Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

På tide med ett innlegg her igjen :(

 

Ja, da har det gått ett halvt år siden jeg nådde målet mitt. Det går fortsatt bra med meg, jeg gikk ned ett par kilo ekstra med vitende vilje, for jeg trodde det var vanlig å gå opp igjen det når en skulle stabilisere. I tillegg gikk jeg ned litt ekstra i starten av hold vekten kurset (det var ikke planlagt). I ferien levde jeg herrens glade dager og gikk opp litt, men var kjapt tilbake på sporet etter den, og gikk ned igjen en del av det. Jeg har lagt på rundt halv kiloet under der jeg var på første kurskveld siden jeg kom på sporet igjen. På kurset på onsdag hadde jeg gått opp noe ( jeg hadde mensen), så da var jeg 400 g tyngre enn jeg var på første kurskvelden i april. Men jeg var fortsatt innenfor der jeg ønsket å være, og i følge bmien er jeg fortsatt normalvektig.

 

Stort sett har jeg kuttet ut å søre inn hva jeg spiser, men sjekker en gang i blant so jeg ikke skal falle ut på. Jeg har jo rimelig bra kontroll på hvor mye jeg skal spise, så det ser stort sett bra ut de dagene jeg legger inn maten.

 

Jeg er innom hos dere å leser med jevne mellomrom, men er ikke noe flink å legge igjen tilbakemeldinger. Men jeg har sett det at flere av dere nærmer seg målet og da blir dere vel å se i hold vekten forumet også. Og ikke minst blir jeg glad for å se at mange ( de fleste) av dere fortsatt holder koken, og ikke har gitt opp selv om det går trått innimellom.

 

Håper dere alle sammen har det bra, og at dere ser at dette fungerer

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Så hyggelig å høre fra deg:-)

Jeg er av og til innom tråden din og leser. Jeg er utrolig glad for at det står bra til. Det har vært veldig fint å lese om deg, du har skrevet så detaljert om hva/hvordan. Så nå har jeg en viss formening om hvordan dette skal bli.

Vekta mi går ikke så raskt nedover lengre, så det er enda en stund til jeg kommer over til HV. Jeg har vurdert å øke dagsrasjonen litt. Jeg så at du gikk ned selv om du økte kcal og reduserte trim i noen uker. Jeg planlegger å øke med 100kcal pr dag fra mandag. Skal prøve dette et par uker og se hvordan det går. Jeg blir nervøs av dette, hvis vekta ØKER betyr det jo at jeg aldri vi komme meg ut av denne ned-i-vekt-fasen...

 

Jeg blir så glad for å se at du ikke registrerer maten fast lengre. Det må jo være målet på sikt, at vi kan se hva vi kan spise uten å fintelle/veie alt.

 

Vi sees i HV til jul hvis vekta vil:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...