Gå til innhold

"Gyldne tider" - påmelding


Gjest Heike72

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere er så flinke alle sammen, sliter med forskjellige ting, men klarer likevel å holde fokus på mat og trim. Jeg blir motivert av å være her inne, så jeg klarer meg fortsatt ganske bra. Jeg er fæl til å veie meg altfor ofte, og det blir litt feil, for jeg følger med på alle gram opp og ned hver dag, og ødelegger humøret. Denne uka vil jeg ikke på vekta før onsdag! Håper jeg ser nedgang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Fremdeles 66 kg. (Mål: 62kg)

 

Har begynt å gå tur hver dag, men har slurvet med kaloriene. Men har tatt meg litt inn igjen der - så de siste dagene har jeg ligget på 1600 kalorier. (Greidde å sende videre chips på jobb i dag uten å forsyne meg - yey me!)

 

Men - har fått dilla på micro-popcorn...omtrent hver kveld. Deler med min mann hver gang (stort sett), så det blir ca 220 kalorier på hver av oss. Det er ikke noe problem å fremdeles være innenfor 1600 kalorier.. men er det lurt? Kan det forsinke vektnedgang alikevel? (tomme kalorier etc..)

 

Hilsen Angel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dette går ikke så fort. c045.gif

 

Ned 0.3 kg denne uka på meg til 67.9. Lagt av meg et par cm jevnt fordelt på målepunktene har jeg også, men alt i alt går det altså i skilpaddefart. Og jeg som har vært så flink og gjort alt jeg skal... Spørs om jeg ikke har nådd et av de berømmelige platåene det snakkes så mye om. Men jeg stresser ikke, vekta er ikke så ille nå, og jeg har ikke vært mindre siden før jeg fikk datteren min. Så selv om jeg fortsatt vil ha godt av å gå ned litt mer, er det ikke så voldsomt med hastverk.

 

Angel: Popcorn er vel ikke den verste dille en kan ha. Jeg har litt dilla på Cola Zero om dagen (etter å ha vært helt uten lightbrus en god stund - hmm...) og har dårlig samvittighet for det, selv om det er bortimot kalorifritt er det jo ikke akkurat sunt.

 

Sushama: Tror det er veldig fornuftig å styre unna vekta bortsett fra for den ukentlige - ellers blir man jo sprø. Men i dag var vel veiedag? Hvordan gikk det for deg?

 

Unni, du skynder deg også langsomt ser jeg. Men du er jo ikke akkurat tung, da. Du må da vel bli veldig slank når du når målet ditt?

 

Jaja, nå skal denne tulla i seng, spinningsykkelen kaller i morgen grytidlig.

 

Klem til alle fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, dette ble ikke noe bra dag. Jeg hadde gått opp 200 gram, til 70,1. På fredag veider jeg 69,7. Så jeg trodde virkelig at jeg skulle gå litt ned, selv om jeg spiste kaker i helgen. Jeg har trimmet ganske bra denne uka, med tung styrketrening på fredag og i går. Mulig jeg kan håpe på at muskelmassen har økt?

 

Jeg må også innrømme at jeg trøstespiste en sjokolade mens jeg gikk tur idag. Det var en nydelig tur i solskinn langs sjøen. Energien kom heldigvis tilbake i løpet av turen. Deretter jeg spiste en særdeles mager middag men masse grønnskaker og bare en youghurt nå i kveld. Så tross alt ble sprekken ganske begrenset! Jeg gir ikke opp, men følger på videre utover uka.

 

Tulla, du har jo gått ned hvertfall! Og er på 67-tallet, det er jo bra!

 

Vi får kjempe videre alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå er det helg og her sliter jeg med trimpoeng om dagen. Litt tiltak å komme seg ut og gå den faste runden nå. Det blir jo noe ekstra tiltak når man må ha barnevakt. Men jeg har funnet en løsning for en periode. Jeg har ergometerstykkel og sykler fort på den i 20 minutter. Orker ikke mer enn det, for det er ganske kjedelig. Men da forbrenner jeg litt over 200 kcal. Det gir 1 trimpoeng, så klarerjeg 20 min to ganger om dagen, blir det jo ganske bra likevell. Men dette blir for en periode, for jeg vet jeg går lei etter en stund. Det er jo litt kjedelig å sitte der, men setter på tv, så jeg blir litt opptatt av noe imens jeg trener. Jeg får prøve å variere litt mellom dette og turgåing. Har dere andre tips til trening sånn når det er vanskelig å få kommet seg ut pga en liten tass? Nå er jo vinteren her, så det blir skigåing, men det blir mest i helgene etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke blitt helt borte ennå :). Bare en aldri så liten pause - vel, det vil si pause fra matfokuset. Har hatt det veldig travelt på jobb og med en tenåring som slår seg vrang i heimen i tillegg, så har fokuset og motivasjonen forsunnet helt. Men nå tar jeg tak igjen. Meldte meg på internettkurs i dag som begynner om 1 uke og skal prøve å være så flink som mulig inntil da.

Gleder meg til å sette meg ned og lese innleggene deres senere. Må jo oppdatere meg hvordan det går. Ser også at det er kommet med flere :(:).

Så jeg kommer snart sterkt tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at flere enn meg har familie-ting som gjør at man ikke bare kan tenke på seg selv og sin egen vekt og forfengelighet hele tiden.

 

Vilma med tenåring og Unni med smårolling som krever sitt begge deler!

 

Jeg har hatt et par syke barn i helgen, og det gjør sitt til at jeg ikke klarer å spise helt som jeg skal, pluss at det begrenser aktivitetsnivået selvsagt.

Men uansett, det godt at vi har de ungene våre. Tenk hvor selvopptatte vi hadde blitt dersom vi bare hadde oss selv å tenke på! Ja, vi hadde sikkert vært slanke og veltrente som bare det, men vi hadde sikkert hatt ganske store ego...Jeg kjenner faktisk noen som er sånne typer..

 

Jeg greide ikke motstå vekten i dag, mandag, og måtte sjekke hvordan helgen hadde påvirket meg. Heldigvis viste den 69,7. Det vil si 0,4 lavere enn på onsdag. Så på kommende onsdag håper jeg på nedgang siden siste veiedag.

 

Unni, du lurer på trening når du har en liten. Kan du ikke gjøre noe sammen med han/hun? Ta på bæremeis eller ta den lille på skuldrene og gå noen bakker. Hvis det er snø er det mye trening i å dra akebrett i løssnøen både bortover og oppover. Ellers er jo sykling med barn bakpå eller i sykkelvogn veldig kjekt. Jeg tar også ungene med på treningssenteret, for der har de barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid i dag og 200 gram ned. Veier nå 66,4. 1,4 kg igjen. Men vekta går jo litt opp og ned, så den kan jo være 66,6 igjen en dag :)( Har blitt for lite trening den siste uka og jeg har lagt en slagplan for å få ca. 10 poeng denne uka her. Bør klare det hver uke viss jeg går inn for det. For ergometersykkel gir bra med poeng det også. Gutten min er 3 1/2 år. Han er for tung for meg i bæremeis og han synes det er kjedelig å sitte i vogn. Men når det blir mere snø, kan jeg dra han med meg på aktetur, så det blir trim det + snømåking vi må gjøre. Ellers går jeg tur onsdager, for da er han hos faren sin og annenhver helg er han også der, så da får jeg trent en del. Ellers blir det ergometersykkel innimellom. Gleder meg til jeg kan gå på ski. Er gammel skiløper, og det er god trening for meg. Da kan jeg gå lange turer og da blir det en del poeng kan jeg tenke meg. Ha en kos uke og stå på alle mann (kvinner mener jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja dere, nå har jeg vært demotivert en uke, spist ca. 200 kcal mer i snitt (ca. 1650 kcal), samt hatt en ekstra utskeidag der jeg gikk på restaurant og nok fikk i meg enda et par hundre kcal ekstra i form av dessert og vin.

 

Og resultatet? Ned 1.3 kg til 66.6 kg, ned 4.5 cm fordelt på de seks målepunktene GR opererer med. Nå er jeg under 100 rundt baken (99) og under 70 rundt midjen (69)! :)

 

Så her sitter jeg og er superfornøyd, men noget overrasket...

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er motivasjonen tilbake :D. Starter i dag med på ny frisk med registrering av mat (har ikke gjort det de siste to ukene), lagd ny slagplan for trim og starter opp med internettkurs på mandag.

Tror nok at jeg har vært en liten "tur i kjeller'n", men etter en to timers seanse på badet i går kveld med påfølgende tur på restaurant med god mat og drikke så er humøret tilbake. Hadde fått en prøve på spa-pakke med rensegele, kremsåpe, bodyscrub og bodylotion av "huddama" mi som jeg benyttet meg av i går. Gjett om det var deilig ;).

 

Vet at jeg har gått litt opp i vekt igjen og har ikke tørt å gå på vekta :), men i dag er det hardt mot hardt. Skal både veie og måle så får jeg se hvordan det ligger an. Gulrota for vektnedgangen er en shoppingrunde, så jeg får meg litt nye klær, sparer det jeg kan så jeg kan gå på januarsalg :).

 

Ang. trening Unni. Du har ikke en treningsvideo du kan bruke når lillegutten din har lagt seg da. Det har jeg funnet ut når jeg har hatt problemer med å komme meg avgårde før (nå er dattern så stor at hun fint kan greie seg alene noen timer). Men høres jo greit ut med ergometersykkel også da, sett den foran tv'n og tråkk i vei mens du ser på noe bra.

 

Ha en super helg alle sammen

a020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille om dagen. Hadde veiedag i går. Trodde jeg hadde gått opp litt, men neida, heldigvis har det stått stille. Og jeg som har skeia litt ut :D.

 

Trening har det blitt så som så med, men har vært ute og løpt nå i kveld med håndballgruppa til dattern. Har ikke noe valg der, må bare stå på. Og så må jeg skjerpe meg de andre dagene også. Er litt tungt om dagen med mørke og alt. Selvom det er jo selvfølgelig da en skulle ha kommet seg ut og fått litt ekstra overskudd.

 

Unni, du har jo ikke oppgang!! Det er iallefall noe? Du får være flink i helgen med trening da :).

 

Ser frem til helg, selvom jobbing på lørdag (bedre og roligere stemning i helgene). Skal nyte søndagen til fulle.

 

God helg og lykke til videre alle mann. Håper å høre fra dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en forsinket tullerapport til - jeg veide meg mandag. Opp 200 g til 66.8, men det er ikke så rart, siden jeg har kost meg en del siden onsdag. Julebord med mye godt både å spise og drikke, og har vært ganske avslappet flere av de andre dagene også.

 

Egentlig har jeg nå bestemt meg for å satse på å holde vekta til over jul, og så se hvor mye jeg fortsatt føler for å kvitte meg med på nyåret. Så jeg tenker å spise ca. meny2 eller litt over på vanlige dager, men unne meg (moderate) kosedager ved festlige anledninger og litt ekstra i helgene generelt. Håper summen av dette ikke blir i pluss, hvis den gjør det må jeg skjerpe litt ekstra. Og så prøver jeg meg nå på å ikke registrere kalorier - jeg har jo registrert samvittighetsfullt i tre måneder og burde begynne å få en følelse med hva jeg skal spise.

 

Tror de par-tre ukene med 14-1500 kcal demotiverte meg - det var nok rett og slett for lite for meg, selv om det rent utregningsteknisk skulle passe.

 

Men, humøret er stort sett godt, og jeg er spent på hvordan det går når jeg nå slipper opp littegranne. Skal fortsette å rapportere inn hver uke, så får vi se.

 

Klem fra Tulla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikveide meg søndag og veide da 65,5. Jublet for da er det bare 500 gram igjen til målet. Veide meg i dag og da var jeg 66,2, men jeg går alltid noe opp når jeg har mensen og det har jeg fått akkurat nå. Så jeg håper vekta er langt nede på 65 igjen når de dagene er omme. Ble lite trening sist uke, men skal skjerpe meg nå.

 

Ja, det er stille her inne. Vi var mange aktive, men det har vist roet seg ned en del. Det er vel nå framover vi trenger litt støtte og "samtale", siden det er desember og mange fristelser. Har vært innom her mye, men det har gått flere dager uten at noen har skrevet og da har jo ikke akkurat jeg skrevet så mye heller.

 

Håper å høre fra flere.

 

Ønsker dere alle lykke til med denne uka her, og håper det er stillstand eller nedgang på de fleste. Aller helst det siste så klart.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Unni! Nå er målet virkelig nær, du klarer det før jul! ;)

 

Stillstand her, så da må jeg være fornøyd, siden det er det jeg har satt meg som målsetning om dagen. Vekta viste 66.8 kg i går som forrige uke. Dropper mandagens registrering da jeg hadde helt i meg mye salt mat på søndag...

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du er så nær målet Unni, du er lite heldig ;).

Her går det sakte men sikkert nedover. - 0,4 kg den siste uken, ikke så værst det heller, det er jo faktisk nesten en smørpakke :).

Har ikke vært mye hjemme, så det har ikke blitt helt som planlagt med verken mat eller trim, men jeg har nå greid det sånn noenlunde tror jeg.

Det blir spennende å høre hvordan det går med deg Tulla.

 

Ha en fortsatt god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bra at det er stillstand og ikke oppgang. Bra med 0,4 ned da. Grattis. Stå på videre. Ja, jeg nærmer meg målet og det er jeg fornøyd med, men nå er det snart jul og mange fristelser også da. Gruer meg litt. Men det er bare å stå på. Har mye kunnskap å holde meg til nå etter å ha gått 2 kurs i høst. Er inne i siste kursuka nå, så får jeg se hva det blir til etter jul. Skal dra til kjæresten min i morgen og ønsker dere en god helg.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Vilma! :)

 

Jeg har også veid meg i morges, og kan fornøyd notere meg ned 0.4 kg til 66.4 kg, jeg også. Med målsetting om stabilisering - og etter en rimelig avslappet uke med prøvesmaking av kakebakst og pinnekjøtt med øl og akevitt. :)

 

Det er så jeg må klype meg i armen. Men målene stemte med vekta, jeg fikk minstenotering også der. Og det er klart, jeg holder treninga ved like, men ellers prøver jeg bare å være fornuftig på det jevne, jeg har ikke registrert kalorier på flere uker nå. Det ser iallfall ut til at oppskriften på fornuftige hverdager og en utskei innimellom fungerer så langt! Men jeg har tenkt å fortsette å følge med, det er nok viktig.

 

Ellers har jeg handlet litt klær i det siste, og konstaterer at jeg nå beveger meg mellom str. 36 og 38 i bukser (vel og merke de buksemodellene som nærmer seg min fasong, det vil si inn i livet og ut over rompa :D). I dag handlet jeg BH, og måtte da ha 70 E. Litt oppgitt over det - før kunne jeg da iallfall bruke 75, og da hadde jo D-cup vært nok, cupene blir så små når en har smal rygg. Jeg har en klar følelse av at størrelsene har "vokst" siden jeg var i 20-årene, for da brukte jeg også 36-38 selv om jeg var fem kilo lettere - og jeg klarte meg fint med 75 D! Hva sier dere, har de utvidet størrelsene?

 

Klem fra en undrende, men fornøyd Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang jenter.

 

Jeg har veid meg i dag og ble hoppende glad. Har nådd målet mitt. Mer ned. Vekta viste 65 kg. Så nå blir det å prøve å holde seg der da. Har jobba hardt for å komme ned, så det bør gå å klare å holde seg der nede nå. Orker ikke en slik jobb en gang til. Nå er jeg 178 cm lang og er altså 65 kg. Det er supert. Slik vil jeg være. Lang og slank. Kjæresten min synes jeg er fiiiiiiiiiiin, men vil nok ikke at jeg skal bli tynnere. Syntes jeg var innhul i magen. Er motiverende og godt å få slike kommentarer fra den som står en nærmest. Føler meg vel og er fornøyd med meg selv nå. Skal stå på videre og følgemeny 1 og fortsette med masse trening. Gikk mye på ski i helga og det er godt. Det liker jeg, så jeg vet hva jeg skal gjøre i jula. GÅ MASSE PÅ SKI.

 

Gleder meg til å få på den nye kjolen og dra på julebord i helga. Nå er jeg heldig fordi jeg er ikke så glad i ribbe og slik. Er mer skalldyrspiser på julebord jeg, så det blir godt. Men noe vin skal jeg nå unne meg.

 

Ha en kos uke.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med oppnådd mål! Det må være en super følelse, deilig å føle seg vel med seg selv. Og du er garantert slank nå ja.

 

Men jeg stusser veldig over at du skriver at du skal stå på videre, følge meny 1 og trene masse. Det er da vel ikke noe opplegg for å holde vekten? For meg høres det egentlig mer ut som et opplegg for å kjøre forbrenningen i senk, selv om du i utgangspunktet skulle ha lav forbrenning.

 

Skal du ikke heller satse på å øke gradvis, nå du har nådd målet ditt?

 

Klem fra Tulla :D

 

 

Gratulerer med vektnedgang jenter.

 

Jeg har veid meg i dag og ble hoppende glad. Har nådd målet mitt. Mer ned. Vekta viste 65 kg. Så nå blir det å prøve å holde seg der da. Har jobba hardt for å komme ned' date=' så det bør gå å klare å holde seg der nede nå. Orker ikke en slik jobb en gang til. Nå er jeg 178 cm lang og er altså 65 kg. Det er supert. Slik vil jeg være. Lang og slank. Kjæresten min synes jeg er fiiiiiiiiiiin, men vil nok ikke at jeg skal bli tynnere. Syntes jeg var innhul i magen. Er motiverende og godt å få slike kommentarer fra den som står en nærmest. Føler meg vel og er fornøyd med meg selv nå. Skal stå på videre og følgemeny 1 og fortsette med masse trening. Gikk mye på ski i helga og det er godt. Det liker jeg, så jeg vet hva jeg skal gjøre i jula. GÅ MASSE PÅ SKI.

 

Gleder meg til å få på den nye kjolen og dra på julebord i helga. Nå er jeg heldig fordi jeg er ikke så glad i ribbe og slik. Er mer skalldyrspiser på julebord jeg, så det blir godt. Men noe vin skal jeg nå unne meg.

 

Ha en kos uke.

 

Klemmer[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har nok rett i det Tulla. Tenkte jeg skulle holde på litt til for å ha litt å gå på. Ellers blir det hold-vekten-opplegg videre på meg. Men jeg ser jo at jeg må stå på noe til, for det er ikke mye som skal til for at vekten går litt opp igjen. Varnemlig på julebord i hele helga og det merkes :0( Men jeg hadde det nåkjempekos på hotellopphold med kjæresten min i hele helga, så det var veldig herlig det.

 

Ha ei fin jobbeuke.

 

Mange som ikke er aktive her lenger. Har de gitt opp eller trivdes de ikke her tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo' date=' du har nok rett i det Tulla. Tenkte jeg skulle holde på litt til for å ha litt å gå på. Ellers blir det hold-vekten-opplegg videre på meg. Men jeg ser jo at jeg må stå på noe til, for det er ikke mye som skal til for at vekten går litt opp igjen. Varnemlig på julebord i hele helga og det merkes :0( Men jeg hadde det nåkjempekos på hotellopphold med kjæresten min i hele helga, så det var veldig herlig det.

 

Ha ei fin jobbeuke.

 

Mange som ikke er aktive her lenger. Har de gitt opp eller trivdes de ikke her tro???[/quote']

Hei Unni!

 

Ja, det er ikke godt å si hva som har skjedd med de andre. Kanskje vi har skremt dem?

 

Så fint at du hadde det hyggelig på julebord og hotellopphold! Høres topp ut forresten... Jeg har slett ikke tenkt å ha en fin jobbuke, jeg tar nemlig juleferie nå. Er dyktig sliten, så det skal bli herlig å få hvilt ut. Vi reiser på besøk i jula, så jeg behøver ikke stelle i stand heller - det verste er faktisk unnagjort nå.

 

Ellers håper jeg du tenker aktivt over spisingen din, for jeg tror du risikerer å kjøre forbrenningen i senk med å spise så lite. Jeg kan ikke skjønne at du trenger mer å gå på - tydeligvis kan ikke kjæresten det heller! :D

 

Husk, det er lett å få blod på tann, og tenke "bare litt til nå" (snakker av tidligere erfaring). Og det er nok av eksempler på dem som har blitt overrasket over hvor mye lettere det er å holde vekten når en gradvis øker kaloriinntaket på det jevne, fremfor å spise bittelite og så sprekke innimellom. For ikke å snakke om hvor mye bedre man har det! :)

 

Nei, nok av moralpreken for denne gang. Håper du fortsatt nyter at du har nådd målet ditt, og at du ikke holder det mot meg at jeg kommer med råd uten å være bedt...! En skikkelig uting å gjøre, egentlig.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke skremt meg bort :D. Har bare vært uten pc'en litt og så er det jo ganske travelt da. Sitter nå og nyter roen, helt stille i huset, og lader opp til siste innspurt før jul. Skal sveipe over gulvene og pynte treet og pakke inn litt presanger før det bærer til skogs med grilling og gløgg. Har bestemt meg for at i kveld og i morgen er det bare kos. Ikke tenke kalorier.

 

Jeg leste innleggene deres og må jo si meg enig med tulla hvis det er lov. Er det særlig smart å kjøre forbrenningen i senk. Det høres jo ut som du Unni har mye å gå på allerede, 178 cm og 65 kg!! Du er jo helt sikkert superflott :). Det er jo viktig å kunne kose seg litt innimellom og ikke tenke slanking hele tiden. Jeg har troa på å kunne kose seg litt i helger og så være nøye i ukene når man har nådd sine mål. Treningen er jo også viktig da.

 

Jeg for min del har gått ned litt til, er litt usikker på hvor mye siden forrige gang jeg rapporterte til dere, men den siste uken var det iallefall -0,5 kg. Har gått endel ned i cm også, så jeg er fornøyd. Skulle gjerne ha vært på 60 kg nå, men de sier jo at en halvkilo i uka er bra nedgang.

Har nå som mål å holde meg der jeg er i jula. Har ikke noen forhåpninger om å gå ned, men hvis jeg greier å holde vekta skal jeg være glad.

 

Dere må ha en riktig god jul. Kos dere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Vilma. Og Tulla, vi er jo her for å gi råd til hverandre, så jeg tar ikke det ille opp jeg altså. Og jeg er enig med deg, så jeg skal stå på for å holde vekten. Har blitt alt for lite trening den siste måneden. Det merkes på kroppen. Men det har vært travelt,så jeg har rett og slett ikke hatt tid. Og jeg har vært mye sliten også. Greit å ha hatt en rolig periode, men nå er det ferie og gutten min er borte første delen av ferien, så da passer jeg på å få gått på ski hver dag. Det er supert. De siste to ukene har jeg hatt en pause fra registrering også, og har vel greid meg ganske bra tror jeg. Er litt stress å registrere hele tiden, og jeg vet jo godt hva jeg skal holde meg til, så det ikke blir for store utskeielser. Da går jo vekta oppover igjen, og det er ikke akkurat ønskelig. Har jo gått opp igjen en halv kilo etter julebordshelga og siste uka. Men det har jo vært uten trening, så det gjør jo sitt det også.

 

Ønsker dere ei God Jul og et Godt Nytt År.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!!

 

Er det noen som fortsatt vil være med på denne tråden her?? Vi var så mange, men så ble det dødt her inne. Noen som vil være med, eller skal vi avslutte denne tråden nå?????

 

Unni

 

Ps: Har hatt en ok jul, men har jo gått opp litt da (1 kilo). Har ikke vært så flink og har fått trent for lite. Men nå er det skjerpings, for å komme ned i 65 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...