt seg, tenker jeg. det er bra å ha bedringspotensiale, men det får jo være måte på..

 

i tillegg til trening er jeg *nødt* til å bli bedre på å drikke vann. synes ikke vannet på jobb er noe godt. blir liksom bare p-lunka ;) bæsj!! jeg kan gjerne drikke lunka vann, men da skal det ha vært friskt en gang i fortida, og stått til det blir lunka. vann som kommer ut av springen uten å være kaldt - nei, tror ikke det.. får heller ta med meg 0,7 hjemmefra. bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...