Gå til innhold

begynner 1.okt....


Gjest memphis

Anbefalte innlegg

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Nå er jeg tilbake fra kurs igjen...2 dager på hotell...jada lunsjen var god og desserten fortært...hadde som mål om ikke å spise dessert, men sprakk begge dagene...men spiste mye mindre enn jeg normalt hadde gjort, så det er jo litt framskritt om ikke ant....fram over blir det også endel rot er jeg redd...bursdag i morgen ettermiddag, og jentekveld på kvelden i morgen, neste uke har junior bursdag med 2 selskapet for han...så mitt hovedmål nå for være å være veldig flink på de "normale" dagene, og bare flink de andre dagene...vet med meg selv at det kommer til å bli noen utskeielser, så det å ha som mål å si nei til alt nytter ikke allikevel...

 

er også litt i tvil om jeg skal veie meg i morgen, og fortsette med fredager som veiedag, eller om jeg skal gå tilbake til mandag, veide meg jo mandag denne uka...

 

Gratulerer med nedgangen alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da er eg blitt forkjøla igjen..så ergerlig altså..så har eg jobbehelg æsj..

Håper da at eg er frisk til sydenturen.

Men nå veit eg at det blir lite trim en stund,krysse fingrene at det går fort over.

Det er berre 500 gram til så har eg tatt av 5 kg til nå på dette kurset.

Og hver 5.kg syns eg er ein milepæl.

Nå i det siste er eg begynt å fyse litt meir på mat og godt..det tegner ikke bra,har tanker om at det blir godt med julekaker(og det blir det jo)!

Men håper at eg klarer å begrense meg,men statistikken på det området er jo heller dårlig..av gammel erfaring.

Så bra for deg,okinawa,at du skal ha barn,gratulerer.Tanken streifer noen ganger at baby er kjekt,kanskje litt seinere,er jo så koselig.

Så kan dere travle småbarnsforeldre bare nikke med,dere som har våkennetter og travle dager med amming o.l.

Mine er 7 og 10,så det er heilt andre utfordringer i vente..(og er!)

Lurer på om eg skulle ha hoppa rett på kurs etter dette,eller vente til etter jul,hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,5 kg siden mandag og det med mange utskeielser på kurs. Vekta er ikke helt god, men den analoge samsvarte med den digitale i dag, så da må det jo være omtrent riktig om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med minus 1.5 kg på fem dager,kjempe flott.;)

 

Jeg har også invistert i en analog vekt, den digitale har en tendens og variere alt fra en til to kilo for hver gang jeg trår på den.Nå bruker jeg begge.:)

 

Lykke til videre denne uken, ha en fin helg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..ein liten stemningsrapport...

ALT for mange KALORIER idag..takket være dundersaltdrops..ein stor pose!

Og taco...og nøtter...og bocca..kanskje har eg gått opp til mandag..uff er litt deppa nå igrunn..

Farsdag i morgen..da må eg lage krydderkake..med krem..

Forkjøla er eg også!!!

Så må eg tidlig opp på jobb i morgentidlig attpåtil.

KLAGE KLAGE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den månedlige uka er her, så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal holde meg til fredag som veiedag framover, gadd ikke engang å gå på vekta i dag, så fra nå av er det fredag som teller her...håper jeg ser 87-tallet på fredag (noe jeg synes jeg har håpt ganske lenge nå)

 

Vurderer om jeg skal kjøpe ny vekt, problemer da er jo bare viss den er forskjellig fra den jeg har, kjedlig å plutselig "gå opp" 2 kg bare for at en bytter vekt...

Noen som har noen gode vekter å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har eg stått stille..som forventet.

Altfor mange utskeielser....

Eg har sånn digitalvekt,ingen dyr og fancy en,den holder i massevis..den går nå nedover når eg har fortjent det trur eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg holdt på i 7 uker.

Jeg er nå 2 kg lettere enn forrige uke (totalt 6.8 kg), samt 15 cm smalere rundt midjen. I uka som gikk trente jeg hardt og fikk hele 23.9 trimpoeng og jeg er i gang med mitt andre epletre.;)

Jeg er meget fornøyd med nedgangen de siste to ukene, det virker som det har løsnet litt:)

Håper det går bra med dere andre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Så flink k30,at du klarer å trene så mye,det er klart det viser på vekta da!

Går bedre med meg denne uka også..Eg er i tvil om eg skal være med på neste kurs eller holde på sjølv litt..

Men skal prøve å holde denne linja,er lenge til jul enda,får håpe at eg klarer å gå ned noen kilo til før jul...

Lykke til videre alle dere andre også..håpe at dere fortsatt skriver inn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for all ros.:)

Ja, nå virker det ut som det har løsnet litt når det gjelder vekta.

Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg ikke klarer like mange trimpoeng hver uke. Denne uken f.eks har jeg nesten ikke fått trimmet og det ser dårlig ut resten av uken også.

 

Når det gjelder GR kurs vet jeg ikke helt hva jeg skal råde deg til.

Jeg går selv ikke på noe kurs , men har tilgang til GR-materiell, og det har fungert greit for meg denne gangen. Hvis du føler at du har kontroll og er motivert kan du jo se ann til over jul?!?Du finner jo masse støtte her inne på forumet.:(

 

Stå på!!!

Dette skal vi klare sammen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-500 gram denne uka :)

Veldig godt fornøyd, så 87-tallet i dag for første gang på 2,5 år...

 

Lite trim denne uka, har vært altfor opptatt, håper å få tatt det igjen neste uke :( Heldigvis lite planer da...skal bli godt å slappe av litt hjemme, merker på junior at det har vært litt mye farting på ettermiddagene i det siste. Han hadde bursdag i går, så se tenker han er klar for å være hjemme og leke med diverse nye leker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen..k30..

Ja lurer på om ikke eg skal prøve meg aleine,det er nå ikke akkurat noe nytt for meg dette kurset og alle bøkene har eg fra før..det er bare godt med at det er litt press mht veiinga.

Nå skal eg til syden neste lørdag,skal prøve holde meg i bevegelse der og svømme endel,men akk sikkert endel kalorifristelse..så får eg håpe på godt vær.

500gr er bra Pav!!!Nedgang er bra spesielt når det er bursdag i huset...

Har dere noen tanker angående jula da..eller er for tidlig å tenke på...? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det jammen meg vært stille her en stund. Hvordan går det med dere?

 

Helga ble varierede for min del. Hadde barneselskap på lørdag ettermiddag, og var på fest på kvelden, men magen var ikke helt god, så det ble stille og rolig. Søndag var jeg skikkelig kvalm og hadde minimal matlyst, og det jeg fikk i meg gikk rett igjennom, så jeg endte på hele 1100 kalorier...hehe...mandag orket jeg ikke å gå på trening, men var ellers fin i formen, og i går fikk jeg endelig trent igjen...men nå nærmer det seg veiing igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..ja vært stille her nå..

Vekta mi står stille for tiden,så det er ikke stort som skjer akkurat.

Eg holder på å pakke,skal snart på ferie!!

Så neste uke må dere skrive inn her..så har eg noe å lese da eg kommer heim.

For det at vekta står stille,så føler eg meg i bedre form enn på lenge...og det er deilig.

Hei så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt juleferie om det var noen som trodde det, men jeg derimott slitt litt med teknologien slik at jeg ikke har fått kommet inn her. Vekta viste 500 g mindre denne uka og i morgen er det nok en veiedag.

 

Jeg må innrømme at jeg har hatt en tøff uke. Motivasjonen forsvant sånn helt plutselig, og hodet satt med et "ønske" om å gi etter for div. fristelser, noe jeg også har gjort ved et par anledninger.

Da min bedre halvdel kom hjem med en pose med Nidar Julefavoritter stoppet det ikke med bare en bit for å si det sånn.

Jeg har i løpet av helgen klart og snu trenden og er igjen på rett vei, men er fortsatt meget irritert og skuffet over meg selv.

Trimpoengene denne uken har kommet fra hard jobbing i hjemmet med maling og oppussing, samt gåing på jobben. Jeg kjenner at jeg er mer motivert, og har et sterkt ønske om å prøve å ha en super uke nå siste uka i november.

 

Gratulerer til dere som har fått minus på vekta.;)

Stå på videre!

Hvordan går det med dere?

Ha en fin søndag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta på fredag ville ikke samarbeide. Den viste alt fra 88 til 91....mens den analoge fortsatt lå i underkant av 88, så jeg beholdt vekta fra sist uke. Så 0 i nedgang for min del forrige uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet i dag på 91.5 kg, altså 1 kg ned denne uka og totalt 8.3 kg. Midjen er hele 18 cm smalere, utrolig...;)

 

Mitt delmål er å se 89-tallet før jul og holde det over jula, og slik det ser ut nå¨kan det faktisk gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... flott resultat det der; du sier at du har en god følelse og er motivert, så du begynner klart å merke dette på kroppen! Du må vel ha rundet - 8 kg nå? Kan ikke huske siste gang jeg gikk ned så mye som 1 kg på ei uke, men det er så godt når denne godfølelsen kommer. Kanskje greier også jeg et 8-tall først før jul. Satser på det:)

resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke glemt dere! Har bare vært "alenemamma" med en treåring og en 8-mnd'ing, så det går ei kule varmt, som min mor sier....

 

Nå ligger jeg såvidt under 95 og har begynt på nytt kurs denne uka. Har som måtl å se 8-tallet mot slutten av kurset og selvfølgelig klare meg helskinnet gjennom jula. Har nå kjøpt olabukser i str 34 tommer, og det er jo deilig!

 

Men det er utrolig hvor relativt det hele kan virke noen ganger. Jeg var på seminar med jobben (special guest star) på mandag, og en dame jeg kjenner der bemerket at hun "aldri hadde sett mag så tynn før". Hømmmm. Jeg var hele ti kilo lettere før jeg fikk første barn, og hun har følgelig jobbet i samme redaksjon i tre år med meg mens jeg har veid ti kilo mindre enn nå. Sånne ting er egentlig skremmende subjektivt!

 

Ha en deilig uke alle sammen, med masse mandariner og jule-te!!!

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stod stille denne uka dvs.91.5 kg, mens midjen har blitt redusert med 1 cm til 19 cm totalt.

Litt surt siden jeg har jobbet hardt og vært veldig flink med maten.

Denne uka fikk jeg dessuten 22.3 trimpoeng.

Akk ja,får ta det som et tegn på at vekta stabiliserer seg.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..nå har eg komme fra ferie..og må vel si at eg er litt ute av kurs..mye god mat har eg spist. Men så deilig med sol og varme.

Det har nok sneket seg på noen gram er eg redd,men har ikkje tørt å veie meg ordentlig.

Har ikkje begynt på et nytt kurs heller..

Så eg veit ikkje ka eg skal fremover..prøve få til et normalt kosthold,gå turer og

ta ein dag av gangen nå frem mot jul..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og jeg er kjempe fornøyd.

Vekta stoppet på 89.5 kg,minus 2 kg, noe som betyr at julemålet nå er nådd.Totalt har jeg siden 24/9 (11uker) gått ned 10.3 kg og er 19 cm smalere rundt midjen.;)

Nå gjelder det bare å klare og holde det over jula, slik at jeg kan fortsette veien ned mot 79-tallet når det nye året starter.:)

 

Hvordan går det med dere andre?

Ha en flott dag alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...