Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl
Hei biggirl! Så fantastisk flink du har vært' date=' 10 kg er mange kg på få uker. Veldig motiverende synes jeg!

 

Stå på videre!

 

Hilsen genialt[/quote']

 

Velkommen inn på tråden her :( Og så flott at du synes det er motiverende å se hva jeg har klart så langt. Og for meg gir dette meg enda mer motivasjon. Jeg har allerede en sterk stå på vilje, og jeg hater å tape. Og jeg har ikke tenkt å tape mot kiloene heller.

 

Skal ta meg en runde å se om jeg kan finne en tråd som er "din". Og skulle jeg ikke finne en og du har en så må du si i fra. Her er mye å lete igjennom, hehe.

 

Ha en fin dag og stå på videre du også :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar
Gjest Smallgirl

I dag gremmes jeg! Dagen i går ble ikke noe særlig, hadde sikkert ikke planlagt godt nok. Etter å ha vært kjempeflink med maten lenge, så klarte jeg rett og slett ikke å komme opp i nok kcalorier i går :( Jeg stoppa på ca 1450 kcal og da klarte jeg faktisk ikke å spise opp middagen min engang. Der var rett og slett ikke plass til mer.

 

Håper på en mye bedre dag i dag, og at dagen er godt nok planlagt.

 

Ha en flott dag alle sammen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Håper du har rett og at det ordner seg :D

 

Men nå er jeg faktisk litt usikker på dagen i går også. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarte ikke å komme meg inn her etter arbeidstid i går. Og dermed fikk jeg ikke registrert maten i går. Men håper at dagen var så godt planlagt at jeg kom i nærheten av det jeg skal ha iallfall.

 

Ellers er jeg spent i dag, siden det er onsdag og veiedag. Skjønner godt at menge veier seg om morgenen, da slipper de iallfall å gå rundt å være spent hele dagen :( Men siden jeg har brukt ettermiddagen tidligere så kommer jeg til å fortsette med det. Da har jeg tid til å ta vekt og mål på samme tid.

 

Håper alle får en flott dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu var jeg gått opp 0,5 kg gitt, til tross for all trimmen...Ja ja, kan vel hende d er den månedlige som gjør d...får håpe d. Håper d går bedre med dere andre.

 

Ha en fin dag

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Da har jeg vært på vekta igjen :(

 

Er strålende fornøyd i dag. Ikke bare viste vekta 80,9 og en nedgang på 0,9 kg, men jeg gikk inn 1,5 cm i midjen også. Så da har jeg gått inn totalt 13 cm i midjen. har faktisk fått i meg litt for lite kcalorier de siste to dagene, men nå er vektklubben opp å går igjen, så da blir det full skjerpings videre.

 

Håper alle får en flott kveld

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer. det gir en god følelse å se man oppnår resultater av jobbingen sin. synes du er flink til å få i deg mat.

 

stå på videre nå, så er målet ditt oppnåelig. ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Nå har jeg akkurat komt hjem fra min daglige trimtur. Her er det ingen grunn til å hvile på laurbæra :)

 

Jeg sliter med 1600 jeg også, men klarer iallfall å passere 1500, kommer nær 1550, jeg får trøste megmed at det er kosemerkene som står igjen hver gang, hehe

 

Nå skal jeg se resultatene fra Idol, hmm, det er vel CSI også nå. Oida hva gjør jeg nå da? Vel tvtitting blir det iallefall :)

 

Sove godt alle sammen, så snakkes vi vel i morgen.

 

Nattaklem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, som du så måtte jeg inn og korrigere litt. jeg trodde jeg var på min egen tråd, derfor jeg breia meg så fælt om meg og mitt. jeg vil jo gjerne gi tilbakemeldinger på dine innlegg når jeg er gjest hos deg, så nå jeg har skrevet alt "gørret" inn på min egen tråd...

 

nå ler du sikkert, jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Så flott biggirl...0,9 kg denne uka, jeg driver og feirer at jeg har gått ned 4 kg på 9 mnd (!!!!) og du har klart 10-15 kg på no time!! Du har all grunn til å juble!!

 

Ha en fin dag!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant biggirl?? :)

 

har du planer for dagen? jeg skal forsøke å få gått meg en tur før regnet kommer. ellers kommer jeg sikkert innom her utpå ettermiddagen igjen. ha en flott dag.

 

ps. og cyber-trim får vi også regne som trim, ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Jeg tror nok at mye av grunnen til at jeg har klart å gå ned såpass mye er at jeg er vannvittig sta, og har ett konkurranse instinkt som ikke ligner noe :) Ikke det at jeg konkurrerer med noen andre, men for meg er det like viktig å konkurrere med meg selv og mot kiloene. I tillegg har jeg klart å legge alt potetgull ol bak meg, i tillegg til at Colaen er borte. Så det viser seg vel hva jeg har lagt på meg av her ja.

 

Dessuten har eg jo ikke komt til de første store utfordringene ennå, Slik som jul, påske og sommerferie.

 

Så jeg er sikker på at visst du bestemmer deg for å legge bort det som frister deg mest, så løsner det nok skikkelig for deg også :)

 

Ønsker alle sammen en flott dag

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Klart vi må regne med cyber-trim :)

 

Jeg hadde egentlig ikke så store planer for hverken dagen eller helgen, men det forandret seg visst sent i går kveld. da fikk jeg beskjed om at vi får besøk av svigermor, en svigerinne og to tantebarn i dag. De blir iallefall til lørdag. Det blir sikkert veldig koselig, men spørsmålet er om det blir en utfordring også.

 

Det eneste jeg kommer til å kreve, det er å få tid til mine trimturer, de kan jeg ikke skippe denne uka, siden jeg skal til Lillehammer for å spille dart neste helg. Og med det frykter at det blir lite tid til trim da, i tillegg kan de fort bli noen utskeiielser :)

 

Håper du får en flott tur, og at du rekker tilbake før regnet kommer.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta igjen :)

 

Er strålende fornøyd i dag. Ikke bare viste vekta 80' date='9 og en nedgang på 0,9 kg, men jeg gikk inn 1,5 cm i midjen også. Så da har jeg gått inn totalt 13 cm i midjen. har faktisk fått i meg litt for lite kcalorier de siste to dagene, men nå er vektklubben opp å går igjen, så da blir det full skjerpings videre.

 

Håper alle får en flott kveld

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

 

Hei :)

 

Takk for mange koselige meldinger på bloggen min, kjempe koselig.

 

Så flink du er, 13 cm i midjen, det merkes sikkert. Du er i alle fall kjempe flink, stå på videre nå, jeg følger med deg og gleder meg til å følge deg videre

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Kjempekoselig at du hadde tid til å stikke innom her :) Syns du kommer med så mange fine oppmuntringer rundtomkring, bådeher, i andre tråder og ikke minst i din egen blogg.

 

Takk for at du er her :)

 

Og så klart følger jeg med på deg også. Lykke til videre.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Var en vellykket dag. Fikk i meg nok kcalorier med bla seibiff til middag. Lenge siden sist jeg spiste det. Trimturen fikk jeg også tatt, selv om regnet øste ned som vanlig. Men når en bor på Sunnmøre, har en rukket å bli vant med det :)

 

Ellers var det koselig med besøk, og siden de skal bli til i morgen skal vi vel kose oss litt ekstra i kveld, men det blir uansett ingen store utskeiielser.

 

Ha en flott dag alle sammen:)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom for å hilse på. Vanligvis er jeg ikke på disse kanter, hører til under 40 kg og mer sidene. Har lest litt og må si du er virkelig flink, ikke rart at flere synes du er en motivasjonsfaktor for dem. Liker de små delmålene dine, kanskje det var en idé for meg. Det blir selvfølgelig maaaange delmål i så fall, men enklere å følge opp tror jeg. Vil bare ønske deg lykke til videre, stå på, du kommer til å nå ditt mål. :)

 

Klem fra Trude :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dagen har vært bra. du er vel sikkert opptatt med besøket ditt, håper dere koser dere.

 

ser du sliter med regnvær, men at du er vant til det :) her har vært strålende sol i dag. praktfullt høstvær, men det er nok meldt dårligere vær her også etterhvert.

 

håper du får en fin fredagskveld og at du holder stilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Jeg er innom for å hilse på. Vanligvis er jeg ikke på disse kanter' date=' hører til under 40 kg og mer sidene. Har lest litt og må si du er virkelig flink, ikke rart at flere synes du er en motivasjonsfaktor for dem. Liker de små delmålene dine, kanskje det var en idé for meg. Det blir selvfølgelig maaaange delmål i så fall, men enklere å følge opp tror jeg. Vil bare ønske deg lykke til videre, stå på, du kommer til å nå ditt mål. :)

 

Klem fra Trude :) :) :)[/quote']

 

Så koselig at du tok deg tid til å stikke innom tråden min. jeg skjønner jo at du stort sett holder til under de andre sidene. Og sikkert får mest motivasjon der. Men jeg har lest litt rundt mange plasser, og finner motivasjon og tips de fleste plassene.

 

Jeg syns det er mer motiverende med mange små delmål, kunne krysse av etter hvert, og si dette er en vekt du er ferdig med. Da er det bare å se frem til neste delmål å gå på med ny inspirasjon.

 

Morro at du synes jeg kan være en motivasjonsfaktor for andre. Det å høre det gir meg enda mer motivasjon.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
håper dagen har vært bra. du er vel sikkert opptatt med besøket ditt' date=' håper dere koser dere.

 

ser du sliter med regnvær, men at du er vant til det :) her har vært strålende sol i dag. praktfullt høstvær, men det er nok meldt dårligere vær her også etterhvert.

 

håper du får en fin fredagskveld og at du holder stilen :)[/quote']

 

Dagen i går ble fin den. Besøket mitt hadde tatt med seg mannen min og datteren min på en tur. Så da jeg kom hjem fra jobb var jeg hjemme alene. Fikk på meg trim klærne og gikk meg en lang tur med staver :)

Inkludert jobb og tur i går så stoppet skritt telleren min på 19130 skritt, så det er jeg veldig fornøyd med. Været var bra også :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...