Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

oii å flink du er, skal jeg se det blir vel 1,9 denne uken det, kjempe bra , supert:)

 

Og så 13,5 kilo til sammen da, dette merker du sikkert godt kan jeg tenke meg?, mange cm også.

 

I alle fall du er kjempe flink, stå på videre nå, spennede å følge deg videre.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Så gøy med vekta, nå må du tenke på at du skal holde deg der når du drar til Lillehammer. Det ville jo vært ergerlig å gå opp nå, ikke sant?? Høres ut som du har opplegget klart...lykke til med turneringen og grattis!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
oii å flink du er' date=' skal jeg se det blir vel 1,9 denne uken det, kjempe bra , supert:)

 

Og så 13,5 kilo til sammen da, dette merker du sikkert godt kan jeg tenke meg?, mange cm også.

 

I alle fall du er kjempe flink, stå på videre nå, spennede å følge deg videre.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

ja det stemmer det. Det vart 1,9 denne uken, noe jeg aldri hadde forventa etter å ha holdt på så lenge. Jeg ble kjempeglad, så jeg for bare håpe at jeg ikke gleder meg for tidlig, og får en smell neste uke.

jeg skal iallfall stå på videre. Ser ut som det å endre kosthold er det eneste riktige for meg :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl
Så gøy med vekta' date=' nå må du tenke på at du skal holde deg der når du drar til Lillehammer. Det ville jo vært ergerlig å gå opp nå, ikke sant?? Høres ut som du har opplegget klart...lykke til med turneringen og grattis!

 

Klem Genialt[/quote']

 

til deg også Genialt. jeg tror faktisk at jeg er enda mer tent når det gjelder helgen nå som jeg har bikket under 80 kilo. Skal kjempe med nebb og klør for å holde meg der også.

 

Takker også for lykkeønsker til turneringen. Jeg bruker vanligvis og ta meg noen baileys når jeg spiller, men det skal jeg holde meg unna. Kanskje jeg unner meg en flaske øl, men vil helst la være det også. Vi får se om nervene holder :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Det blir en kort arbeidsdag på meg i dag, Slutter til Lunsj, og da er det bare å komme seg hjem og i dusjen så jeg rekker båten som går 12.30. Jeg får heller innta lunsjen der, selv om det blir litt sent. jeg er omtrent ferdig pakket, utenom pålegg og vannflasker.

 

Så da vil jeg ønske alle som stikker innom en strålende og sunn helg :D

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du leser kanskje ikke dette før søndag, men jeg er altså innom for å ønske deg en god helg og lykke til med turneringen. skal bli spennende å høre hvordan det har gått, jeg heier nå på deg vet du :)

 

ellers holder du vel stilen :cool: antar jeg?

 

så gøy at du har gjort det bra på veiing. alt ligger til rette for å klare å nå målet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Og helgen er over for denne gang. Jeg har vært på tur til Lillehammer for å spille Norgescup i dart. Jeg har nok skeiet litt ut, men tok det rolig i forhold til det jeg pleier å gjøre :) Men det ble nesten 1,5 liter øl på meg tilsammen i helgen. Og litt potetgull. Synes ikke det er så ille når jeg vanligvis tømmer i meg ettpar liter baileys på en dart helg. Jeg er fornøyd med resultatene også. På lørdagen i singel ble det 3.plass på meg bak de to som er suverene på seedinglisten. ( Den første pilsen ble fortært etter at nervene tok overhånd og jeg holdt på å ryke i første cupkamp) På søndagen i dobbel ble det også 3. plass etter en jevn semifinale som vi like gjerne kunne ha vunnet. Det ble desverre ikke noen trimturer i og med at jeg kom så langt begge dager, men jeg får gå på med friskt mot i dag.

 

Så da er det bare å vente å sjå om vekten stiger såpass at den går over 80 igjen, visst ikke må jeg si meg strålende fornøyd med helga :)

 

Ha en fantastisk dag alle sammen :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! du er drivende dyktig, skjønner jeg. og du; pils er bedre enn likør. tenk på alt sukkeret som er i likører, pils er ikke så ille. virker jo vanndrivende også, så du har sikkert fått ut avfallsstoffene som evt var i kroppen din. uansett, litt gøy må man kunne unne seg innimellom :)

 

ha en fin mandag, biggirl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

for gratulasjoner kikk og hyfsan :)

 

Jeg valgte veldig bevisst øl foran baileys (det er jo en kcaloribombe uten like). Jeg regnet med det at hadde jeg først begynt på baileysen hadde det blitt litt for mye av det. Det er jo så veldig godt. Dessuten ble det flere liter med vann i løpet av dagene. Så det ble nok tissing ja :)

 

Selv om det ikke ble trimturer på meg i helgen hadde jeg på meg skritt teller og fra fredag til søndag ble det totalt ca 42000 skritt, så det er vel ikke så ille :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det var jo veldig bra.. og også seier på mat og drikkefronten, det var nesten det beste synes jeg, at du har klart å "snu" uvanene litt!

 

Det står respekt av dette!

 

p047.gif

 

 

Klem Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Først må jeg si takk for hilsen til hyfsan.

 

I dag har jeg en skikkelig fæl dag. Har fått vite at en arbeidskollega av meg (som ligger på radiumhospitalet) har blitt skikkelig dårlig. Han har blitt lagt i kunstig koma, og familien er tilkallt fordi det ikke er sikkert han står det over. For en halv time siden fikk jeg høre at han har begynt å få organsvikt også. Jeg orker ikke å skrive mer akkurat nå. Får se om jeg kommer inn igjen senere.

 

Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si takk for hilsen til hyfsan.

 

I dag har jeg en skikkelig fæl dag. Har fått vite at en arbeidskollega av meg (som ligger på radiumhospitalet) har blitt skikkelig dårlig. Han har blitt lagt i kunstig koma' date=' og familien er tilkallt fordi det ikke er sikkert han står det over. For en halv time siden fikk jeg høre at han har begynt å få organsvikt også. Jeg orker ikke å skrive mer akkurat nå. Får se om jeg kommer inn igjen senere.

 

Biggirl[/quote']

 

Hei :)

 

Så synd å høre om arbeidskolleagaen din, ikke noe kjekt når slikt skjer. Man rår ikke med sykdom og det er fælt når noe slikt skjer. Føler med deg og tenker på deg.

 

Gratulerer med flott innsats i helga som var, du er kjempe flink.

 

Tusen takk for kjempe kjekk hilsen på bloggen min:)

 

Vi skrives

 

KLem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fælt når mennesker vi bryr oss om blir så syke. jeg har selv opplevd alvorlig sykdom og død både i nær familie og hos kolleger, og vet hva det handler om. alt du kan gjøre nå er kanskje å vente på nyheter, og deretter evt stille opp for familien dersom dette er naturlig. tenker på deg. klem fra hyfsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...