Gå til innhold

fredagslink 18-11 for 5 kilo før jul


Gjest lotta
 Share

Anbefalte innlegg

Hej på er, om ni nu er der ute nånstans.

Jeg begynner att føle meg litt alene hær på linken, men ønsker Synøve hjertelig velkommen.

Helgen står før døren og mange av oss kan glede sig till litt ledighet igen.

Selv skall jeg jobbe........

 

Tjyvveide meg idag og står fortsatt under 66 kilo, så jeg har virkelig gått ner noen hekto. HURRA!!!!!!!!

Trodde ett tag att vekta hade klikkat, men dette lover ju gott.

Vektkurvan min ser ut som ett dåligt handarbeid, opp og ned, men håper den vill få en fin strek som lutar sakte nedover nå.

 

Ha en førykande flott helg nå, og kos er i det flotte været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

tyvveide meg i dag jeg også, rett i underkant av 70! Skal i bursdag i morgen så får prøve å spise med måte (selv om det er spisedagen min) vil jo så gjerne ned til 66 innen jul.

 

lykke til i helgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Lotta. alt er så mye lettere når man er flere. gikk på vekta idag klarte ikke vente til tirsdag,måtte tyvtitte jeg og ..og endelig hadde den rørt seg litt..-0,3.. men legger inn vekt og mål til tirsdag. det er da jeg skal ha veiedag..

 

Så var det helg igjen,ukene går veldig fort mot jul..

 

Men vi får stå på. Ha en riktig fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er veldig opptatt med oppgaveskriving og eksamenslesing om dagen. Blir ikke så mye tid til å skrive så mye her, dessverre. Men jeg henger med og har ikke gitt opp! :-) Denne uka har vært litt slitsom. Har følt at blodsukkeret mitt har vært litt lavt, til tross for at jeg spiser veldig ofte og absolutt får i meg nok. Enkelte dager når jeg vært ute og gått tur har jeg måttet senke farten fordi jeg har følt meg litt slapp og svimmel. Har også følt meg "sugen" mye oftere enn før.

Er litt sliten om dagen og sover litt dårlig. Det er mulig det også spiller inn her.

 

Ja, ja, nå står i alle fall helga for døra. Skal bli deilig å sove litt lengre på morgenen lørdag og søndag...:(

 

God helg alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ny her jeg. Jeg har vært litt forvirret den siste uka, for jeg veide meg på min kusines vekt som plutselig viste 80 kg!! Jeg har vært litt i villrede denne uka, om hvor mye jeg skal og bør spise. Selv syntes jeg at jeg skal spise mindre, mens GR mener jeg skal spise mer ;-)

 

Sjekka vekta i dag morges, og den viste 76 kg, og da ble jeg veldig letta!!

Det er den vekta jeg har veid meg på gjennom hele min "slanke-periode", men den står hos bestemor ;-) Det viktigste for meg er ikke akkurat hvor mange kilo jeg veier, men hvor mange kilo jeg går ned og hvordan jeg ser ut i speilet!

 

Ønsker alle en kjempefin fræddaskveld!

 

Jeg skal spise heftig usunn mat i kveld, men det slo ikke så galt ut på kcal likevel, siden jeg har hatt så mye å gjøre på jobben i dag at matinntaket har blitt minimalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og fartet - ladet batteriene på jentetur til Istanbul! Kom hjem på mandagskvelden, men når man har vært borte krever både jobb og familie sitt etterpå! Det tyrkiske kjøkken overasket positivt - lammekjøtt smelter når den treffer tunga! Og krydderet: yum yum! Beste kebab jeg noen gang har smakt! Klarte ikke å tenke kalorier, men holdt meg unna de tyrkiske småkakene - og der er det mye å smake på! Forsiktig med alkohol også, stort sett, og dere vil ikke tro det men jeg har ny rekord på slanking etter denne helgen (enda jeg ikke slanket meg):

ned 0,8 kg!!!!!!!

midje: 0,5 ned

trim: litt usikkert - men mye sightseeing!

kalorier: ukjent

totalt tap i denne gjengen: 2,5!

Nå har jeg kommet halveis på 5 kilosen!!!

Veldig stolt!

Ha en superfin helg alle sammen!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og fartet - ladet batteriene på jentetur til Istanbul! Kom hjem på mandagskvelden' date=' men når man har vært borte krever både jobb og familie sitt etterpå! Det tyrkiske kjøkken overasket positivt - lammekjøtt smelter når den treffer tunga! Og krydderet: yum yum! Beste kebab jeg noen gang har smakt! Klarte ikke å tenke kalorier, men holdt meg unna de tyrkiske småkakene - og der er det mye å smake på! Forsiktig med alkohol også, stort sett, og dere vil ikke tro det men jeg har ny rekord på slanking etter denne helgen (enda jeg ikke slanket meg):

ned 0,8 kg!!!!!!!

midje: 0,5 ned

trim: litt usikkert - men mye sightseeing!

kalorier: ukjent

totalt tap i denne gjengen: 2,5!

Nå har jeg kommet halveis på 5 kilosen!!!

Veldig stolt!

Ha en superfin helg alle sammen!

Ellen[/quote']

 

Wow! Gratulerer! :( Tror jammen jeg skal tameg en tur til Istanbul jeg også! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggligt med så mange inlegg idag.

Og så flinke alle er.

Fenomenalt Ellen!!!!!

 

cowgrl, det kan vara lurt att veie sig på samme vekt. Selv skulle jeg ikke tørre att gå opp på en "fremmed". Alle viser ulikt tror jeg.

 

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobbet, og blev i gott humør av att lese siden.

Hyggligt att det kommer in nye og syns jeg.

 

1:e Advent neste helg. Nå nærmar vi oss jula minsann!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er også her:) Har vært lite inne her siste tida, men nå er jeg tilbake. Jeg har veiedag på mandag, men også jeg tyv-veide meg idag. Den viste ned totalt: 1kg. Da har jeg gått ned totalt 2 kg siden starten. Men jeg lurer på om det er noe galt med vekta, for jeg føler ikke at jeg har blitt noe mindre. Selv om også målebandet viser at jeg har gått inn , så føles det ikke sånn. Rare greier. Det er vel bare å kjøre på og fortsette på samme måten så når vi nok målet til slutt. Lykke til alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...